Precies. Tong moet zich lekker met de Ramones en GG Alin blijven bezighouden. En zich niet druk maken over Radioheadquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef thedeedster het volgende:
Mijn favoriet is Kid A. Maar ik denk dat Tong deze plaat nóg verschrikkelijker gaat vinden.
Ik maak me niet druk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:29 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Precies. Tong moet zich lekker met de Ramones en GG Alin blijven bezighouden. En zich niet druk maken over Radiohead
Wie of wat wel voor jou? Bij mij net naar gelang de stemming. The Clash, Ramones, Pixies, Screaming Trees, Hüsker Dü.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap dat ze heel goed zijn, vind ze zelf ook fantastisch, maar niet per se the greatest ever.
Kud A.quote:
Net zoals the shamchem Reaction de beste film allertijden is.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:49 schreef Eightyone het volgende:
Het is een soort van heilig huisje op Musicmeter, RateYourMusic en bij professionele critici. Die band wordt er al jarenlang zo fanatiek de hemel in geprezen, dat het de indruk kan geven alsof je zelf niet na kan denken als je oprecht van hun muziek geniet.
Nooit van gehoord. Is dat een parodie op The Shawshank Redemption, net zoals Spaceballs een parodie op Star Wars is?quote:Op zondag 13 juli 2025 08:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals the shamchem Reaction de beste film allertijden is.
Precies.quote:Op maandag 14 juli 2025 07:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is dat een parodie op The Shawshank Redemption, net zoals Spaceballs een parodie op Star Wars is?
Zou hij van Muse houden?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:29 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Precies. Tong moet zich lekker met de Ramones en GG Alin blijven bezighouden. En zich niet druk maken over Radiohead
Pretentieuze interessant doenerij....................quote:Op maandag 14 juli 2025 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou hij van Muse houden?
Bekijk deze YouTube-video
Wat bedoel je:? Vanwaar 2000 ? Ik ken muziekomslagen in diverse jaren zeg vanaf 1970.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:46 schreef MielMonteur het volgende:
Ik weet niet hoe jullie denken dat standaard rock klinkt, maar since 2000 gaat dat toch zeker niet meer op
Zeker, maar niet ieders smaak. Wel die van mij.quote:
Klopt hoor. De Pistols draai ik één keer in de 10 jaar. Ramones montjesmaat. Maar er zijn zat bands die ik kapot draai, of voor langere perioden achter elkaar. Bijvoorbeeld twee totaal verschillende..........Hüsker Dü en Talking Heads. Kan ik geen genoeg van krijgen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik kan het op zijn tijd best waarderen, maar zet het niet overdreven vaak op. Dat geldt overigens ook voor the Ramones en aanverwanten. Lekker, maar dat heb ik na 20 nummers/een half uurtje ook wel weer gehoord
Wow wat een eer! Een overeenkomst met de beroemde Tong80 😎quote:Op maandag 14 juli 2025 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker, maar niet ieders smaak. Wel die van mij.
quote:Op maandag 14 juli 2025 22:56 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Wow wat een eer! Een overeenkomst met de beroemde Tong80 😎
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |