Binnenkort meer vluchtelingen op onze drempel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:42 schreef Viesdik het volgende:
Deze gasten worden niet serieus genomen (EVER) maar komen op voor de belangen van de vijanden van Israël.
Precies wat Israël nodig heeft en de vijanden van Israël niet, want de vijanden van Israël willen geen support van deze losers.
Maar denk maar niet dat ik Israël ga supporten vanuit mijn weerzin naar deze geesteszieke figuren. Dus aan de ene kant heb je zieke oorlogszuchtige zionisten die de wereld willen domineren vanuit het streven naar een soort wereldregering en anderzijds heb je een groep mentale zwakkelingen die links stemmen en gewoon geen meerwaarde hebben voor de samenleving.
Ik had altijd een hekel aan Israël maar nu alle linkse woke types openlijk hun haat tegen Israël en Joden uitspreken vind ik ze weer lief.quote:
Geeft wel aan dat je een triest figuur bentquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan Israël maar nu alle linkse woke types openlijk hun haat tegen Israël en Joden uitspreken vind ik ze weer lief.
Niet overduidelijk sarcasme in KLB herkennen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat je een triest figuur bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |