Haten op het WNFquote:
Ik heb goftedomme woensdagmiddag wat besteld!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:36 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja, altijd klote als het misgaat voor het weekend, dan moet je automatisch tot dinsdag wachten bij de meeste.
Op zich gaat het heel vaak ook gewoon: 'Goed' Het probleem ontstaat eigenlijk pas, als er iets niet gaat zoals het moet, dan krijg je de grootste problemen met die achterlijke zeik. Zowel bij DHL als PostNL stoot je dan op een muur, waar ze gewoonweg geen flikker voor je willen doen.
Ja, zo gaat dat met die gasten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb goftedomme woensdagmiddag wat besteld!
bij spoed gewoon halen in de winkel kameraad totquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is geen spoed en helaas valt wat ik besteld heb niet zomaar in een winkel hier in de buurt te halen!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
bij spoed gewoon halen in de winkel kameraad tot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, had je maar rekening met Pinksteren moeten houden,quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb gisteren wat anders besteld, werd vandaag gewoon door DHL bezorgd terwijl mijn eerdere bestelling nog steeds bij DPD in het sorteercentrum ligt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar rekening met Pinksteren moeten houden,
Hier een lekker wijf als bezorgster. Iets getint en altijd in legging. Zit ook fijn als je hele tijd moet uitstappen. Best goede kontquote:
Hmmm. Pics?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hier een lekker wijf als bezorgster. Iets getint en altijd in legging. Zit ook fijn als je hele tijd moet uitstappen. Best goede kont
Nee is wel duidelijk. Voorbeelden te over helaasquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
Nog een OP nodig, of is de klacht zo al wel duidelijk genoeg?
Hoezo voorbeelden te over? Pics van de bezorgster!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee is wel duidelijk. Voorbeelden te over helaas
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is geen spoed en helaas valt wat ik besteld heb niet zomaar in een winkel hier in de buurt te halen!Bwahaha die ad had ik een maand geleden ook ergens gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Em toen heb ik YT filmpjes gekeken en dacht eraan om er ook een te kopen. Ads werken zo te zien, nouja soms dan.geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |