Geen sprake van rebellie? Er zijn illegalen die zwaaien met Mexicaanse vlaggen op Amerikaans grondgebied die de politie en federale agenten aanvallen. Als dat geen rebellie is dan vraag ik mij af wat dan wel?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)etten-in-los-angeles
Op naar het SC.
Je kan wel weer ruiken welke kant dit uitgaat. Rode staten worden ontzien, want zielige boeren. Blauwe staten krijgen ICE-knokploegen in hun nek.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:52 schreef Kijkertje het volgende:
Trump bindt alweer in. Hij heeft het licht gezien blijkbaar: de ene illegaal is toch de andere niet. Zou iemand hem eindelijk uitgelegd hebben hoe schadelijk het voor de economie is als je deze hardwerkende arbeiders massaal deporteert? Of heeft hij boze telefoontjes gekregen van rijke agrariers, hoteleigenaren en restaurateurs?
Trump Tells Farmers ‘Changes Are Coming’ to Immigration Crackdown
President Trump’s statement suggested his sweeping policies were alienating industries he wants to keep in his corner.
[ afbeelding ]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
TACO!![]()
Waar was je bij de aanval op het Capitool weet je wel waar de zittende macht zetelt en nu dan op zijn pavlovs door de zichtbare indoctrinatie magas wel zogenaamd verontwaardigd doen over rellen in de openbare ruimtes en deze opblazen tot rebellie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen sprake van rebellie? Er zijn illegalen die zwaaien met Mexicaanse vlaggen op Amerikaans grondgebied die de politie en federale agenten aanvallen. Als dat geen rebellie is dan vraag ik mij af wat dan wel?
Vast bij het capitool.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar was je bij de aanval op het Capitool weet je wel waar de zittende macht zetelt en nu dan op zijn pavlovs door de zichtbare indoctrinatie magas wel zogenaamd verontwaardigd doen over rellen in de openbare ruimtes en deze opblazen tot rebellie.
Zoek het woord eens op ..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen sprake van rebellie? Er zijn illegalen die zwaaien met Mexicaanse vlaggen op Amerikaans grondgebied die de politie en federale agenten aanvallen. Als dat geen rebellie is dan vraag ik mij af wat dan wel?
Nee, dat ze blind in alle richtingen meebewegen met iemand die dat heeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat veel van de magapaaien en recalcitrante zelf onderzoekers hersen beschadiging hebben.
Eén haring in een zeeaquarium een tiental jaar geleden. Sindsdien zijn er miljoenen opgevist die stikkend op scheepsdekken spartelden voor ze mét uitjes en zónder ingewanden en kop op de markt lagen, en ik ben de dierenbeul?quote:
Ze hebben dat ook al aangekondigd:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan wel weer ruiken welke kant dit uitgaat. Rode staten worden ontzien, want zielige boeren. Blauwe staten krijgen ICE-knokploegen in hun nek.
En dat is dus het probleem. De wet wordt niet nageleefd, zelfs de Grondwet niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:23 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een fantastisch moment om weer te mogen posten. Trump gaat er momenteel heerlijk met de zweep over in de VSEn de meeste Amerikanen steunen hem terecht. Illegalen horen gedeporteerd te worden, gewoon volgens de wet, en het woord “illegaal” zegt het al, en als er mensen zijn die dit actief tegenwerken, dan horen ze daarvoor keihard aangepakt te worden. Want als illegalen al niet meer worden aangepakt, wat voor land heb je dan nog? Ik kan er met mn verstand niet bij dat deze anarchie tegen de helden van ICE en de politie, door sommigen gesteund wordt.
MAGA.
Even zoeken naar een post van Eagles89 die de Capitoolbestorming steunt waarbij een politieagent overleden is na aanvallen door MAGA Mongolen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:23 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een fantastisch moment om weer te mogen posten. Trump gaat er momenteel heerlijk met de zweep over in de VSEn de meeste Amerikanen steunen hem terecht. Illegalen horen gedeporteerd te worden, gewoon volgens de wet, en het woord “illegaal” zegt het al, en als er mensen zijn die dit actief tegenwerken, dan horen ze daarvoor keihard aangepakt te worden. Want als illegalen al niet meer worden aangepakt, wat voor land heb je dan nog? Ik kan er met mn verstand niet bij dat deze anarchie tegen de helden van ICE en de politie, door sommigen gesteund wordt.
MAGA.
Vooral dat "and leisure too".quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:52 schreef Kijkertje het volgende:
Trump bindt alweer in. Hij heeft het licht gezien blijkbaar: de ene illegaal is toch de andere niet. Zou iemand hem eindelijk uitgelegd hebben hoe schadelijk het voor de economie is als je deze hardwerkende arbeiders massaal deporteert? Of heeft hij boze telefoontjes gekregen van rijke agrariers, hoteleigenaren en restaurateurs?
Trump Tells Farmers ‘Changes Are Coming’ to Immigration Crackdown
President Trump’s statement suggested his sweeping policies were alienating industries he wants to keep in his corner.
[ afbeelding ]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
TACO!![]()
Of zijn golfbanen. Wie maait het gras daar?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vooral dat "and leisure too".
We zouden toch niet willen dat z'n eigen hotels het moeilijk krijgen!
Het zijn ook verschillende dingen. Kijk naar de PvdA en GL: allebei links, maar allebei heel anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:21 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Het 1 sluit het andere niet uit. Maar blijft lastige materie.
Had vanavond gesprek met vriend en we kwamen er niet echt over uit.
Hij is behoorlijk rechts en ik links. Toch hadden we wel gedeelde standpunten.
Ik was thuis, aan het posten dat dit het domste was wat de magabeweging had kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar was je bij de aanval op het Capitool weet je wel waar de zittende macht zetelt en nu dan op zijn pavlovs door de zichtbare indoctrinatie magas wel zogenaamd verontwaardigd doen over rellen in de openbare ruimtes en deze opblazen tot rebellie.
Om vervolgens te vinden dat de definitie van dat woord de situatie in Los Angeles precies beschrijft?quote:
Bessent doet een klassieke "throwing spaghetti at the wall and see what sticks". Bescbamend voor een minister.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef Perrin het volgende:
Sjezus, daar ook al flapdrollen zover het oog reikt.
[ x ]
Ner, je zult ontdekken dat de definitie niks zegt over het escaleren van vreedzame protesten door de overheid die er externen op af stuurt om lekker te gaan rammen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Om vervolgens te vinden dat de definitie van dat woord de situatie in Los Angeles precies beschrijft?
The summer of love was 1969. Toen was ik nog niet geboren en internet nog niet uitgevonden dus weer een gedegen conclusie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik was thuis, aan het posten dat dit het domste was wat de magabeweging had kunnen doen.
Een zelfde soort post heb ik van jou nooit mogen ontdekken tijdens de summer of love.
Ja maar met welke reden? Vooral imago zo te zien:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik was thuis, aan het posten dat dit het domste was wat de magabeweging had kunnen doen.
Een zelfde soort post heb ik van jou nooit mogen ontdekken tijdens de summer of love.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:03 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Dit soort beelden zijn zo ontzettend slecht voor rechts Amerika. Het beeld wat de media heeft gecreëerd word nu door deze aanhangers bevestigd. Hier gaat de GOP nog jaren last van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |