abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217946023
Beetje een rare situatie _O- Paar weken geleden een iPad besteld via de apple.com website. Alles ging netjes volgens plan en de verschillende items (toetsenbord/case/iPad) werden uiteindelijk in 2 pakketten bezorgd. Uiteindelijk kreeg ik een code om het pakketje op te halen bij een DHL punt. Eenmaal daar aangekomen bleek dat alleen het keyboard te zijn.

Na wat bellen/mailen met Apple kreeg ik uiteindelijk netjes de code voor het 2de kluisje en was alles in orde.

Nu (3 weken later) krijg ik echter een mail dat er maandag een pakketje voor me klaar ligt. Wat schetst mijn verbazing? Nog een Ipad+toebehoren.. Het lulllige is dat ik er een specifieke inscriptie op heb staan, dus de iPad zal niet zo weer verkocht kunnen worden (door Apple zelf) denk ik.. Als ik inlog op apple.com dan zie ik bij orders dezelfde order nogmaals staan met de tekst 'replacement' erbij.

Heeft iemand wel eens iets dergelijks meegemaakt? Ik ga maandag even bellen maar wel bijzonder toch?
pi_217946113
Geweldig. Gratis producten. Gewoon verkopen op Marktplaats. Kniesoor die op inscripties let. Daar zijn stickers voor.
pi_217946120
Dit gebeurt wereldwijd ontzettend vaak. Uiteindelijk is het allemaal mensenwerk en en mensen maken fouten.
Conscience do cost.
pi_217946226
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 21:44 schreef ems. het volgende:
Dit gebeurt wereldwijd ontzettend vaak. Uiteindelijk is het allemaal mensenwerk en en mensen maken fouten.
En dus gewoon profiteren. Laten we zeggen dat deze producten toch veel te veel overprijsd zijn. |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door YoopY op 15-06-2025 02:29:34 ]
pi_217947022
Ik heb dat ooit gehad met een playstation, die kreeg ik ook twee keer geleverd. Heb even afgewacht of ik er nog wat van zou horen maar niks gehoord, en uiteindelijk gewoon op marktplaats verkocht.
pi_217948222
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 22:44 schreef Farenji het volgende:
Ik heb dat ooit gehad met een playstation, die kreeg ik ook twee keer geleverd. Heb even afgewacht of ik er nog wat van zou horen maar niks gehoord, en uiteindelijk gewoon op marktplaats verkocht.
Zie? Wat ik je zeg. Gewoon doen. Welke haan kraait daarnaar. ^O^
pi_217959252
Hm.. Ik krijg hem einde van de middag binnen dus ik wacht nog even af. Maar ik ben geneigd om toch gewoon even te bellen en de situatie uit te leggen _O- Ik vraag me ook af wat ze dan doen. Apple staat toch wel voor een stukje kwaliteit/'luxe' vind ik; in die zin dat ik niet verwacht dat ze een gegraveerd/geopend product weer te koop zullen zetten?
  maandag 16 juni 2025 @ 08:13:44 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217959301
Ik heb dit nu 3 keer gehad met een game, of dat ik hem dubbel kreeg, of een andere erbij; en ook een keer een boek besteld kreeg ik er eoa doktersroman bij lol.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218046346
Update: Vorige week maandag gebeld. 20 minuten in de wacht en vervolgens een klein half uurtje een dame van Apple aan de lijn gehad.

Ze vond het maar bijzonder dat ik belde (wel goed); ze had het nog niet eerder meegemaakt :') Ze ging een retourzending aanvragen en dan zou hij 2 dagen later (woensdag) worden opgehaald. Ook zou ik een brief of mailtje ontvangen met een bevestiging.

Meer dan 1,5 week later: nog niks ontvangen :') Geen brief, geen mail, geen bevestiging. De koerier kwam trouwens overdag (dan werk ik), dus ik mag ook zelf nog naar het postkantoor om hun shit op te lossen.

Conclusie: ik wacht nog een week of 3 en dan open ik gewoon de doos. Ik vind ze echt bijzonder laks in het oplossen van dit soort kwesties.. Het lijkt wel alsof het ze helemaal niet boeit; waarom zou ik me er dan wel druk om maken?
pi_218046395
Natuurlijk boeit het ze niet, apple heeft geld zat. En een product met inscriptie kunnen ze toch niet meer opnieuw verkopen. Dan is het goedkoper om het maar zo te laten.
pi_218046931
Heel lang terug op tweakers was iemand die 4 Memory modules bestelde en toen 4 dozen met 24 stuks kreeg :)
Die persoon was wel zo netjes om het te melden en kreeg de bestelling gratis :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218056968
Update: Bijna 2 weken lang niks gehoord. Geen koerier, geen mail, geen SMS. Nu een mailtje met daarin de boodschap dat ze een vervangend stuk hebben gestuurd, maar dat ze het originele nog niet hebben ontvangen (alsof ik die terug zou sturen, wat?).

De mail eindigt met: 'Als we het oorspronkelijke product niet binnen 3 dagen ontvangen dan nemen we verdere maatregelen om dit terug te krijgen'

:')

Nu kan ik dus in mijn eigen tijd naar het postkantoor om hun shit op te lossen en anders gaan ze dreigen ofzo?
  vrijdag 27 juni 2025 @ 16:36:49 #13
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218058638
Daarom Android
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 30 juni 2025 @ 23:03:36 #14
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_218085644
TS is te eerlijk voor deze wereld
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_218108832
Geen antwoord op de e-mail. Vanmorgen wél een koerier aan de deur (na +/- 3 weken, uit het niks) met het verzoek om een Ipad mee te nemen. In hun laatste correspondentie stond dus dat de originele Ipad terug moest; dat gaan we natuurlijk niet doen.

Koerier is nu dus onverrichte zaken weer naar huis tot nadere berichtgeving. Laat ze er maar wat moeite voor doen :) Kutbedrijf.
  donderdag 3 juli 2025 @ 12:54:22 #16
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218109094
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:14 schreef Solispolar het volgende:
Geen antwoord op de e-mail. Vanmorgen wél een koerier aan de deur (na +/- 3 weken, uit het niks) met het verzoek om een Ipad mee te nemen. In hun laatste correspondentie stond dus dat de originele Ipad terug moest; dat gaan we natuurlijk niet doen.

Koerier is nu dus onverrichte zaken weer naar huis tot nadere berichtgeving. Laat ze er maar wat moeite voor doen :) Kutbedrijf.
Slapende honden wakker maken, gebeten worden, janken
pi_218109259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Slapende honden wakker maken, gebeten worden, janken
Janken? Ik jank niet hoor.

Het is alleen belachelijk dat eerlijkheid eigenlijk bestraft wordt en dat geniepigheid in dit geval dan het juiste antwoord bleek te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')