Ligbankje, klassiek bankje en een paar klap stoelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:15 schreef herverwijderd het volgende:
Heef ze van die witte plastic tuinstoelen of zo'n houten set?
Oh nice, ik hou er wel van als er keuze is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:20 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ligbankje, klassiek bankje en een paar klap stoelen
En waarom kan dat dan niet? Je kunt toch ook meerdere vrienden hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:54 schreef hoechst het volgende:
Gewoon gezellig gepraat in haar tuin, stukje gereden met mn motor.
Verder niets gebeurd...
Alleen het probleem is dat ik al een vriendin heb.
Balen
Bij witte plastic tuinstoelen zou ik gelijk de date beëindigenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:15 schreef herverwijderd het volgende:
Heef ze van die witte plastic tuinstoelen of zo'n houten set?
Versys uit 2020quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gezellig toch? Wellicht valt er wel een trio uit te halen. Welke motor rijd je?
Een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:00 schreef SuperNeger het volgende:
Op date gaan terwijl je al een vriendin hebt is gewoon vreemdgaan
Zeer plausibelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Knap ding ja, had deze ook in overweging.
De 650.. ik wilde specifiek een 2 cilinder. Maar nu ga ik toch twijfelen of ik niets iets sneller wil.quote:
Als je maar eerst je 650 verkoopt denk aan haar gevoelens.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:58 schreef hoechst het volgende:
[..]
De 650.. ik wilde specifiek een 2 cilinder. Maar nu ga ik toch twijfelen of ik niets iets sneller wil.
Wordt een F800 GT, ga er volgende week eentje proefrijden.quote:
Tracer 900, lekker basic doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:58 schreef hoechst het volgende:
[..]
De 650.. ik wilde specifiek een 2 cilinder. Maar nu ga ik toch twijfelen of ik niets iets sneller wil.
Is in mijn beleving ook wel een net iets anders type motor, maar wellicht dat mijn afkeer voor Ducati daar een rol in speelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:36 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Tracer 900, lekker basic doen.
Vanaf 100pk is het verder toch overbodig, ik ga mn multistrada 1200 verpatsen want gebruik het vermogen toch helemaal nooit.
Hoezo afkeer tegen Ducati?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is in mijn beleving ook wel een net iets anders type motor, maar wellicht dat mijn afkeer voor Ducati daar een rol in speelt.
Geen idee eigenlijk, heb het altijd enorm vergeleken met KTM waar dat dan nog de overtreffende trap is van Ducati. Gevoelsmens dus zeg maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:00 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Hoezo afkeer tegen Ducati?
Zijn enorm fijne motoren, maar voor een specifieke doelgroep geschikt.
Vooral de multistrada is geweldig. NIet te vergelijken met andere toermotoren.
Een Tracer is misschien wel een ander type motor ja, maar in principe kun je er het zelfde mee.
Neutraal blok, comfortabele houding, makkelijk toeren, goedkoop in onderhoud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |