Wij hebben geen bureauquote:Op zondag 15 juni 2025 13:24 schreef Fok-it het volgende:
Laat remsporen achter op haar bureau als ze naar de wc gaat
Op de pallets danquote:
Of gewoon terugkomen met iets als "jezus, geen idee wie er voor mij ging, maar ik mocht weer even een partij remsporen wegpoetsen, smeerlap".quote:Op zondag 15 juni 2025 13:27 schreef tesssssssss het volgende:
Gewoon keihard door het kantoor heen roepen dat je ook een bedje kan maken met wc-papier.
Dus voordat je gaat poepen.
Nooit remsporen
https://www.ad.nl/wonen/r(...)ar%20veilig%20voelen.
Remspoorshamen mag nietquote:Op zondag 15 juni 2025 13:38 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon een briefje ophangen "Hey Karolien borstel die pot eens schoon voortaan!"
Tijdens mijn eerste afstudeerstage werden aan Pielemuis en mij vertelt dat als we na een bepaalde persoon op het enigste toilet van de afdeling gingen we dat beter niet konden doen. Eén keer toch gedaan omdat ik nodig moest: het hele toilet lag onder de stront, remsporen, strontlucht en pislucht in één en balharen op de grond. Terwijl het toilet er schoon uit zag vķķrdat de man erop ging.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:21 schreef roos94 het volgende:
Superkut is dat dus.
Ik heb regelmatig met 1 specifieke collega dat zij remsporen in de plee laat.
Als ik dan ga is het ergste nog dat ik het ga opruimen omdat degene achter mij straks denkt dat ik het ben. Heel nasty.
Hoe de fuck ga je hiermee om? Ik ben niet echt close met die collega dus het zal super awkward zijn om iets erover te zeggen.
Wel typen uiteraard, als ze je handschrift herkend ben jij nog de sjaak.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:38 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon een briefje ophangen "Hey Karolien borstel die pot eens schoon voortaan!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |