Nee, ik had meer over dat baasjes niet willen dat hun hond bezwangerd wordt door een hondelijke buurdeer'nquote:
Mogen we dat bij jou dan ook doen als iemand jou niet aanstaat?quote:
Ambar zijn jachtgeweer is ongeladen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee, ik had meer over dat baasjes niet willen dat hun hond bezwangerd wordt door een hondelijke buurdeer'n
sow sowquote:Op zondag 15 juni 2025 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Mogen we dat bij jou dan ook doen als iemand jou niet aanstaat?
kaboem patsquote:Op zondag 15 juni 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even pauze nu, alleen maar snelweg gereden net
Waar ben je helemaal naar onderweg?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even pauze nu, alleen maar snelweg gereden net
Heeft die buurhond LTVDK achterheen gezeten?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Keuken en badkamers grondig schoongemaakt, parket in de olie gezet, tuin gedaan, buurhond uitgelaten.. Productieve dag
Denk het niet, ben geen mens tegengekomen tijdens de wandelingquote:Op zondag 15 juni 2025 14:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft die buurhond LTVDK achterheen gezeten?
Ik zag pas op het nieuws dat een heel dorp is bedolven door steenrotsen? in Zwitserland, was dat vlakbij jou?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, ben geen mens tegengekomen tijdens de wandeling
Nee is niet bij mij in de buurt, gelukkig.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zag pas op het nieuws dat een heel dorp is bedolven door steenrotsen? in Zwitserland, was dat vlakbij jou?
was zeker wel heel lang op het nieuws daarzo?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is niet bij mij in de buurt, gelukkig.
Ja, vooral ook omdat er verder vrij weinig gebeurt hier. Een lange file is al nieuwsquote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was zeker wel heel lang op het nieuws daarzo?
Welke heb je gekocht?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog productief gaan doen en een ikea kastje in elkaar zetten
gebeurt er verhoudingsgewijs minder in Zwitserland dan in NL? Nou ja in komkommertijd maken ze ook wel van alles dat ietsjes afwijkt een reportage dus ja...quote:Op zondag 15 juni 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat er verder vrij weinig gebeurt hier. Een lange file is al nieuws
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomenquote:
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebtquote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomen)
https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-60530266/
Ja ruimte is juist het probleemquote:Op zondag 15 juni 2025 14:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebt
huehuequote:Op zondag 15 juni 2025 14:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebt
Oeh dat is een van mijn vele hobby's: Ikea meubelen in elkaar zettenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog productief gaan doen en een ikea kastje in elkaar zetten
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Ama @:Crack_ @:aldieandereijsjunkshier
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/ola-handijs-359452
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |