Nature is healing...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nature is healing...Ik heb ook stukjes gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuk
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Het is ook een raar gezichtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik het nog wel even een raar gezicht ga vinden, dat hoofd van Erik er zo tussen.
Als je had gezegd dat hij zichzelf er zo achter had gefotoshopt had ik het ook geloofdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik het nog wel even een raar gezicht ga vinden, dat hoofd van Erik er zo tussen.
Geniet er nog maar even van, iedereen lacht nog.. dat mag nooit lang duren het geen vacantieoort daar zoals Erik grapjes doet vertellenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging er denk ik om dat er in 'Saskia Noort' geen 'van' zit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Saskia van Noord - Fout! Er staat geen 'van' bij
[ afbeelding ]
Maarten van Rossem - Helemaal goed!
Ehh.....
Ze hebben hem niet voor niets terug gehaald, dus hij krijgt behoorlijk wat airtime voorlopig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is trouwens de laatste 2 dagen wel de grote Erik show. Daar zit ik ook weer niet op te wachten.
Wat? Waar moet ik dán neuken als dat niet eens meer in mijn slaapkamer kan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Deughomo, serieus gast. Een stel neukende mensen in je slaapkamer. Dat kan echt niet
Ik zie zo gauw geen condooms...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
En er was natuurlijk een nieuwe stand na de boodschappen , allemaal braaf voor precies ¤50 gesjopt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, deze weet ik. Na de eerste keer sex tussen El Che en Roma en de daaropvolgende morning after pil, heeft de Febo 24 condooms in de verbanddoos gestopt in de keuken. Worden aangevuld indien nodigquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Robert wil meer initiatief van Roy.
Nadat ik opzocht wie Roy ook weer was, ben ik het met hem eens.
Annet zei dat altijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Disrespectfull .. die heb ik een tijd niet gehoord Kletsmond
Van mij mag men neuken wat men wil. Maar neuken met anderen op de kamer kan echt niet. Doe dat lekker elders.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Dan moet je je niet opgeven voor een RLS, so. deal. with. that.
Huh? Wie? Roy toch niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 02:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
En dat zou dan een leidinggevende bij de marine moeten zijn![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Huisgenote van mij jaren terug ook.. vrij gehorig.. , leek wel een potje vrouwen tennis.. gewoon gevraagd of ik mee mocht doen.. toen waren ze een stuk stiller..
Volgens Vincent (die kale homo die zo goed met Eduardo ging) waren er wel meer dingen kapot in het huis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig hoeveel gereedschap Erik mee had in zijn koffertje.. en hoeveel dingen er ineens kapot zijn in de Loods om Erik nog eens 11 maanden bezig te houden
Oh kijk eens aan. Zo leer je nog wat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah, deze weet ik. Na de eerste keer sex tussen El Che en Roma en de daaropvolgende morning after pil, heeft de Febo 24 condooms in de verbanddoos gestopt in de keuken. Worden aangevuld indien nodig
Bron: MacDate met Floris en Senna.
Die zat er in met oa. Daniëlle Balk, ik snap dus wat ie bedoeltquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens Vincent (die kale homo die zo goed met Eduardo ging) waren er wel meer dingen kapot in het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zat er in met oa. Daniëlle Balk, ik snap dus wat ie bedoelt![]()
Overigens viel de boel tijdens EJVJL ook al uit elkaar:Toch mis ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een eckte rlsEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |