abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juni 2025 @ 15:37:38 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217941686
Hier hoe zgn "gewoon" rechts uit de hoek komt in deze verkiezingscampagne. Zelfs de opportunistische partijleider gaat hier gierend door de bocht door de PvdA extreem links te noemen. Dit terwijl de PvdA, en Groen Links, nooit zo gematigd zijn geweest dan momenteel.............. :(

Yesilgöz haalde op het partijcongres van de VVD óók uit naar GroenLinks-PvdA. Ze zei dat de PvdA ‘door druk van een links radicale achterban heel ver verwijderd van de PvdA waar de VVD in het verleden vaak goede zaken mee heeft gedaan’. ,,Het lijkt nu een partij te zijn geworden van louter lastenverhogingen, het verjagen van ons bedrijfsleven, en het steeds logger en complexer maken van de overheid.”

Yesilgöz: ,,Daarbij kijken ze weg van migratie- en integratie problemen, weigeren ze zich te committeren aan de noodzakelijke defensie-uitgaven en kiezen ze steeds vaker voor stilstand in plaats van vooruitgang. Het is een elitaire politiek met weinig oog voor de zorgen van Nederlanders. Zeker het extreme, links radicale en activistische deel van de achterban van GL en PvdA. Deze fusie lijkt de PvdA uit het midden van de Nederlandse politiek te hebben gerukt."

,,Zo zien we bij radicaal links steun voor campusbezettingen, met vele vernielingen en kosten van dien. Wordt door sommigen gezegd dat de aanslag op 7 oktober in Israël, een daad van verzet was. En wordt geweld tegen bijvoorbeeld de politie genuanceerd. Er wordt geëist dat gewone, hardwerkende Nederlanders hun leven aanpassen aan hoe radicalen het willen. De redelijkheid lijkt steeds verder te zoeken. Zelfs de oude PvdA achterban vindt het allemaal te veel uit de bocht vliegen. Nou, dan moet je van goede huize komen.”

Opvallend genoeg spreekt Yesilgöz dus expliciet de PvdA aan, niet de tandempartij die het is nu met GroenLinks. Dat ze zich uitspreekt tegen de linkse partijen is wel te begrijpen: de klacht en vrees van VVD'ers is dat de partij zich door de uitsluiting van de PVV 'uitlevert' aan GroenLinks-PvdA.

https://www.ad.nl/politie(...)tels-haalt~ae75b012/

Hoeveel leugens kun je verkondigen voor je wordt afgestraft? Ze steelt hier notabene ongegeneerd de standpunten van de PvdA

:(
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217941812
Ik begrijp dat je de PvdA en of GL een warm hart toedraagt, maar zo'n psycho vader Abraham lookalike wil je hoop ik toch niet als premier? Iemand die graag de baas over een ander speelt maar niet eens de baas is over z'n eigen lichaam? Die de boerenstand wil halveren etc etc. Maar goed, wellicht vind je dat allemaal prima natuurlijk.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 16:12:56 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217942052
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 15:52 schreef Viesdik het volgende:
maar zo'n psycho vader Abraham lookalike wil je hoop ik toch niet als premier?
Van alles wat daar rond loopt is hij het meest geschikt als premier.
Of hij er als vader Abraham uit ziet boeit niet zo veel. Lubbers zag er uit als Gargamel. Het gaat om het beleid.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217942114
Viesdik lijkt te denken dat het vooral gaat om hoe iemand eruit ziet...

Dat is een populair standpunt maar het zou best eens kunnen dat die visie niet klopt. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217942153
Zijn de linkse D66 en linkse VVD al gefuseerd, en zo nee waarom niet? In de EP prediken ze al jaren met een mond.
pi_217942187
VVD 0 zetels graag, linkse engnekken. Ookal ten tijde van Rutte hoor, dat is ook rechts lullen links vullen.

Meneertje oorlogshitser en het nieuwe normaal.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217942260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 16:26 schreef epicbeardman het volgende:
VVD 0 zetels graag, linkse engnekken. Ookal ten tijde van Rutte hoor, dat is ook rechts lullen links vullen.

Meneertje oorlogshitser en het nieuwe normaal.
:D
pi_217942610
Ik hoor alleen maar janken, janken, janken.. vast van Wilders geleerd..

Kom nou met je eigen programma en laat zien welk koers je wilt varen. Hoe Nederland over 4 jaar mag eruit zien.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_217942740
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 16:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Van alles wat daar rond loopt is hij het meest geschikt als premier.
Of hij er als vader Abraham uit ziet boeit niet zo veel. Lubbers zag er uit als Gargamel. Het gaat om het beleid.
Als hij premier wordt, bestaat Nederland niet meer. Dan verdwijnt iedereen met vermogen uit Nederland, en verandert heel Nederland in de Banlieue van Parijs.
Ik vraag me oprecht af wat voor een afwijkend en verknipt wereldbeeld men heeft bij het idee van een Timmermans als premier :')
  zaterdag 14 juni 2025 @ 17:35:01 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217942817
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 17:27 schreef Viesdik het volgende:
Als hij premier wordt, bestaat Nederland niet meer. Dan verdwijnt iedereen met vermogen uit Nederland, en verandert heel Nederland in de Banlieue van Parijs.
Wat een hoop onzin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zaterdag 14 juni 2025 @ 17:35:49 #11
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_217942826
VVD _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_217942936
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 17:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een hoop onzin.
helaas niet man, dat is een belofte die ik je bij deze meegeef

tvp
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juni 2025 @ 19:00:07 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_217943978
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 15:52 schreef Viesdik het volgende:
Ik begrijp dat je de PvdA en of GL een warm hart toedraagt, maar zo'n psycho vader Abraham lookalike wil je hoop ik toch niet als premier? Iemand die graag de baas over een ander speelt maar niet eens de baas is over z'n eigen lichaam? Die de boerenstand wil halveren etc etc. Maar goed, wellicht vind je dat allemaal prima natuurlijk.
Bij psycho vader Abraham vergaat me de lust om te reageren. Het typeert wel het politieke klimaat inmiddels. Succes.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')