Nee dat denk ik niet? Weet het niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die Deense rode knakworsten?
Mooie herinneringenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet? Weet het niet meer.
Is ook alweer ruim 10 jaar geleden
Jaquote:
Mooi tripjequote:Op zondag 15 juni 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
Dat was sowieso een leuke vakantie
Interrailen, hadden we zo'n 30 dagen pas met 10 reisdagen.
Kopenhagen, Krakau, Budapest, Wenen, Zurich, Milaan, Geneve, Lyon
Heel tof om te doen
Jij bent toch juist kweksociaal?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
Als vreemde mensen aan mijn tafel komen zitten in een restaurant dan ga ik smekken, Roemeens praten met zware stem en proberen een vork in hun ogen steken, ik haat dat.
Jaquote:
Ja zo de hele tijd te kwekkenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch juist kweksociaal?
Uiteindelijk zijn we allemaal wel een tikkeltje autistisch hier.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar niet in een restaurant als ik eet, je hebt hier ook Allerlei, eet je aan een smalle bar met mensen tegenover je op 25 cm afstand van hun vieze kauwende smekmondjes, ze hebben daar sublieme steaks maar nopesquote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
monster is er vandaag niet bijquote:Op zondag 15 juni 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die niet heel vaak shampoo gebruiken, veel belasting betalen of kaviaar eten.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uiteraard
beetje bijgekomen al? wij hadden een zware ochtend
toen gingen we sportenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ohhh maar een ochtend! Ik heb een zware dag
sporten zelfs, jeetje wat overdreven goedquote:Op zondag 15 juni 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen gingen we sporten
rest van de dag ben ik lamballen
ja loop achterquote:Op zondag 15 juni 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sporten zelfs, jeetje wat overdreven goed
ik ga zo even een dutje doen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu eerst wel even genoeg ruimte voor LEGO.Plankjes kan ik gelukkig nog anders hangen als het moet.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |