abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218492084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat gaat dus allemaal om eenmalige returns ivm jubileum neem ik aan? Een enkele aflevering, meer niet.
In de meeste gevallen wel. Jessica komt nog wel even terug vanwege Bizou en Julian, Charlie waarschijnlijk vanwege Valentijn en Richard vanwege Shanti (of hij zit ook achter dat wraakplan van Valentijn). Al de rest zullen niets meer dan glorified cameo's zijn voor het jubileum.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_218492440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
In de meeste gevallen wel. Jessica komt nog wel even terug vanwege Bizou en Julian, Charlie waarschijnlijk vanwege Valentijn en Richard vanwege Shanti (of hij zit ook achter dat wraakplan van Valentijn). Al de rest zullen niets meer dan glorified cameo's zijn voor het jubileum.
Als Remco terugkomt, kunnen we Jef dus ook wel weer verwachten
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218493562
Inge Ipenburg, die Martine Hafkamp speelde, dan? reageert: “Daar ga ik pas serieus over nadenken als ik gevraagd zou worden en dan moet het wel een goed verhaal zijn. Niet zoals de vorige keer dat Martine een spectaculaire entree maakt en daarna voornamelijk met haar dochter op de bank zat te chagrijnen.”
pi_218494503
Allemaal passanten, en Katja die terugkeren. Die laatste gaat er echt niet permanent meer in zoals bij Babette wel gebeurd is. Het levert misschien wat extra kijkers op maar niet baanbrekend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218497400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Als Remco terugkomt, kunnen we Jef dus ook wel weer verwachten
Maar is dat Remco? Ik zie het er niet in terug
't Echte en 't ware!
pi_218497883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:21 schreef Japepk het volgende:

[..]
Maar is dat Remco? Ik zie het er niet in terug
Bennie den Haan is inmiddels ook wel wat ouder geworden: https://www.instagram.com/p/C51pHUQN8uY/
pi_218502826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Bennie den Haan is inmiddels ook wel wat ouder geworden: https://www.instagram.com/p/C51pHUQN8uY/
Haha! Die is tegenwoordig rijschoolhouder dus, hele andere stylo
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:35:01 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218503900
Hij lijkt wel nog steeds op Jef
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218504979
Ik zou het wel leuk vinden als Henriette Tol voor de speciale aflevering terugkeert als Karin Alberts
pi_218507663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:25 schreef Bpalma het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Henriette Tol voor de speciale aflevering terugkeert als Karin Alberts
Met het gegeven van John Alberts kun je nog zo ontzettend veel. Hij is off screen doodgegaan, en dat weten we alleen door de verklaring van een crimineel. Wat als hij al die tijd bleek te leven en ondertussen een leven heeft opgebouwd? Zo zou je legit weer een familie Alberts kunnen introduceren. Via Remco zou ook kunnen, maar die heeft toch nooit echt als volwaardig gevoeld.
't Echte en 't ware!
pi_218508893
(Voorlopige) Castfoto van seizoen 36:
pi_218510619
Uiteraard de cliffhanger hoofdpersonen er uit gelaten. Leuk dat Henk en zijn nieuwe scharrel nog even blijven. En voorlopig dus ook nog geen einde van Laura in zicht...
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:06:43 #238
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218510633
Ik vroeg mij af waarom manu er twee keer opstaat maar een van die twee is Tom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218510662
Dolly heeft ook contractverlening gekregen zo te zien...Geweldig beestje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218510795
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
De foto lijkt wel een soort uitsnede te zijn dus aan beide kanten zouden er nog mensen bij kunnen
Nou het zal mij niks verbazen als ze nu een meg foto hebben gemaakt met alle mensen die terugkeren
Voor het jubileum
pi_218511396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Cast lijkt de laatste jaren wel flink te zijn ingekrompen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 18 augustus 2025 @ 12:21:27 #242
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_218532954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Dolly heeft ook contractverlening gekregen zo te zien...Geweldig beestje.
Die speelt haar rol ook zeer overtuigend. Duidelijk een hond. Ik heb geen moment getwijfeld of dit misschien een kat of een schaap moest voorstellen. Bij sommige andere acteurs of actrices ben ik soms niet zo overtuigd. :D
pi_218532987
Nooit onafgemaakte verhaallijntjes voor Dolly. Gek genoeg klopt dat altijd...
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:42:32 #244
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_218533389
Ik vind het dan weer irritant dat een karakter zogenaamd buiten beeld naar de grond kijkt en tegen die hond praat als er duidelijk geen hond is.
Maar liever dat dan Ferry Doedens.
pi_218542379
De eerste spoilers
.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218548226
Doordat de spoilers hinten op drama maar eigenlijk niets zeggen denk ik dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  Moderator maandag 25 augustus 2025 @ 11:17:12 #247
388664 crew  Dotteke
pi_218586827
Goede Tijden, Slechte Tijden 35 jaar

Op woensdag 1 oktober om 20.00 uur

In de speciale jubileumuitzending van woensdag 1 oktober maken alle inwoners zich op voor een groots jubileumfeest ter ere van het 350-jarige bestaan van Meerdijk. De komst van een groot aantal vroegere bewoners zorgt niet alleen voor verrassende herenigingen, maar ook voor nieuwe intriges. Een onverwachtse gebeurtenis geeft de dag uiteindelijk een totaal andere wending.

Bron RTL
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218591126

Zou Meike ook terugkeren? het was ooit zo'n mooie vrouw
pi_218592165
Een podcast met Idse Grotenhuis en Pia Blanco over het maken en schrijven van GTST:

Buiten Beeld #1: GTST, 35 jaar lang een soap schrijven

Paar dingen die mij opvielen in het gesprek:

• De schrijvers raadplegen "heel vaak" Wikipedia (waar fouten op staan) of het jubileumboek van 10 jaar geleden (waar ook niet alles correct in genoemd is) als ze niet weten hoe het is afgelopen met een personage of verhaallijn uit het verleden :')

• Verhaallijnen worden 'aan de voorkant' (dus wanneer ze net in grote lijn bedacht zijn) gepitcht aan Ellen Meijerse van RTL. Daarna heeft RTL geen zeggenschap meer in de uitwerking van de verhaallijnen en scripts.

• Pia Blanco zou stoppen met schrijven aan de serie als het een truukje zou worden, maar ze vindt het nog steeds moeilijk. Ze noemt de verhaallijn met Lucas die zich inzette voor het milieu en zich vastketende aan een boom een prachtig verhaal :') "het publiek vond het verschrikkelijk!". Ze is ook nog altijd trots op de verhaallijn rond de stilgeboorte van Jasmijn. Ze noemt de verhaallijn met Ludo en raaf Uccello eentje waar ze minder achter staat (hoewel ze er zelf medeverantwoordelijk voor was) en Janine als 'heks op de brandstapel' ongeloofwaardig.

• Idse kwam oorspronkelijk terug om de transitie van de serie naar een nieuw opnametechniek in goede banen te leiden en dacht daarna weer snel weg te zijn, maar kwam er achter dat hij het werken aan de serie na zoveel jaren afwezigheid weer erg leuk vond.
pi_218601379
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
Een podcast met Idse Grotenhuis en Pia Blanco over het maken en schrijven van GTST:

Buiten Beeld #1: GTST, 35 jaar lang een soap schrijven

Paar dingen die mij opvielen in het gesprek:

• De schrijvers raadplegen "heel vaak" Wikipedia (waar fouten op staan) of het jubileumboek van 10 jaar geleden (waar ook niet alles correct in genoemd is) als ze niet weten hoe het is afgelopen met een personage of verhaallijn uit het verleden :')

• Verhaallijnen worden 'aan de voorkant' (dus wanneer ze net in grote lijn bedacht zijn) gepitcht aan Ellen Meijerse van RTL. Daarna heeft RTL geen zeggenschap meer in de uitwerking van de verhaallijnen en scripts.

• Pia Blanco zou stoppen met schrijven aan de serie als het een truukje zou worden, maar ze vindt het nog steeds moeilijk. Ze noemt de verhaallijn met Lucas die zich inzette voor het milieu en zich vastketende aan een boom een prachtig verhaal :') "het publiek vond het verschrikkelijk!". Ze is ook nog altijd trots op de verhaallijn rond de stilgeboorte van Jasmijn. Ze noemt de verhaallijn met Ludo en raaf Uccello eentje waar ze minder achter staat (hoewel ze er zelf medeverantwoordelijk voor was) en Janine als 'heks op de brandstapel' ongeloofwaardig.

• Idse kwam oorspronkelijk terug om de transitie van de serie naar een nieuw opnametechniek in goede banen te leiden en dacht daarna weer snel weg te zijn, maar kwam er achter dat hij het werken aan de serie na zoveel jaren afwezigheid weer erg leuk vond.
Vond het nogal een vreemd interview. had er meer van verwacht als ze echt raad willen dan raad ik ze aan om dit forum door te spitten genoeg advies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')