Oh dat zit wel goed hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe goed die is geïsoleerd, schuurtjes kunnen nogal vochtig zijn en een flink temperatuurverschil hebben, vaak niet zo goed voor dingen als koffers, zeker niet als ze van hard plastic zijn
Wel handig, als je op vakantie wilt gewoon alleen even de schuur openenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom niet? Grote schuur, mooie stellage gebouwd precies voor dat soort onzin wat je niet in huis wil opbergen.
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijkenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar weer eens buiten kijken3543. Nog veel te doen.
Ik heb anders nog wel een paar nieuwe 35l koffers mocht je iets nodig hebbenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat zit wel goed hoor.
Heb dit alleen volledig over het hoofd gezien vorig jaar, ben ik bang
Nog een paar rondjes ijsberen en je hebt 10 000quote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijken
degene die ik erover hoor zijn daar nooit zo content meequote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer Âmbar valt in de smaak bij een goed aantal honden in de buurt
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
degene die ik erover hoor zijn daar nooit zo content mee
11978 maar was niet van plan daar nog echt iets aan toe te voegen vandaagquote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijken
Zat net al beetje online te kijken. Schrok eigenlijk wel van de prijzen. Snap wel dat het duurder is geworden maar koffers boven de 200... koekoek.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een paar nieuwe 35l koffers mocht je iets nodig hebben
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houdenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een aantal honden vriendjes en hun baasjes die hem ook leuk vinden
Zag die er zo uit?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houden
Ja die zijn echt ziekelijk duur geworden, mijn grote koffer (ja die ja @bitterbal) was destijds 99 euro, en dat was een Samsonite. Die kosten nu ook bijna het dubbelequote:Op zondag 15 juni 2025 14:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Zat net al beetje online te kijken. Schrok eigenlijk wel van de prijzen. Snap wel dat het duurder is geworden maar koffers boven de 200... koekoek.
Heb nog meegemaakt dat ik amper de helft betaalde voor een goed merk koffer.
Nee eerder een soort Cerberus, alleen dan gelukkig wel met maar 1 kopquote:
Gekke ballie, das geen foto van een hond maar van een rat.quote:
Erfbewaking. Tja. Lichaamstaal van honden leren lezen, dan weet je wanneer je bang moet zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houden
Yep klopt helemaal. Samsonite heb/had ik ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn echt ziekelijk duur geworden, mijn grote koffer (ja die ja @:bitterbal) was destijds 99 euro, en dat was een Samsonite. Die kosten nu ook bijna het dubbele
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eerder een soort Cerberus, alleen dan gelukkig wel met maar 1 kop
Nee zo'n groot gitzwart ding dat er uit ziet alsof die een paar extra shotjes steroïden heeft gehadquote:
Afknallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo'n groot gitzwart ding dat er uit ziet alsof die een paar extra shotjes steroïden heeft gehad
Ja die van mij gaat ook al een jaar of 9 mee, prima stevig dingquote:Op zondag 15 juni 2025 14:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Yep klopt helemaal. Samsonite heb/had ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |