PVV: Een partij zonder leden, met niet bijster intelligente figuren, en te overdreven opkomen voor Israel
VVD: Een partij met notoire pathologische leugenaars en psychopaten
D66: Een LGBTQ WOKE-partij die het referendum heeft afgeschaft
PVDA/Groenlinks: De partij die de boerenstand wil halveren, de Nederlandse identiteit vernietigt, voornamelijk bestaan uit beroepsdemonstranten, nutteloze ambtenaren en moedwillige werklozen.
CDA: Die hun Christelijke identiteit aan de wilgen hebben gehangen, slapjanussen aantrekt en niets willen doen aan de massa-immigratie en niet meer opkomen voor de boeren.
SGP: Te kuis, en voorstander zijn van de doodstraf
DENK: hun inbreng in de tweede kamer direct lijkt over te komen uit Ankara en het liefst Nederland ziet veranderen in een Islamitisch land
PvdD: zien het liefst dat alle Nederlanders veganistisch worden
VOLT: Een Eurofielen partij met knettergekke woke sukkels
JA-21: Een partij van verraders, opportunisten en profiteurs
CU: Partij met gasten die teveel medelijden met zichzelf hebben en totaal niet lijken te snappen hoe de wereld in elkaar zit
BBB: De boeren vooral hebben belazerd dan gesteund, door gewoon mee te gaan met het stikstofbeleid en een minister die kippeneieren laat vaccineren
De enige 2 partijen waar ik eigenlijk niks over kan zeggen zijn de FvD en de SP. Maar ik denk dat er door anderen ook genoeg over deze partijen te melden is. En ik kan me zo indenken wat dat zou zijn.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.