abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217952704
Hey hey,
Ik heb een vraagje.
Ik heb de JBL Live 770NC, sinds januari 2025
Sinds een week of 3 ervaar ik er problemen mee, wat me licht irriteert.
Hij maakt soms een raar dreunend, een heel laag geluid wat ik niet kan beschrijven, geluid en dan mag ik op de pc niks afspelen bijv via YouTube, dan pauzeert ie hem weer. Of ik mag niks afspelen, maar als ik dan een video via bijv VLC afspeel, krijg ik helemaal geen geluid.

Ik heb echt al eem tijd zitten Googlen, daar kwam ik tegen, om uit te zetten dat ie automatisch afspeelt en stopt als je hem op of af zet, dat werkt dus niet.
Kwam ook al ergens tegen dat de accu misschien kapot is, maar lijkt me met dit probleem vrij sterk.
En verser kwam ik eigenlijk niks vergelijkbaars tegen, en heb gezocht via Reddit, maar ook via Google Gemeni en ChatGPT.
pi_217953508
Pauzeert de koptelefoon het Youtube filmpje? :?
pi_217953594
Misschien kortsluiting door zweet of zo? Toevallig heeft mijn Sennheiser vandaag de geest gegeven door zweet tijdens het sporten.
pi_217954054
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 16:42 schreef ToT het volgende:
Pauzeert de koptelefoon het Youtube filmpje? :?
JA!
pi_217954635
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 17:48 schreef Gamerboy1997 het volgende:

[..]
JA!
Da's fucked up.

Maar zoals gezegd: zweet? Mijn Momentum 4 is echt kats naar de klote door wat zweet. :X En ik heb gelezen dat dat best vaak voor komt; gekraak (wat ik dus heb), maar ook dat allerlei functies niet meer werken of juist spontaan aan- of uitspringen enz.
Ik had hem volgens mij net iets van 1,5 jaar.
pi_217958220
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 15:17 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hey hey,
Ik heb een vraagje.
Ik heb de JBL Live 770NC, sinds januari 2025
Sinds een week of 3 ervaar ik er problemen mee, wat me licht irriteert.
Hij maakt soms een raar dreunend, een heel laag geluid wat ik niet kan beschrijven, geluid en dan mag ik op de pc niks afspelen bijv via YouTube, dan pauzeert ie hem weer. Of ik mag niks afspelen, maar als ik dan een video via bijv VLC afspeel, krijg ik helemaal geen geluid.

Ik heb echt al eem tijd zitten Googlen, daar kwam ik tegen, om uit te zetten dat ie automatisch afspeelt en stopt als je hem op of af zet, dat werkt dus niet.
Kwam ook al ergens tegen dat de accu misschien kapot is, maar lijkt me met dit probleem vrij sterk.
En verser kwam ik eigenlijk niks vergelijkbaars tegen, en heb gezocht via Reddit, maar ook via Google Gemeni en ChatGPT.
Bluetooth verbinding zijn ruk in Windows.
Er is altijd gezeik er mee namelijk.
Dit heeft te maken hoe Windows bluetooth aanstuurt.

Daarom in pc game wereld word de koptelefoon gebruikt met een eigen dongel
Die dongel is geen Bluetooth maar een soort wifi verbinding .
Deze hebben dat probleem niet .

Ik zelf gebruik een Microsoft headset voor Xbox and de dongel die er bij hoort .

Nooit meer last van gehad .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')