Dit is een rechtse meningquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Roesjesjager het volgende:
Beelden die met slavernij te maken hebben mogen niet meer en moeten worden vernietigd.
Links laat alles maar toe, dus ook beelden die met slavernij te maken hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Links laat alles maar toe, dus links
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Links laat alles maar toe, dus ook beelden die met slavernij te maken hebben
Zij willen dat jij dat denkt. In werkelijkheid zijn het authoritaire ratten die hun eigen zin en of agenda doordrukken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Links laat alles maar toe, dus links
Ik drink lekker een biertje, jij geen wijn vanavond?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:35 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zij willen dat jij dat denkt. In werkelijkheid zijn het authoritaire ratten die hun eigen zin en of agenda doordrukken.
Nee kannen met sangria en vriend helemaal boosquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:38 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik drink lekker een biertje, jij geen wijn vanavond?
Ben je bi, of kan ik meedoen met drinken? Ik pijp je als die meiden toekijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee kannen met sangria en vriend helemaal boos
Lekker drinken met de meiden en hij maar zeiken altijd maar wel zijn ballen legen in mij altijd de hele week
geilquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ben je bi, of kan ik meedoen met drinken? Ik pijp je als die meiden toekijken.
Je vriend en de meiden dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
geil
Alleen heb liever dat mijn vriend dan toekijkt. Wordt hij lekker gecuckt
Ze komen daar wel om ezeldrijvers te #MeToo-en! (Want seks en geweld zijn identiek in de hersens van die koekenbakkers).quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Roesjesjager het volgende:
Beelden die met slavernij te maken hebben mogen niet meer en moeten worden vernietigd.
Ondertussen gaan van did linkse huppelkutjes wel lekker naar de pyramides in Egypte kijken of zelfs een tour doen.
Hoe zijn die tot stand gekomen? Vast niet door slaven toch????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |