Ja omdat dat de lekkerste keuken isquote:Op maandag 16 juni 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
jij eet best veel aziatisch/oosters eigenlijk
Nee want dan doen de schermpjes het nietquote:Op maandag 16 juni 2025 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, mocht het stroomnetwerk getarget worden door een China of een Rusland, is de schade niet te overzien.
ik vermaakte me ook maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoel dat je niet doorhebt bij hoeveel dingen je stroom gebruikt, en dan ineens welquote:Op maandag 16 juni 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Handig.
[..]
Over het algemeen vermaak ik me wel. Word alleen een beetje nerveus voor alles in de koelkast/vriezer bij stroomuitval.
Ja, maar als je niet weet hoe lang de storing duurt, en je na een paar uur nog geen info hebt, dan ehhh.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je die dichthoudt dan houden ze het wel een tijdje vol toch?
oh ik dacht even dat je ging zeggen de meest smerige, jezelf pijnigen. We love itquote:
Ja truequote:Op maandag 16 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet weet hoe lang de storing duurt, en je na een paar uur nog geen info hebt, dan ehhh.
beter zo snel mogelijk alles opeten!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet weet hoe lang de storing duurt, en je na een paar uur nog geen info hebt, dan ehhh.
mijn planning was dom want ik was alweer vergeten dat we paar uur zonder stroom zatenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar en ik gaan dan wel eindeloos wandelen ofzo
Ja dat is soms wel even vervelend.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vermaakte me ook maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoel dat je niet doorhebt bij hoeveel dingen je stroom gebruikt, en dan ineens wel. Bij heel veel dingen dacht ik 'ohnee wacht, dat kan nu niet'
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
maar kun je wel je koelkast redden waarschijnlijk @:dezwabber
Dan kruipen Ambar en ik wel onder dekens wegquote:Op maandag 16 juni 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
En in de winter lijkt het me echt heel naar, ook met het gebrek aan licht en kou en brrr
True.. ik ben ook naar zo'n ding aan het kijkenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is soms wel even vervelend.
Het is dat het zo weinig gebeurt. Maar ik heb laatst wel achteraf even zitten kijken naar een kleine accu powersupply om het modem en kleine dingetjes aan te houden tijdens een storing. Als het vaker gebeurt doe ik dat wel denk ik.
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kruipen Ambar en ik wel onder dekens weg
Toen ik jou voor het eerst in jaren weer zag maakte je daar ook een opmerking over geloof ik. Of van te voren misschien. Maar in mijn beleving zag je er toen ook geen jaar ouder uit.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke, het valt volgens mij wel mee met hoeveel ouder ik er uit ben gaan zien. Volgens mij.
Modem heb je waarschijnlijk niet veel aan als er op andere plekken geen stroom isquote:Op maandag 16 juni 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is soms wel even vervelend.
Het is dat het zo weinig gebeurt. Maar ik heb laatst wel achteraf even zitten kijken naar een kleine accu powersupply om het modem en kleine dingetjes aan te houden tijdens een storing. Als het vaker gebeurt doe ik dat wel denk ik.
Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe telecom zit met zijn stroomvoorziening. Maar ik heb het idee dat dat lang niet altijd zo is hoor.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modem heb je waarschijnlijk niet veel aan als er op andere plekken geen stroom is
Ga er maar vanuit dat het als een kaartenhuis in elkaar stort als er een keer echt iets aan de hand is.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe telecom zit met zijn stroomvoorziening. Maar ik heb het idee dat dat lang niet altijd zo is hoor.
Tenzij de gehele regio zonder stroom zit misschien. Maar zendmasten blijven ook in de lucht.
Ja oke, maar dat is een heel ander calamiteiten niveau.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het als een kaartenhuis in elkaar stort als er een keer echt iets aan de hand is.
Misschien Trump Mobile nemen; krijg je er ook een mooie telefoon bij.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is een heel ander calamiteiten niveau.
Als de bommen vallen ga ik niet kijken of ik snel de nieuwe NYT kruiswoordpuzzel nog even kan downloaden.
ohja, lol, dat is waar ookquote:Op maandag 16 juni 2025 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ik jou voor het eerst in jaren weer zag maakte je daar ook een opmerking over geloof ik. Of van te voren misschien. Maar in mijn beleving zag je er toen ook geen jaar ouder uit.
zou ik juist wel doen, voor je het weet is het voorbij en kun je nooit meer lekkere puzzelenquote:Op maandag 16 juni 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is een heel ander calamiteiten niveau.
Als de bommen vallen ga ik niet kijken of ik snel de nieuwe NYT kruiswoordpuzzel nog even kan downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |