Dit betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef Durmada het volgende:
Heitinga was nog een betere coach geweest voor dit Jong Oranje.
Dat teringwijf van hem daarentegen...quote:
Het is echt ongekend hoe slecht deze gasten staan.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oranje speelt zonder verdediging?
Ja dit hoor. Eeuwig zonde van een hartstikke leuk toernooi in potentie. We hebben prima materiaal maar hij negeert het of doet er gekke dingen mee.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat doet die op het middenveld. En in de basis, zonder wedstrijdritme. 2e wedstrijd al waar Reiziger torren in zijn kop heeft.
Hij heeft gewoon middenvelders meegenomen, stel ze dan ook gewoon op. Middenvelders op het middenveld, stel je voor.
De reden waarom ze Drenthe daar steeds neerzetten is me onduidelijk. Er zal vast en zeker wel een betere analist met een kleurtje te vinden zijn lijkt me zo.quote:
Castelen?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De reden waarom ze Drenthe daar steeds neerzetten is me onduidelijk. Er zal vast en zeker wel een betere analist met een kleurtje te vinden zijn lijkt me zo.
Het Ajax-gehalte is best hoog.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Lang en slopend seizoen gehad'
En daar hebben die spelers van de tegenstander geen last van natuurlijk.
Weet hij ondertussen al dat Resink een zes is?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Denen wisselen.
Ondertussen kijkt Reiziger toe en ziet dat het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |