Als alle dijken opgehoogd zijn en je kan weer helemaal langs het water lopen dan ga ik heel blij zijnquote:
Dat is helemaal prachtig Hier langs de ijssel kan je ook mooi wandelen, alleen je komt er bijna je auto niet kwijt en met de scootmobiel is het helaas niet te doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als alle dijken opgehoogd zijn en je kan weer helemaal langs het water lopen dan ga ik heel blij zijn
Hanzesteden , lekker aan de IJssel .. maar van hier uit is dat wat uit de richting. In Deventer woonden we zowat naast de IJselquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal prachtig Hier langs de ijssel kan je ook mooi wandelen, alleen je komt er bijna je auto niet kwijt en met de scootmobiel is het helaas niet te doen.
Eerder ging ik er in de avond nog wel een naar toe en dan lekker in het gras aan het water zitten
Daar ziet het er altijd gezellig uit ls je langs de ijssel rijdt. Heel mooi daarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hanzesteden , lekker aan de IJssel .. maar van hier uit is dat wat uit de richting. In Deventer woonden we zowat naast de IJsel
Dat is een mooie routequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ziet het er altijd gezellig uit ls je langs de ijssel rijdt. Heel mooi daar
Ja, zekersssquote:
Sowww Grilled GOAquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aardig warm hier buiten onder mijn afdakje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een goed bbq-sausje erover, lekker man!
Klinkt frisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren Jack Daniels appel met tonic geproefd, ik hou niet van whiskey en ik hou niet van tonic, maar dit was een lekkere combi
Lekker drankje met warm weer, ik heb geen idee of het nieuw is, op het personeelsuitje was er Jack Daniels-kraampje die dit schonk, en dat moes geprobeerd worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt fris
Zelf bedacht mixje of is dit een ding tegenwoordig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |