quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:45 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ja al dat achterbakse gedoe met die bakwagen, eigen spullen gebruiken en dan niet willen uitlenen, klussers invliegen als “vrienden”, budgetten die me niet uit lijken te komen en als kers op de taart toch dat 1 appartement de “snelweg” van het Blok is. Oja en dat geklier dat Maurits rechterhand is; meteen korte metten mee maken.
En wat me ook compleet in het verkeerde keelgat schoot is dat Mau en z’n persoon over Marit ging zeiken dat ze zoveel om hulp vroeg. (Er compleet aan voorbij gaan dat hij de hele tijd rondhangt bij Victor tot hij hulp krijgt…)
De beste knutselaar is Wilfred; die man heeft geen gevoel voor tijd, maar wel gouden handjes. Edith komt niet echt in beeld, maar zij snappen het geloof ik wel. Tweede beste amateurduo vind ik Marit&Roelie, aangezien zij met 0 ervaring zijn binnengekomen en dit maar wel even flikken. Daarna de rest, denk ik, vind hen meer stylisten dan knutselaars. Ondanks dat M&H en M&dinges beide al een huis hebben verbouwd. Overigens scoren bijna alle amateurs boven Faisel in mijn boekje.
Ik denk dat ze misschien gewonnen hebben omdat hun stijl beviel. Persoonlijk en ‘gelijk thuis’. Dat beige gedoe is onpersoonlijk en dertien in een dozijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:04 schreef d.k. het volgende:
De kasten van m&r hadden de hoogte in gemoeten, dat levert iets op om naar te kijken en de hoogte te benadrukken. De lambrisering doet dat nu net niet. En ja het oogt knus maar ook niet verkooptechnisch neutraal.
Aan de ene kant snap ik wel dat ze ermee doorgaan. Volgens hun gaan het op deze manier uiteindelijk het meest opleveren. Kan best kloppen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:02 schreef blessed19 het volgende:
Ik ben wel fan van hoe de kamer van m+r is geworden. Vind het veel levendiger dan al het beige van de andere 2 stellen.
De jury heeft al vaker aangegeven dat ze die beige kleuren niet mooi vinden, ik snap dan ook niet dat ze ermee door gaan.
De juryleden gaan het niet kopen. Dat zal de motivatie zijn om hun styling niet aan te passen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:02 schreef blessed19 het volgende:
Ik ben wel fan van hoe de kamer van m+r is geworden. Vind het veel levendiger dan al het beige van de andere 2 stellen.
De jury heeft al vaker aangegeven dat ze die beige kleuren niet mooi vinden, ik snap dan ook niet dat ze ermee door gaan.
Misschien vinden veel kopers ook het app. van M&R aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:39 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De juryleden gaan het niet kopen. Dat zal de motivatie zijn om hun styling niet aan te passen.
Dan ben je nog afhankelijk van Sjonnie & Anita.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eigenlijk zou je, als je weet dat je mee gaat doen met Het Blok, vooraf eerst eens aan een (paar) makelaar(s) moeten vragen wat voor type kopers in Katrien zouden willen wonen.
En dan daarna hun smaak bepalen bijv. door eens met een echt goede stylist(e) te praten. Dan pas kun je een 'smaakplan' maken voor de styling elke kamer van jouw appartement.
Als je de opleveringen wilt winnen, is dat zinniger dan klusmateriaal reserveren in een magazijn en jouw bouw-collega's paraat laten staan...
Wat hebben Naomi & Victor ermee te maken? Ik mis iets...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:30 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dan ben je nog afhankelijk van Sjonnie & Anita.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |