Die 2 zijn altijd goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt hoor. De Pistols draai ik één keer in de 10 jaar. Ramones montjesmaat. Maar er zijn zat bands die ik kapot draai, of voor langere perioden achter elkaar. Bijvoorbeeld twee totaal verschillende..........Hüsker Dü en Talking Heads. Kan ik geen genoeg van krijgen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:20 schreef yvonne het volgende:
Je trapt op m'n hart.
Niks lekkerder dan meebrullen met 'creep' en andere emo songs.
Wat Ik wel vind dat heel veel bands uit die tijd enorm op elkaar lijken.
Imeebrulsongs.
De buren wat minder.
Dat laatste heb ik met Tom Waits. Ik ken geen andere artiest die zo lang, zo veel verschillende albums heeft gemaakt die echt allemaal goed zijn. Ook lekker meebrullen @yvonnequote:Op maandag 14 juli 2025 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt hoor. De Pistols draai ik één keer in de 10 jaar. Ramones montjesmaat. Maar er zijn zat bands die ik kapot draai, of voor langere perioden achter elkaar. Bijvoorbeeld twee totaal verschillende..........Hüsker Dü en Talking Heads. Kan ik geen genoeg van krijgen.
Zijn mooie topics over.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik met Tom Waits. Ik ken geen andere artiest die zo lang, zo veel verschillende albums heeft gemaakt die echt allemaal goed zijn. Ook lekker meebrullen @:yvonne
Tom Waits is een heldquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik met Tom Waits. Ik ken geen andere artiest die zo lang, zo veel verschillende albums heeft gemaakt die echt allemaal goed zijn. Ook lekker meebrullen @:yvonne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |