SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bizar hoe die zich af en toe weten te verstoppen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slaapt dan kruipen al die kruiden, blikjes en potjes eten heimelijk onder de voordeurplint door.
Dus nu staat bijna al mijn LEGO in mijn computer/hobbykamer.quote:
Daar begin ik al niet aan, ik bak niks van de sporten van mijn kinderen ...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Haags het volgende:
Vandaag het jaarlijkse 'de ouders spelen tegen kids wedstrijdje'
We zijn nu echt wel op het punt aangekomen dat de kids hun ouders daadwerkelijk alle hoeken van het veld laten zien
Goede plek wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu staat bijna al mijn LEGO in mijn computer/hobbykamer.
Dapper van je om al die meldingen te negeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Fml m'n abbo is verlopenwat gebeurt er allemaal.
Wij deden in het verleden altijd met een vijfkamp mee met de familie. Was altijd hilarisch.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Haags het volgende:
Vandaag het jaarlijkse 'de ouders spelen tegen kids wedstrijdje'
We zijn nu echt wel op het punt aangekomen dat de kids hun ouders daadwerkelijk alle hoeken van het veld laten zien
Mijn derde been heeft in de pot gehangenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Welke van de drie benen is nat? (@ TT)
Wet Leg is een Britse muziekact.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Welke van de drie benen is nat? (@ TT)
Yikes broquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn derde been heeft in de pot gehangen
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn derde been heeft in de pot gehangen
RECLAAAAAAAAAAMEEEEEEEEEEEEEEE!!!1!1!!1!!1!1!22!1!22!2!1!1!22!!1!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wet Leg is een Britse muziekact.
hoezo laat je dat gebeuren?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
1910 of 2010?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.
1810quote:
Die dame ademt seks, ja. Wat een armen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ademen op zo'n typisch irritante jaren 10 manier seks uit, alsof ze de eersten en de enigen ter wereld zijn met een cloaca terwijl zelfs kikkers, gehandicapten zonder tanden en mussen seks hebben.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die dame ademt seks, ja. Wat een armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |