abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217963614
Ja ik moest het woord "lawaaierige" typen en typede "lawaairige" .

Twas dus geen "irige" maar "ierige"

Dus ok ik verbeteren, mijzelf verbeteren want ja ook al ben je op Fok, klant is koning en je wilt ook niet dat willekurige mensen struikelen over je text,

Dus ok zo gezegd zo gedaan en nu is het woord in die ene text geheel on-foutief dus, zeg maar geheel correct dus, Nul komma nul incorrect dus,

Het ging dus om deze text :

Wat ik laatste jaren erg wreed op mn bord kreeg was dat ik op een dag een vrouw erg geil vond, je weet wel op romantische vrijblijvende manier, en ok ik probeerde haar te benaderen maar dat kwamen er drie in mijn ogen lelijke ( en zichzelf enorm geil vindende ) vrouwen opeens vanuit het niets opdagen die mij ook wilde en dat op een erg stuitende en iri dwingende manier, en de vrouw dat ik dus zelf wilde hebben liet zich wegjagen door de lawaaierige andere vrouwen :( Ergo : Kreeg ik geen date. :(
pi_217963626
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 18:48 schreef marretak het volgende:
Ja ik moest het woord "lawaaierige" typen en typede "lawaairige" .

Dus ok ik verbeteren, mijzelf verbeteren want ja ook al ben je op Fok, klant is koning en je wilt ook niet dat willekurige mensen struikelen over je text,

Dus ok zo gezegd zo gedaan en nu is het woord in die ene text geheel on-foutief dus, zeg maar geheel correct dus, Nul komma nul incorrect dus,

Het ging dus om deze text :

Wat ik laatste jaren erg wreed op mn bord kreeg was dat ik op een dag een vrouw erg geil vond, je weet wel op romantische vrijblijvende manier, en ok ik probeerde haar te benaderen maar dat kwamen er drie in mijn ogen lelijke ( en zichzelf enorm geil vindende ) vrouwen opeens vanuit het niets opdagen die mij ook wilde en dat op een erg stuitende en iri dwingende manier, en de vrouw dat ik dus zelf wilde hebben liet zich wegjagen door de lawaaierige andere vrouwen :( Ergo : Kreeg ik geen date. :(
Moest lachen. Ben je nu blij?
pi_217963875
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 18:48 schreef marretak het volgende:
Het was ook niet 'jouw vader' maar 'de melkboer'
Google is your friend, abuse your friends
pi_217963939
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 19:21 schreef Metalfrost het volgende:
Het was ook niet 'jouw vader' maar 'de melkboer'
Mn pa begon ook op mn 5e ofzo bepaalde voordelen in mij te zien, ik kon via mijn vernuftigheid geld voor hem genereren, en omdat hij zelf al 5 kinderen van zijn eigen bloed had en ook op zijn tijd best wel eens een vrouw buiten de deur (plat gezegd ) neukte , trok hij op een dag een pils open en begon de hele wereld en al zijn of haar geneuk ook te retaliveren,
pi_217964647
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 18:50 schreef Hiddendoe het volgende:

Moest lachen. Ben je nu blij?
Mmmm je kan mogelijk lachen omdat :

*je het gewoon grappig verhaal vind
*je mij kent soort van en het grappig vind dat ik een eenzame kerst had?
pi_217964763
Ik vind een marretakje erg mooi altijd.
pi_217964791
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:18 schreef Roesjesjager het volgende:
Ik vind een marretakje erg mooi altijd.
Danku! :)
pi_217964843
GTWV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: