Werkt matigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je je ogen sluit is het donker.
Is wel erg duur, niet iedereen heeft dat geld. Ik overweeg airco met zonnepanelen, maar ik heb plat dak, moet je als je dak reparaties nodig hebt, de hele zooi weer loshalen. Het is allemaal maar klote. Maar misschien het dark laten vernieuwen en dan panelen erop, en dan airco.quote:
Nee, maar wel elke euro direct uitgeven aan god weet wat (want daar heeft ze genoeg topics over geopend). Het is of het een of het ander.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:07 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Is wel erg duur, niet iedereen heeft dat geld. Ik overweeg airco met zonnepanelen, maar ik heb plat dak, moet je als je dak reparaties nodig hebt, de hele zooi weer loshalen. Het is allemaal maar klote. Maar misschien het dark laten vernieuwen en dan panelen erop, en dan airco.
en het vagevuur?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
In de hel zal het nog warmer zijn dus wen er maar aan
Airco voor 2 weken warmte 😂😂😂🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:07 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Is wel erg duur, niet iedereen heeft dat geld. Ik overweeg airco met zonnepanelen, maar ik heb plat dak, moet je als je dak reparaties nodig hebt, de hele zooi weer loshalen. Het is allemaal maar klote. Maar misschien het dark laten vernieuwen en dan panelen erop, en dan airco.
Ja in het geval van Roos, ik heb een opknapper gekocht, en moet zeggen dat ik er helaas toch meer geld in moet steken dan ik zou willen. Er is altijd wel weer wat.... Maar goed, ik hoop binnenkort wat meer in loon omhoog te gaan. Verder is het gewoon een kwestie van hard sparen en gewoon de tering naar de nering zetten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar wel elke euro direct uitgeven aan god weet wat (want daar heeft ze genoeg topics over geopend). Het is of het een of het ander.
Dat is wel geestig, je zegt dit echt over de verkeerde. Ik spaar een heleboel centen per maandquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar wel elke euro direct uitgeven aan god weet wat (want daar heeft ze genoeg topics over geopend). Het is of het een of het ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |