Laten we een leeftijd grens invoeren van zeg 30 voor vrouwen. Mannen moeten niet zeuren die hebben dan genoeg te zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:35 schreef Roesjesjager het volgende:
Dat doet mij ontzettend afleiden, wanneer ze er half naakt bij lopen, laten we dan gewoon allemaal naakt gaan lopen.
Ik wil het wel rond de 35-40 hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:36 schreef YoopY het volgende:
[..]
Laten we een leeftijd grens invoeren van zeg 30 voor vrouwen. Mannen moeten niet zeuren die hebben dan genoeg te zien.
Ja smaken verschillen. Hoofdzaak dat mannen niet te veel bloot rondlopen met bierbuiken, rughaar en zulks.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:38 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik wil het wel rond de 35-40 hebben eigenlijk.
Mannen buiten is sowierzo geen goed ideequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:40 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen. Hoofdzaak dat mannen niet te veel bloot rondlopen met bierbuiken, rughaar en zulks.
Lekker maat, volwassen man, die volwassen mannendingen doet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Vandaag wen vrouw betaald om seksuele handelingen uit te voeren lol
Behaarde poes ahahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:45 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Lekker maat, volwassen man, die volwassen mannendingen doet.
Lekker man.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik geef ¤1000 per maand uit aan dames van plezier
Absoluut, sommige vrouwen kunnen op oudere leeftijd ook nog wel lekker zijn, kunnen we wel uitzondering voor maken. Maar bikini kan soms ook veel te afleidend zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
Nee man lekker. Ik stel sowieso een bikini of rokjesplicht voor, op publieke plaatsen, maar dan alleen voor 18 t/m 40 jarigen of zo.
Ouder dan 40 moeten vrouwen verplicht een winterjas aan. Dat is anders echt geen gezicht meer.
Meestw wat ik ooit uitgaf op een avond was fifteen hundred ofzo oopsiequote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik geef ¤1000 per maand uit aan dames van plezier
Was wel vreemd was eerste keerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:54 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Lekker, was het aan te raden? Ik wil een behaarde poes likken.
Behaarde poes is echt lekker, tenzij het echt wild is en haar achter in je keel komt, eens een keer bijna moeten kokhalzen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Was wel vreemd was eerste keer
Je kan wel gaan is toch in de buurt van jou
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:56 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Behaarde poes is echt lekker, tenzij het echt wild is en haar achter in je keel komt, eens een keer bijna moeten kokhalzen.
Echt? Goed ik laat mijn vooroordeel even varen, maar waarom?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja niet lekker, maar ik bef toch liever een harig kutje.
Is gewoon lekker, die textuur alles. Ik vind het ook sexy uitzien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:27 schreef YoopY het volgende:
[..]
Echt? Goed ik laat mijn vooroordeel even varen, maar waarom?
Knappe slanke moedertjes met een iets te dikke kont een een cup a in een strakke jurk 😍quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:35 schreef Roesjesjager het volgende:
Dat doet mij ontzettend afleiden, wanneer ze er half naakt bij lopen, laten we dan gewoon allemaal naakt gaan lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |