Wij hebben 1 x per dag een vrouw nodigquote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef YoopY het volgende:
Als man sta je sowieso 1-0 achter. Ongeacht de situatie.
En anders wordt de "ik ben een meisje" kaart getrokken.
Moet je die kaart vaak gebruiken?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef YoopY het volgende:
Als man sta je sowieso 1-0 achter. Ongeacht de situatie.
En anders wordt de "ik ben een meisje" kaart getrokken.
't gaat niet om jou, kijk naar 't geheel, je bent halfvrouw als man, je hebt tepels, je geeft geen melk, je komt uit 'n vrouw, en de vrouw kan jouw zaad gebruiken als voorplanting, daar is de vrouw op ingesteld, kinderen baren en de wereld bezetten, moeder aarde, no way out, overal vrouw, je leeft er tussen, je bent 't voor de helft als man zijnde, je bent niet 'n man, je bent half/vrouw en de vrouw gebruikt jou als zaadopslag voor haar voortplanting: het bezetten van de aarde.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:23 schreef Helenattenek het volgende:
Ik heb een gelukkiger leven zonder kinderen. Je punt is ongeldig
Precies zulke opvattingen kan je ook doen als je de stelling omdraait.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]
't gaat niet om jou, kijk naar 't geheel, je bent halfvrouw als man, je hebt tepels, je geeft geen melk, je komt uit 'n vrouw, en de vrouw kan jouw zaad gebruiken als voorplanting, daar is de vrouw op ingesteld, kinderen baren en de wereld bezetten, moeder aarde, no way out, overal vrouw, je leeft er tussen, je bent 't voor de helft als man zijnde, je bent niet 'n man, je bent half/vrouw en de vrouw gebruikt jou als zaadopslag voor haar voortplanting: het bezetten van de aarde.
ik snap niet helemaal wat je bedoelt maar de quote zegt volgens mij genoeg, uw gedachte reikt tot 't paard, mens is u tot nu toe onbekend imoquote:Op maandag 16 juni 2025 17:26 schreef Helenattenek het volgende:
Of was je van plan met paarden naar bed te gaan?
Dat je het Niet snapt zegt mij genoegquote:Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik snap niet helemaal wat je bedoelt maar de quote zegt volgens mij genoeg, uw gedachte reikt tot 't paard, mens is u tot nu toe onbekend imo
ok, ik neem aan dat u naar school geweest bent, hoe ziet u de toekomst qua wereldpopulatie e.d. ?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:56 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dat je het Niet snapt zegt mij genoeg
Dank voor het compliment. Ik heb helaas geen tijd voor interviews.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ok, ik neem aan dat u naar school geweest bent, hoe ziet u de toekomst qua wereldpopulatie e.d. ?
Geen dank en wees vooral voorzichtig met paardenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:26 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dank voor het compliment. Ik heb helaas geen tijd voor interviews.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |