quote:Dubai Marina Dream Tower Fire Accident LIVE Updates
Bekijk deze YouTube-videoquote:Heftig: vuurzee in wolkenkrabber Dubai
grote brand uitgebroken in Dubai.
Door de vlammen moesten bijna 4000 mensen geëvacueerd worden uit het gebouw.
Voor geen goud ging ik in zo'n gebouw wonen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:38 schreef LaDaDiDa het volgende:
Dat is wel echt mijn angst als je in zo'n mega groot gebouw woont.
ik ook niet ,dan maar in een hut op een eiland in de Filipijnenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Voor geen goud ging ik in zo'n gebouw wonen.
Ook nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ook niet ,dan maar in een hut op een eiland in de Filipijnen
Dit dezelfde brandquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Was daar begin van dit jaar ook al niet een brand?
Kan prima mits ze normale gevelbekleding gebruiken. Je ziet hier ook weer dat ze brandbare gevelbekleding hebben gebruikt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Voor geen goud ging ik in zo'n gebouw wonen.
Ja, ik zou zelf ook nooit in zoiets willen wonen. Bij een brand 150 trappen naar beneden lopen en hopen dat de trap niet ophoudt en of je niet vertrappelt wordt door op hol geslagen paki's die hun emoties niet kunnen kanaliseren. Bekijk het maar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:38 schreef LaDaDiDa het volgende:
Dat is wel echt mijn angst als je in zo'n mega groot gebouw woont.
Gevelbekleding zou moeten voldoen aan strenge brandwerende normen. In nederland tenminstequote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan prima mits ze normale gevelbekleding gebruiken. Je ziet hier ook weer dat ze brandbare gevelbekleding hebben gebruikt.
Maar Dubia he, voor het oog shiny, in werkelijkheid cheap troep.
Ik vond ook een filmpje van drie maanden geledenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
deze is van gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond ook een filmpje van drie maanden geleden
ze hebben geen voorschriften kennelijk over vuur en kokenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
zijn corporatieflats denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan prima mits ze normale gevelbekleding gebruiken. Je ziet hier ook weer dat ze brandbare gevelbekleding hebben gebruikt.
Maar Dubia he, voor het oog shiny, in werkelijkheid cheap troep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |