Ik zou me nog eerder in mijn mond laten pissen dan dit.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:31 schreef Ad803351 het volgende:
vastgebonden aan een bondagekruis door 5 vrouwen in m'n mond en gezicht gespuugt.
Dit, enige wat ik mij nog kan inbeelden is dat het bij een vernederend rollenspel hoorde maar hoezo heb je de rest niet gedaan dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voorbind dildo gepijpt van een vrouw. Hoe is dit geil? Je voelt er allebei niks van.
Vaak is de gedachte tijdens het doen al voldoende...quote:Op zondag 15 juni 2025 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voorbind dildo gepijpt van een vrouw. Hoe is dit geil? Je voelt er allebei niks van.
Als je dit zo graag wil, dan kun je het beste naar Iran gaan, je bekeren tot twaalver shia moslim, en dan kun je met Iraanse vrouwen tijdelijk trouwen.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:31 schreef Ad803351 het volgende:
* seks met een vrouw met een hoofddoekje.
Waarom zo ver gaan als ze letterlijk om de hoek wonen?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je dit zo graag wil, dan kun je het beste naar Iran gaan, je bekeren tot twaalver shia moslim, en dan kun je met Iraanse vrouwen tijdelijk trouwen.
Ik denk dat de dames met hoofddoek die om de hoek wonen niet zo makkelijk te krijgen zijn voor een avontuurtje.quote:Op maandag 16 juni 2025 01:04 schreef einzeinz het volgende:
Waarom zo ver gaan als ze letterlijk om de hoek wonen?
Ja man alle vrouwen met een hoofddoek zijn vroom.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames met hoofddoek die om de hoek wonen niet zo makkelijk te krijgen zijn voor een avontuurtje.
Heb je wel eens een meisje of vrouw ontmaagd?quote:Op zondag 15 juni 2025 12:30 schreef Ad803351 het volgende:
Wat staat nog er op jouw seks bucketlist?
En wat heb je al uitgevoerd van je bucketlist?
Die zullen er vast wel geweest zijn. En ook vandaag de dag zullen er ook bij de reformatorische christenen genoeg meiden zijn die experimenteren met sex voor het huwelijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:03 schreef Filosoofert het volgende:
Ja man alle vrouwen met een hoofddoek zijn vroom.
Vroeger toen iedereen nog naar de kerk ging waren er in NL ook geen sletten
Moslima's hebben ook een bips (als je daar van houdt)quote:Op maandag 16 juni 2025 21:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel geweest zijn. En ook vandaag de dag zullen er ook bij de reformatorische christenen genoeg meiden zijn die experimenteren met sex voor het huwelijk.
Een verschil is wel dat maagdelijkheid bij moslims over het algemeen toch een stuk belangrijker wordt gevonden dan ooit bij de christenen het geval was. De drempel om met sex te experimenteren is dan toch een stuk hoger.
Misschien is het wel vrij makkelijk om een jonge moslima te vinden om te beffen. Dan kan ze van sex genieten zonder dat het ten koste gaat van haar maagdenvlies.
Raampje huren op de wallen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:09 schreef Wannebehoer het volgende:
Betaald worden om een man(nen) te pijpen en dat ze daarna zeggen. A.u.b. hoer hier heb je je geld.
En ontmaagd en safe geneukt worden. Ook als hoer tegen betaling.
Ik heb een paar moslimas gehad en ik zal je zeggen het zijn echt de smerigste wijven als het op seks aankomt (qua geur dan) maar wel mooie rondingen zeg zeker als ze nog jong zijn daarna niet zo erg dan krijgen ze teveel haar overal. Ook altijd moeilijk doen met waar je ze ophaalt en thuis brengt en zo want ja iemand zal maar zien dat ze in de straat worden afgezet of zo.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames met hoofddoek die om de hoek wonen niet zo makkelijk te krijgen zijn voor een avontuurtje.
Wassen ze hun poesje niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:19 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb een paar moslimas gehad en ik zal je zeggen het zijn echt de smerigste wijven als het op seks aankomt (qua geur dan)
Die kan er nog wel bij op m'n lijst , het lijkt me erg geil om een meisje van net 18 te ontmaagdenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je wel eens een meisje of vrouw ontmaagd?
Of staat dat niet op je bucket list?
Ik zal je maar al vast waarschuwen: het kan tegenvallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef Ad803351 het volgende:
Die kan er nog wel bij op m'n lijst , het lijkt me erg geil om een meisje van net 18 te ontmaagden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |