Niet weten dat het weerbericht tegenwoordig door AI gemaakt wordt..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:58 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zag dat het in mijn plaats 22 graden was dus ik denk chill kunnen eindelijk alle ramen open want binnen is het nog steeds 24 graden. En de temperatuur loopt keihard op. Dus ik denk wtf hier klopt niks van. Ik plaats een thermometer buiten zie ik dat het nog gewoon 26 graden is. WTF dat is gewoon 4 graden verschil en nu is het nog gewoon warmer binnen dan net door deze foutieve informatie.
Ik snap best dat je er een graad naast kan zitten maar 4 graden? Dat is toch gewoon bullshit?
Het weerbericht tegenwoordig is echt totaal compleet onbetrouwbaar. Was altijd al niet perfect maar nu is het echt al helemaal wtf. En gisteren zeiden ze ook regen en onweer en zo en daar is ook niks van terecht gekomen.
quote:
quote:
quote:
We hebben niet allemaal rijke oudersquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Geen airco hebben
Multi split genot
Ouders hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
We hebben niet allemaal rijke ouders
Geen föhn met koelfunctie hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Airco is voor arme sloebers die geen huizen kunnen betalen met hoge plafonds.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zet je koelkast dan open..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is trouwens een veelvoorkomend misverstand want het maakt je huis helemaal niet cooler omdat de warmte alsnog via de achterkant ontsnapt. Dus je zou de koelkast echt in de deuropening moeten zetten of zo. En ja wat doe je dan met al je producten want die warmen ook gewoon op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |