abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8648390
Altijd dat ik met de trein ga, krijg ik na een half uur heel erg last me rug, ik weet dan egt niet meer hoe ik moet zitten.Het lijkt wel alsof het hoog in me rug zit.
Ik heb al pijnstillers geprobeerd, maar dat helpt niet.
Nou ga ik maandag met de bus naar Disneyland en ben ik bang dat het weer pijn gaat doen, weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Alvast bedankt!!!

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8648477
doe wat oefeningen ....voordat je weg gaat zoals bekken kantelen..kwispelen alles met een rechte rug
kwispelen op handen en knieen en je kont schudden .:)
op je rug gaan liggen armen naast je gestrekt langs je oren je knieen gebogen je linkerarm over je heen je benen naar recht je benen naar links laten vallen jezelf via je armen ( schuiven ) lang maken
zo zijn er hele bergen oefeningen te doen
probeer tijdens de rit stukjes te lopen
iig veel plezier
  zaterdag 22 februari 2003 @ 15:39:04 #3
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_8648628
Niet te lang blijven zitten. Als de trein op een station stopt, loop er dan even uit en stap verderop weer in de trein. Blijf dit doen tot je op je bestemming bent. Je zult merken dat je er minder last van hebt. Je zou eventueel ook een kussentje mee kunnen nemen, waardoor je wat lekkerder zit.
Er gaat niks boven Urk
pi_8648672
quote:
Nou ga ik maandag met de bus naar Disneyland en ben ik bang dat het weer pijn gaat doen, weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
quote:
Als de trein op een station stopt, loop er dan even uit en stap verderop weer in de trein.
...zucht

Maar idd, gewoon veel lopen, als je snachts rijd, bij elke stop er uit gaan, ook al slaap je bijna. Neem een voetbal mee om te voetballen op de parkeerplaats. Wat je ook kan doen is idd de oefeneningen die hierboven gegeven worden doen.

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_8650523
okee thnxx mensen voor het advies, nou nog jhopen dat het helpt
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8651386
Ga anders eens langs bij een fysiotherapeut, of ga yoga doen ofzo. Er zit wsch ergens een zenuw of spier vast ofzo.
Unox, the worst operating system.
pi_8651510
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 15:21 schreef rolfvp het volgende:
Altijd dat ik met de trein ga, krijg ik na een half uur heel erg last me rug, ik weet dan egt niet meer hoe ik moet zitten.Het lijkt wel alsof het hoog in me rug zit.
Ik heb al pijnstillers geprobeerd, maar dat helpt niet.

Alvast bedankt!!!

Heb precies hetzelfde, maar dan onderin mn rug en met uitstraling in mn benen. En dan had ik heel erge last als ik zat, oa in de bus of trein.
Tip: Ga naar de fysiotherapeut, of de Manueel therapeut. Ga geen oefeningen doen die iemand op fok je geeft, zo iemand kan nooit weten wat er bij jou verkeerd zit. Gewoon even naar de huisarts voor een verwijsbrieje gaam. Succes
''Going mental on the Wabbu''
pi_8782316
ben nu dus terug, en ik heb geen last van me rug gehad ->godzijdank!!

mensen..bedankt voor alle tips

[url]www.f-orum.tk[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')