In de meeste gevallen wel. Jessica komt nog wel even terug vanwege Bizou en Julian, Charlie waarschijnlijk vanwege Valentijn en Richard vanwege Shanti (of hij zit ook achter dat wraakplan van Valentijn). Al de rest zullen niets meer dan glorified cameo's zijn voor het jubileum.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat gaat dus allemaal om eenmalige returns ivm jubileum neem ik aan? Een enkele aflevering, meer niet.
Als Remco terugkomt, kunnen we Jef dus ook wel weer verwachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel. Jessica komt nog wel even terug vanwege Bizou en Julian, Charlie waarschijnlijk vanwege Valentijn en Richard vanwege Shanti (of hij zit ook achter dat wraakplan van Valentijn). Al de rest zullen niets meer dan glorified cameo's zijn voor het jubileum.
Maar is dat Remco? Ik zie het er niet in terugquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Remco terugkomt, kunnen we Jef dus ook wel weer verwachten
Bennie den Haan is inmiddels ook wel wat ouder geworden: https://www.instagram.com/p/C51pHUQN8uY/quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar is dat Remco? Ik zie het er niet in terug
Haha! Die is tegenwoordig rijschoolhouder dus, hele andere styloquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bennie den Haan is inmiddels ook wel wat ouder geworden: https://www.instagram.com/p/C51pHUQN8uY/
Met het gegeven van John Alberts kun je nog zo ontzettend veel. Hij is off screen doodgegaan, en dat weten we alleen door de verklaring van een crimineel. Wat als hij al die tijd bleek te leven en ondertussen een leven heeft opgebouwd? Zo zou je legit weer een familie Alberts kunnen introduceren. Via Remco zou ook kunnen, maar die heeft toch nooit echt als volwaardig gevoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:25 schreef Bpalma het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Henriette Tol voor de speciale aflevering terugkeert als Karin Alberts
De foto lijkt wel een soort uitsnede te zijn dus aan beide kanten zouden er nog mensen bij kunnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
(Voorlopige) Castfoto van seizoen 36:
[ afbeelding ]
Cast lijkt de laatste jaren wel flink te zijn ingekrompen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
(Voorlopige) Castfoto van seizoen 36:
[ afbeelding ]
Die speelt haar rol ook zeer overtuigend. Duidelijk een hond. Ik heb geen moment getwijfeld of dit misschien een kat of een schaap moest voorstellen. Bij sommige andere acteurs of actrices ben ik soms niet zo overtuigd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Dolly heeft ook contractverlening gekregen zo te zien...Geweldig beestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Vond het nogal een vreemd interview. had er meer van verwacht als ze echt raad willen dan raad ik ze aan om dit forum door te spitten genoeg adviesquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
Een podcast met Idse Grotenhuis en Pia Blanco over het maken en schrijven van GTST:
Buiten Beeld #1: GTST, 35 jaar lang een soap schrijven
Paar dingen die mij opvielen in het gesprek:
• De schrijvers raadplegen "heel vaak" Wikipedia (waar fouten op staan) of het jubileumboek van 10 jaar geleden (waar ook niet alles correct in genoemd is) als ze niet weten hoe het is afgelopen met een personage of verhaallijn uit het verleden
• Verhaallijnen worden 'aan de voorkant' (dus wanneer ze net in grote lijn bedacht zijn) gepitcht aan Ellen Meijerse van RTL. Daarna heeft RTL geen zeggenschap meer in de uitwerking van de verhaallijnen en scripts.
• Pia Blanco zou stoppen met schrijven aan de serie als het een truukje zou worden, maar ze vindt het nog steeds moeilijk. Ze noemt de verhaallijn met Lucas die zich inzette voor het milieu en zich vastketende aan een boom een prachtig verhaal"het publiek vond het verschrikkelijk!". Ze is ook nog altijd trots op de verhaallijn rond de stilgeboorte van Jasmijn. Ze noemt de verhaallijn met Ludo en raaf Uccello eentje waar ze minder achter staat (hoewel ze er zelf medeverantwoordelijk voor was) en Janine als 'heks op de brandstapel' ongeloofwaardig.
• Idse kwam oorspronkelijk terug om de transitie van de serie naar een nieuw opnametechniek in goede banen te leiden en dacht daarna weer snel weg te zijn, maar kwam er achter dat hij het werken aan de serie na zoveel jaren afwezigheid weer erg leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |