Klopt!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef SuperNeger het volgende:
Ik snap het niet je gaat dus zelf vrijwillig een influencer volgen en er vervolgens over klagen dat ze dingen doen die je niet leuk vindt?
Wij klagen niet, wij verwonderen ons slechts.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef SuperNeger het volgende:
Ik snap het niet je gaat dus zelf vrijwillig een influencer volgen en er vervolgens over klagen dat ze dingen doen die je niet leuk vindt?
😂 Nou ook een beetje klagen.. Anders klopt het topic locatie nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:29 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Wij klagen niet, wij verwonderen ons slechts.
Correct!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom? Haar account staat op openbaar en we werden door de SHO mod hierheen verwezen omdat hier geklaagd mag worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:40 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Is dit de vervanger van SHO? Misschien Debbie dan uit het lijstje halen?
Dan is het goed. Ik dacht dat het andere gesloten werd om het vele gedoe om Debbie? Dat heb ik dan mis...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom? Haar account staat op openbaar en we werden door de SHO mod hierheen verwezen omdat hier geklaagd mag worden.
Mijne ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef funkyfabulous het volgende:
Top. Vond het al jammer, is toch wel een beetje mijn guilty pleasure geworden..
Hier inderdaad een meelezer! Gelukkig weer gevonden!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef Nieve het volgende:
Fijn dat we hier verder kunnen, hopelijk kan iedereen ons vinden.
Denk dat het voor heel veel mensen een guilty pleasure is, we hadden ook echt veel meelezers volges mij.
Top!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Op verzoek van en dus met toestemming van moderator Donna, hier mag wel geklaagd worden.
In een lange broek, romper èn een shirt. Warrem!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Top!
Want waar moet ik anders kwijt dat Mijan gewoon 2 uur op Sanneke ligt te slapen met deze temp?
Echte moederliefde!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Top!
Want waar moet ik anders kwijt dat Mijan gewoon 2 uur op Sanneke ligt te slapen met deze temp?
Maar die klere herrie was van een ventilator ofzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
In een lange broek, romper èn een shirt. Warrem!
😂 je kan geen wind genoeg hebben!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar die klere herrie was van een ventilator ofzo?
Tja daar staat altijd al wind natuurlijk 😃
Ze hebben een airco (heeft ze meerdere keren een link van gedeeld), misschien maakt die herrie?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar die klere herrie was van een ventilator ofzo?
Tja daar staat altijd al wind natuurlijk 😃
Toen het gesloten werd ging het niet eens over Debbie 🤷 er kwam bij haar een asbak langs en daarna was er een heel gesprek over of de bollens rookte 🤷 ik vond het gedoe rond het overlijden van de man van erger dan of mensen zouden rokenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:47 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik dacht dat het andere gesloten werd om het vele gedoe om Debbie? Dat heb ik dan mis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |