Klopt!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef SuperNeger het volgende:
Ik snap het niet je gaat dus zelf vrijwillig een influencer volgen en er vervolgens over klagen dat ze dingen doen die je niet leuk vindt?
Wij klagen niet, wij verwonderen ons slechts.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef SuperNeger het volgende:
Ik snap het niet je gaat dus zelf vrijwillig een influencer volgen en er vervolgens over klagen dat ze dingen doen die je niet leuk vindt?
😂 Nou ook een beetje klagen.. Anders klopt het topic locatie nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:29 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Wij klagen niet, wij verwonderen ons slechts.
Correct!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom? Haar account staat op openbaar en we werden door de SHO mod hierheen verwezen omdat hier geklaagd mag worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:40 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Is dit de vervanger van SHO? Misschien Debbie dan uit het lijstje halen?
Dan is het goed. Ik dacht dat het andere gesloten werd om het vele gedoe om Debbie? Dat heb ik dan mis...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom? Haar account staat op openbaar en we werden door de SHO mod hierheen verwezen omdat hier geklaagd mag worden.
Mijne ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef funkyfabulous het volgende:
Top. Vond het al jammer, is toch wel een beetje mijn guilty pleasure geworden..
Hier inderdaad een meelezer! Gelukkig weer gevonden!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef Nieve het volgende:
Fijn dat we hier verder kunnen, hopelijk kan iedereen ons vinden.
Denk dat het voor heel veel mensen een guilty pleasure is, we hadden ook echt veel meelezers volges mij.
Top!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Op verzoek van en dus met toestemming van moderator Donna, hier mag wel geklaagd worden.
In een lange broek, romper èn een shirt. Warrem!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Top!
Want waar moet ik anders kwijt dat Mijan gewoon 2 uur op Sanneke ligt te slapen met deze temp?
Echte moederliefde!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Top!
Want waar moet ik anders kwijt dat Mijan gewoon 2 uur op Sanneke ligt te slapen met deze temp?
Maar die klere herrie was van een ventilator ofzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
In een lange broek, romper èn een shirt. Warrem!
😂 je kan geen wind genoeg hebben!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar die klere herrie was van een ventilator ofzo?
Tja daar staat altijd al wind natuurlijk 😃
Ze hebben een airco (heeft ze meerdere keren een link van gedeeld), misschien maakt die herrie?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar die klere herrie was van een ventilator ofzo?
Tja daar staat altijd al wind natuurlijk 😃
Toen het gesloten werd ging het niet eens over Debbie 🤷 er kwam bij haar een asbak langs en daarna was er een heel gesprek over of de bollens rookte 🤷 ik vond het gedoe rond het overlijden van de man van erger dan of mensen zouden rokenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:47 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik dacht dat het andere gesloten werd om het vele gedoe om Debbie? Dat heb ik dan mis...
Uit het Show holquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:19 schreef SuperNeger het volgende:
Uit welk hol zijn jullie gekropen trouwens
Ah ik zie hetquote:
T kind ziet er ook helemaal zweterig uitquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
Tis ook wel echt een wijventopic hoor, denk serieus dat er al die tijd niet 1 man meegeschreven heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef SuperNeger het volgende:
1 van mijn kinderen is hartje zomer geboren. Pfff ik herinner me nog goed de dagen in een hittegolf dat 'ie alleen maar wilde plakken en ik al met hormoonzweet zat. Kind glibberde gewoon wegquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Hoe lief ik m'n kinderen ook vind met dit weer ben ik niet zo van het knuffelen 😅. Toen ze Mijan ze leeftijd hadden trok ik dar ook al slecht.#loedermoeder
Ik vertel man er wel eens over en die kijkt dan alleen een beetje glazig pff van het zal welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tis ook wel echt een wijventopic hoor, denk serieus dat er al die tijd niet 1 man meegeschreven heeft
Taalgebruik en obsessief postgedrag zonder remquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:47 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik dacht dat het andere gesloten werd om het vele gedoe om Debbie? Dat heb ik dan mis...
Andere moderators/andere regels of zo? Ik weet ook niet waarom hier wel en daar niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:33 schreef Snaky het volgende:
Ik begrijp niet goed wat er anders is aan dit topic.
De mods gaven aan dat ze voor 9 uur al tig posts moesten wissen en dat ze dat niet meer wilden. En dat hier geklaagd mag worden, óók over de mommy’s.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:39 schreef Nieve het volgende:
[..]
Andere moderators/andere regels of zo? Ik weet ook niet waarom hier wel en daar niet.
Ik hoop wel dat de sfeer wat beter wordt nu.
Mijn man kan er ook helemaal niks mee hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:31 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vertel man er wel eens over en die kijkt dan alleen een beetje glazig pff van het zal wel
Waarschijnlijk niks maar dan zit er een andere mod mee opgescheept?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:33 schreef Snaky het volgende:
Mijne ook, gtst best saai en straks zomerstop. Gisteren Netflix serie afgekeken en dacht al: wat nu🤣quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef funkyfabulous het volgende:
Top. Vond het al jammer, is toch wel een beetje mijn guilty pleasure geworden..
Ik wil niet vervelend doen maar dit is een klaagtopic dus ik klaag erover dat van dat vegen voor 9 uur weinig klopt. Oke ik ben forumverslaafd en ben altijd nog laat aan het lezen op fok. Dat is meest 1 uur snachts. Dan zou er toch aardig wat daarna geschreven moeten worden tot 9 en dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De mods gaven aan dat ze voor 9 uur al tig posts moesten wissen en dat ze dat niet meer wilden. En dat hier geklaagd mag worden, óók over de mommy’s.
Laten we elkaar aanspreken als het te ver gaat?
Waarschijnlijk niks maar dan zit er een andere mod mee opgescheept?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:33 schreef Snaky het volgende:
Lichtelijk overdreven hoor, is vast wel eens gebeurd maar geen vaste prik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De mods gaven aan dat ze voor 9 uur al tig posts moesten wissen en dat ze dat niet meer wilden. En dat hier geklaagd mag worden, óók over de mommy’s.
Laten we elkaar aanspreken als het te ver gaat?
Ja dat had ik ook, dat ging mij echt te ver.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Toen het gesloten werd ging het niet eens over Debbie 🤷 er kwam bij haar een asbak langs en daarna was er een heel gesprek over of de bollens rookte 🤷 ik vond het gedoe rond het overlijden van de man van erger dan of mensen zouden roken
Inderdaad. Na 23u gebeurt er echt niks meer op de mommy topicsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar dit is een klaagtopic dus ik klaag erover dat van dat vegen voor 9 uur weinig klopt. Oke ik ben forumverslaafd en ben altijd nog laat aan het lezen op fok. Dat is meest 1 uur snachts. Dan zou er toch aardig wat daarna geschreven moeten worden tot 9 en dat geloof ik niet.
Het enige wat de laatste tijd veel geveegd is is over curlymom. Ook pagina’s terug werd daarvan geveegd na commentaar.
En elkaar aanspreken deden we al dus ik begrijp het gemodereer niet zo over wat aangeven wordt.
En toch krijg ik dan de kriebels . Snap dat er een zwembad staat voor de oudere kinderen maar die foto van Liam naast dat grote bad, ik word daar altijd beetje angstig van.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik ben, als bewoner van een flat 3-hoog-achter met grote ramen op het zuidwesten en een plat dak, wel jaloers op alle mommyvloggers die een )groot) zwembad in hun tuin hebben staan 😂
Tandjes, heb het zonder hangend kind al bloedheet. Zoon kwam uit school ook tegen me aanhangen op de bank. Die heb ik dringend verzocht vooral in z'n eigen aura te gaan hangen. Arme ziel moet nu de laatste avond van de vierdaagse lopen, nog ff een rondje op karakterrrrrr.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
Tot een uur of 6, want dan ben ik meestal wakker 😁quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar dit is een klaagtopic dus ik klaag erover dat van dat vegen voor 9 uur weinig klopt. Oke ik ben forumverslaafd en ben altijd nog laat aan het lezen op fok. Dat is meest 1 uur snachts. Dan zou er toch aardig wat daarna geschreven moeten worden tot 9 en dat geloof ik niet.
Het enige wat de laatste tijd veel geveegd is is over curlymom. Ook pagina’s terug werd daarvan geveegd na commentaar.
En elkaar aanspreken deden we al dus ik begrijp het gemodereer niet zo over wat aangeven wordt.
Klik op de button ‘mijn AT’ en je ziet waar je in gereageerd hebt/wat je volgt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:03 schreef Miepje77 het volgende:
Even zoeken waar ik de nieuwe plek zelf kan vinden!
Ik maak korte nachten en zie dus om 6:30 dezelfde berichten als om middernacht ongeveer... Geen idee wat er dan geveegd word 🤷 enige wat ik soms zag waren wat forum leden die dan off topic andere formers "aanvielen"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Weet ik, ik las in het topic van Deisy maar kon daar niet reageren. Vandaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Tot een uur of 6, want dan ben ik meestal wakker 😁
En het waren woorden van de mods, niet van mij hoor!
En precies uitrekende hoeveel punten ze nodig hadquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:37 schreef Nieve het volgende:
Juud wil graag weer een sticker omdat ze haar vwo heeft gehaald zonder naar school te gaan of veel te leren.
Helemaal geslaagd met een 4,7 🥳🎉 ik blijf dit soort dingen bijzonder vinden 🤣😂 ben geen strever die van haar kinderen eist dat ze gemiddeld een 8.5 staan.. Maar de houding "met een 4,7 haal ik het ook en hoef ik geen moeite te doen" zou me toch teleurstellen 🤣quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:37 schreef Nieve het volgende:
Juud wil graag weer een sticker omdat ze haar vwo heeft gehaald zonder naar school te gaan of veel te leren.
Ik hoop iets minder Debbie gezeik 🤭quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:33 schreef Snaky het volgende:
Gisteren waren er weer berichten over de gemeente en WMO etc. Die zijn geswifderd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik maak korte nachten en zie dus om 6:30 dezelfde berichten als om middernacht ongeveer... Geen idee wat er dan geveegd word 🤷 enige wat ik soms zag waren wat forum leden die dan off topic andere formers "aanvielen"
Denk als dat stopt en we gewoon vooral ontopic met her en der een beetje gezellig blijven er weinig mis is 🤷
Ik heb al aantal keer aan de mods gevraagd of het tegen de regels is om veel te posten 😂 maar dat is helemaal prima.. Als je een rustig topic wilt kan je altijd nog naar viva 🤣😅
Ja hier heb ik geen boodschap aan maar leukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Op verzoek van en dus met toestemming van moderator Donna, hier mag wel geklaagd worden.
Niet te snappen inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:39 schreef Lenny77 het volgende:
Ik dacht dat ik in een parallel universum terecht was gekomen![]()
Sowieso apart topic voor KLB, allemaal vreemde users
Nou ja vreemd... 😂 Hier thuis noemen we dat "anders"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:39 schreef Lenny77 het volgende:
Wacht maar tot je het parallelle universum van de mommyfluencers ontdektquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:39 schreef Lenny77 het volgende:
Dat verandert snel hoor. Overmorgen zijn we oude getrouwe users.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:39 schreef Lenny77 het volgende:
Sowieso apart topic voor KLB, allemaal vreemde users![]()
🤣😂 Top usersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat verandert snel hoor. Overmorgen zijn we oude getrouwe users.
Misschien kun je je definitie van ‘mierenneuken en huilen’ even in de OP vermelden?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja hier heb ik geen boodschap aan maar leuk
Zolang jullie niet hier gaan mierenneuken en huilen zoals dat in de FB van SHO gebeurde, anders is het hier ook einde verhaal
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat verandert snel hoor. Overmorgen zijn we oude getrouwe users.
🤣quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien kun je je definitie van ‘mierenneuken en huilen’ even in de OP vermelden?
Laten we niet te spastisch doen en gewoon forummen over de momfluencers en dan zien we het welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als het alleen een klaag-, zeur- en (af)zeiktopic wordt, dan haak ik af. Ik snapte de sluiting wel. Een andere plek is fijn, maar misschien ook goed om met elkaar te kijken hoe we willen dat er gepost wordt. In de OP staat bijv al dat het alleen mag op basis van wat je ziet.
Ik zou nog wel willen toevoegen dat de kinderen met rust gelaten worden (zij hebben niet gekozen voor een openbaar insta-leven) en dat er geen suggestieve opmerkingen worden gemaakt over huwelijken, relaties en andere verbanden van de influencer. Ook vind ik dat het meer mag gaan over dat wat je ziet (gedrag).
Dit is enkel mijn mening. Ik hoop dat we er met zn allen een mooi topic van kunnen maken.
Eens an zich.. kinderen moeten niet negatief besproken worden! Leuke dingen zie ik niet echt een probleem in.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als het alleen een klaag-, zeur- en (af)zeiktopic wordt, dan haak ik af. Ik snapte de sluiting wel. Een andere plek is fijn, maar misschien ook goed om met elkaar te kijken hoe we willen dat er gepost wordt. In de OP staat bijv al dat het alleen mag op basis van wat je ziet.
Ik zou nog wel willen toevoegen dat de kinderen met rust gelaten worden (zij hebben niet gekozen voor een openbaar insta-leven) en dat er geen suggestieve opmerkingen worden gemaakt over huwelijken, relaties en andere verbanden van de influencer. Ook vind ik dat het meer mag gaan over dat wat je ziet (gedrag).
Dit is enkel mijn mening. Ik hoop dat we er met zn allen een mooi topic van kunnen maken.
Wat is KLB?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:39 schreef Lenny77 het volgende:
Maximaal vierdaagse lopen denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:25 schreef Missinglink24 het volgende:
MB die de avondvierdaagse op hoge hakken met een kapotte knie loopt.. why??
Dat licht ze toe , kwam uit Amsterdam, file en daarom te laat voor de 4 daagse en sloot aan,quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:25 schreef Missinglink24 het volgende:
MB die de avondvierdaagse op hoge hakken met een kapotte knie loopt.. why??
Het gaat niet over spastisch doen. Als wij gaan posten zoals de laatste topics, dan wordt deze ook gesloten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Laten we niet te spastisch doen en gewoon forummen over de momfluencers en dan zien we het wel
Ja fijn weekendquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien kun je je definitie van ‘mierenneuken en huilen’ even in de OP vermelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |