abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 11 juni 2025 @ 16:26:36 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217912580
Diederik Jekel is getrouwd met zijn grote liefde Eline. Dat meldt het stel op Instagram. Een reeks kiekjes laat zien hoe ze elkaar het jawoord gaven in bijzijn van familie, vrienden en ceremoniemeester Jochem van Gelder.

Maandag verklaarde Diederik Jekel (40) nogmaals de liefde aan zijn Eline op Instagram, precies vijf jaar nadat de twee elkaar online leerden kennen. ‘Die dag (en voor de wet de dag erna) trouwden we ook met elkaar in het bijzijn van onze lieve familie en beste vrienden’, schrijft Eline nu.

Op de foto’s is te zien dat de tv-wetenschapper een net donkerblauw pak droeg op hun grote dag. Eline straalde in een witte jurk met lange mouwen en blauwe hakken. Het pasgetrouwde stel ‘vierde hun liefde’ in Zaltbommel met presentator Jochem van Gelder als ceremoniemeester.

Er was ook een beetje chaos: dwars door de speeches van de getuigen en ouders van Diederik en Eline heen benoemde zoontje Matthias (1) alle kleuren van de bloemen van het bruidsboeket.

‘We proostten op de liefde en sneden als man en vrouw de taart aan’, schrijft het stel verder. Daarna was er nog tijd voor een ‘seizoensgebonden diner’ en een ijsje uit een ijskar.

Bijzonder aanzoek
Diederik en Eline Schmeets zijn sinds 2020 een stel. Ze vonden elkaar midden in coronatijd via online dating. In 2022 ging de tv-wetenschapper op een bijzondere manier op zijn knie voor de cultuurwetenschapper. Diederik bedacht een escaperoom die leidde naar een kistje met een ring. Zo moest Eline een kerktoren beklimmen en verschillende puzzels oplossen.

Ze wonen samen in het Gelderse Zaltbommel met hun zoontje Matthias, dat in 2023 ter wereld kwam. ‘Op 20 juni, om tien over half drie in de nacht, zag ik, gepaard met een ongelooflijke oerkreet, de liefde van mijn leven veranderen in de indrukwekkende moeder die ze al een paar maanden stiekem was’, schreef Diederik destijds op Instagram.

https://www.ad.nl/show/di(...)den-kennen~ad51826f/

Wie denkt hij wel dat-ie niet is? Mij niet uitnodigen als bekendste BBer (Bekenden Bommelaar). Hier zal nog een hartig woordje over worden gesproken. Z'n huis woont ook nog eens 40 meter van mijn flatkasteel vandaan. :( Dit gaat hem duur komen te staan. :(

Tekening van de voorzitter van m'n Bommelse fanclub..........

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 juni 2025 @ 16:27:51 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217912593
Skere tijden weer.
  woensdag 11 juni 2025 @ 16:27:59 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217912596
Jij bent ook iets te bekend. Ze zijn bang dat je alle shine zou stelen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 11 juni 2025 @ 17:15:20 #4
509884 LekkerSimpel89
Give that man a cookie!
pi_217913107
Wat is dit voor aids topic?
  Trouwste user 2022 woensdag 11 juni 2025 @ 17:51:31 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_217913327
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2025 17:15 schreef LekkerSimpel89 het volgende:
Wat is dit voor aids topic?
Mooi. Eindelijk een kutnewbie die niet met kanker strooit om z'n FOK!domheid te etaleren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 juni 2025 @ 19:47:14 #6
509884 LekkerSimpel89
Give that man a cookie!
pi_217914667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 17:51 schreef tong80 het volgende:

[..]
Mooi. Eindelijk een kutnewbie die niet met kanker strooit om z'n FOK!domheid te etaleren.

Nog altijd beter dan van die autisten topics te openen keer op keer
  Trouwste user 2022 woensdag 11 juni 2025 @ 19:51:11 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_217914714
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:47 schreef LekkerSimpel89 het volgende:

[..]
Nog altijd beter dan van die autisten topics te openen keer op keer
Nog altijd. Dan van. En dan als toetje: 'keer op keer.' _O_

Trouwste user 2022 woensdag 11 juni 2025 @ 19:55:38 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_217914760
Even serieus.(Joking) Net dit briljant als vaste columnist op de site van Zaltbommel geplaatst (24.000 inwoners)

Ik had me voorgenomen om hier niks meer te posten. Het was niet leuk meer. Niet dat het altijd leuk moet zijn. Ik haat gezellige kringverjaardagen, met een aangeschoten oom die verhaalt over zijn heldendaden bij de padvinderij in Sexbierum. Of Tupperware party's, waarbij mannen 2 uur naar de keuken zijn verbannen, met de vaat van de week als afleiding, eventueel afdroging. Als ik hier een column of verhaal post, probeerde ik altijd van alle kanten wat mee te nemen. Van NIVO en Bommel, van de Hugo en Katjes en van De Kleine Groentjes tot Luidruchtige luiden. Eventueel met de klokken luidend of geen idee waar de mosterd vandaan kwam. We gingen gewoon naar de Klepel op zondagavond. Verbroedering met de Drielsen.

Ik probeer of probeerde ook hier en daar een naam te droppen. Ter verduidelijking of om reacties te krijgen. De laatste tijd dropte ik namen of situaties als verdediging. Als nuances bij grove woorden of persoonlijke aanvallen. Het voelde niet meer als mijn Bommel of als mijn Echte Bommelaar.

Nu ik vandaag op deze site kijk krijg ik weer hoop. Het is geen zaak van leven of dood. Maar het is wel degelijk het gesprek van de dag. Er spelen momenteel absurde taferelen in Nederland en de wereld. Ik hoef denk geen voorbeelden te noemen. Als ik ze noem trek ik weer onbewust partij.

Wat ik wil zeggen is, laat elkaar in de waarde. Luister, en oordeel niet te snel. Speel niet te veel op de man of vrouw. Ik ben van geen zonde gevrijwaard. Mijn boetekleed kan inmiddels naar de stomerij. We hoeven geen heiligen te zijn. Maar voer normaal discussie. Hoor en wederhoor. Respecteer elkaar. Koester waar Bommel bekend om staat. Een Gelders stadje met Brabantse tongval. Van ons moeke en witte gij veul. En van één van de mooiste sites van Nederland.......

Houdoe wor. Herman. Die van Letta's

woensdag 11 juni 2025 @ 20:28:34 #9
509884 LekkerSimpel89
Give that man a cookie!
pi_217915120
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:51 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nog altijd. Dan van. En dan als toetje: 'keer op keer.' _O_

Op keer _O_
  Forum Admin donderdag 12 juni 2025 @ 07:55:18 #10
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_217917524
Gewoon gaan. Ze waren vast te bescheiden om je te vragen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_217927979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 16:26 schreef tong80 het volgende:
Diederik Jekel is getrouwd met zijn grote liefde Eline. Dat meldt het stel op Instagram. Een reeks kiekjes laat zien hoe ze elkaar het jawoord gaven in bijzijn van familie, vrienden en ceremoniemeester Jochem van Gelder.

[ afbeelding ]

Maandag verklaarde Diederik Jekel (40) nogmaals de liefde aan zijn Eline op Instagram, precies vijf jaar nadat de twee elkaar online leerden kennen. ‘Die dag (en voor de wet de dag erna) trouwden we ook met elkaar in het bijzijn van onze lieve familie en beste vrienden’, schrijft Eline nu.

Op de foto’s is te zien dat de tv-wetenschapper een net donkerblauw pak droeg op hun grote dag. Eline straalde in een witte jurk met lange mouwen en blauwe hakken. Het pasgetrouwde stel ‘vierde hun liefde’ in Zaltbommel met presentator Jochem van Gelder als ceremoniemeester.

Er was ook een beetje chaos: dwars door de speeches van de getuigen en ouders van Diederik en Eline heen benoemde zoontje Matthias (1) alle kleuren van de bloemen van het bruidsboeket.

‘We proostten op de liefde en sneden als man en vrouw de taart aan’, schrijft het stel verder. Daarna was er nog tijd voor een ‘seizoensgebonden diner’ en een ijsje uit een ijskar.

Bijzonder aanzoek
Diederik en Eline Schmeets zijn sinds 2020 een stel. Ze vonden elkaar midden in coronatijd via online dating. In 2022 ging de tv-wetenschapper op een bijzondere manier op zijn knie voor de cultuurwetenschapper. Diederik bedacht een escaperoom die leidde naar een kistje met een ring. Zo moest Eline een kerktoren beklimmen en verschillende puzzels oplossen.

Ze wonen samen in het Gelderse Zaltbommel met hun zoontje Matthias, dat in 2023 ter wereld kwam. ‘Op 20 juni, om tien over half drie in de nacht, zag ik, gepaard met een ongelooflijke oerkreet, de liefde van mijn leven veranderen in de indrukwekkende moeder die ze al een paar maanden stiekem was’, schreef Diederik destijds op Instagram.

https://www.ad.nl/show/di(...)den-kennen~ad51826f/

Wie denkt hij wel dat-ie niet is? Mij niet uitnodigen als bekendste BBer (Bekenden Bommelaar). Hier zal nog een hartig woordje over worden gesproken. Z'n huis woont ook nog eens 40 meter van mijn flatkasteel vandaan. :( Dit gaat hem duur komen te staan. :(

Tekening van de voorzitter van m'n Bommelse fanclub..........[ afbeelding ]

Wat een schande...
  vrijdag 13 juni 2025 @ 09:52:08 #12
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217927990
Tldr
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 juni 2025 @ 11:09:21 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_217928646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:52 schreef Hogwarts het volgende:
Tldr
Goemrgn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')