Stevige heupen, kan vast goed barenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Die dan denken dat ze lekker zijn
Bekijk deze YouTube-video
Klacht: Vrouwen met een veel te dikke plofkont reet die dan denken dat ze lekker zijn
Met al dat FOK! sap wat al gesproeid is kan dat niet mislukken.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:36 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Stevige heupen, kan vast goed baren
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:31 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Remember when I told you when you first started working for me, the guys that last in this business, are the guys who fly straight. Low-key, quiet. But the guys who want it all, chicas, champagne, flash... they don't last.
Zie ik liever dan die visgraten op stelten die denken dat iedere gram er af aantrekkelijker maakt.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Klacht: Vrouwen met een veel te dikke plofkont reet die dan denken dat ze lekker zijn
Let op: alleen Nederlands toegestaanquote:Op maandag 16 juni 2025 17:31 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Remember when I told you when you first started working for me, the guys that last in this business, are the guys who fly straight. Low-key, quiet. But the guys who want it all, chicas, champagne, flash... they don't last.
Noem jij jezelf nou een neger?quote:Op maandag 16 juni 2025 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |