Je hebt Le Mans gemistquote:Op zondag 15 juni 2025 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was een lekkere rit
Bijna 3 uur weer getoerd
Dat kijk ik nietquote:
quote:
Je hebt helemaal geen hont nodig voor je stapjesquote:Op zondag 15 juni 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, na Le Mans nog even een rondje gelopen. 13.307 inmiddels. Biertje verdiend
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja loop achter
morgen weer
in de avond groepsles yoga, vind het spannend
ja vorige week weinig gesport en veel gegetenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?![]()
Hmmm, yoga, ja oke. Hoop dat je evenwichtsorgaan vandaag oké is. Wel lekker om je dag mee af te sluiten hoorik wil nog even naar de zee fietsen als dat op een snellere manier kan die ik ken, anders niet
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?![]()
Hmmm, yoga, ja oke. Hoop dat je evenwichtsorgaan vandaag oké is. Wel lekker om je dag mee af te sluiten hoorik wil nog even naar de zee fietsen als dat op een snellere manier kan die ik ken, anders niet
ik heb een fiets nu maar moet nog een slot regelenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.
Weinig sporten en veel eten; dat lukt me ook welquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja vorige week weinig gesport en veel gegeten
mijn evenwichtsorgaan is goed
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @dud0r is toch heel goed in pompen?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een fiets nu maar moet nog een slot regelen
en de banden oppompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |