Rusland staat er zeker niet lekker op sinds hun inval in Oekraïne, maar de haat tegen Israël is idd van een heel ander niveau. Op het hypnotiserende af.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Los van dat je liegt omdat de Jodenjacht al van tevoren was geënsceneerd via Telegram, doelde ik ook op wereldwijde zaken, zoals o.a. het doodgeschoten echtpaar in Amerika, cancellen van artiesten. En voor Joden in het algemeen: het niet meer veilig met een keppeltje over straat kunnen, Joodse instellingen die beveiliging nodig hebben.
Waar ik woon zijn twee Russische supermarkten en ik heb nog nooit een baksteen door de ruit gezien.
Je kunt je bekering echt niet meer verbergen he?
De veilige leugen dat Israëlische en Joodse mensen wel worden belaagd of vermoord als gevolg van Israël / Palestina en burgers uit welk ander land niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gezien hoe graag jij in de veilige leugen wil geloven, is religie meer een ding voor jou.
Rusland als land. Russen kunnen gewoon veilig over straat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Rusland staat er zeker niet lekker op sinds hun inval in Oekraïne, maar de haat tegen Israël is idd van een heel ander niveau. Op het hypnotiserende af.
Nou bijvoorbeeld het idee dat twee stoere online ventjes op telegram een jodenjacht hebben georganiseerd. Kun je lekker wemelen in de slachtofferrol en verongelijkt zijn. Stevige oogkleppen op voor de hooligans die random mensen en pers aanvielen op straat terwijl ze dood aan de arabieren schreeuwden.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De veilige leugen dat Israëlische en Joodse mensen wel worden belaagd of vermoord als gevolg van Israël / Palestina en burgers uit welk ander land niet?
Logisch dat je je van plattitudes, zand in de ogen strooien en ambigue oneliners moet bedienen, omdat je inhoudelijk altijd aan het kortste eind trekt.
Ook Russen krijgen wel te maken met haat van eencelligen en worden ook wel gediscrimineerd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rusland als land. Russen kunnen gewoon veilig over straat.
Kijk hier heb je die Palestijnse omkering weer. In werkelijkheid gingen groepen Marokkanen en Turken op zoek naar joden die nacht.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld het idee dat twee stoere online ventjes op telegram een jodenjacht hebben georganiseerd. Kun je lekker wemelen in de slachtofferrol en verongelijkt zijn. Stevige oogkleppen op voor de hooligans die random mensen en pers aanvielen op straat terwijl ze dood aan de arabieren schreeuwden.
https://www.ewmagazine.nl(...)%C3%A9n%20jaar%20was.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld het idee dat twee stoere online ventjes op telegram een jodenjacht hebben georganiseerd. Kun je lekker wemelen in de slachtofferrol en verongelijkt zijn. Stevige oogkleppen op voor de hooligans die random mensen en pers aanvielen op straat terwijl ze dood aan de arabieren schreeuwden.
Vast wel, maar valt in het niet vergeleken met de bedreigingen waar Joden mee te maken krijgen en daadwerkelijk geweld.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook Russen krijgen wel te maken met haat van eencelligen en worden ook wel gediscrimineerd.
Bij Joden zit echter de haat waarmee ze te maken krijgen diep en wordt deze voor een belangrijk deel gevoed door de islam.
En jij hebt die oogkleppen niet op?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Russen die naar het Westen zijn gekomen hebben dat doorgaans gedaan omdat ze meer met het Westen op hebben dan met het land waar ze toevallig de nationaliteit van hebben. Dus op zichzelf zou het niet uit moeten maken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vast wel, maar valt in het niet vergeleken met de bedreigingen waar Joden mee te krijgen en daadwerkelijk geweld.
Terwijl Rusland zonder casus belli al drie jaar lang een land vernietigt en notabene ons bedreigt met nucleaire vernietiging.
Ik maakte een fout in mijn post. Ze vielen geen random mensen aan, maar mensen op basis van afkomst.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)%C3%A9n%20jaar%20was.
Je Pallywood trapt niemand meer in hoor.
Kom er gewoon voor uit dat je een grafhekel hebt aan Israël en haar inwoners. Dat maakt het net wat makkelijker allemaal in plaats van deze dogwhistles telkens.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik maakte een fout in mijn post. Ze vielen geen random mensen aan, maar mensen op basis van afkomst.
18% volgens wikipedia. En dit is dan ook nog inclusief het bezette Oost Jeruzalem waar voornamelijk moslims wonen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:11 schreef HowardRoark het volgende:
En 25 tot 30% van Israël zelf is nota bene Islamitisch
Je kunt geen verkiezingen winnen zonder meerderheid.quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas heeft nooit een meerderheid aan stemmen gehad. Dat is gelul. Ze kregen 44% van de stemmen.
Daarnaast heeft het merendeel van de huidige bevolking niet op hamas gestemd en was niet eens stemgerechtigd bij de laatste verkiezingen.
Wat Israël over zichzelf roept door apartheid, ethnische zuiveringen en genocide is maar net begonnen. De grip op wat er de huiskamers in wordt geslingerd aan propaganda is Israël total kwijt. De waarheid ontvouwt zich voor de ogen van de camera's en komt zonder filter op het net. Ze zijn in Israël zo gewend om straffeloos overal mee weg te komen dat ze niet eens proberen om hun misdaden te verbergen of zich ervoor generen.
In Saudi-Arabië mag je geeneens een Bijbel bezitten. Zelfs in het "verlichte" Marokko worden met name Christenen maar ook Joden tegengewerkt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:41 schreef Homey het volgende:
De echte apartheid is in Palestina zelf.
Waar in Palestina heb je een synagoge?
In Israël staan tig moskeeën.
In de islam is religieuze vrijheid letterlijk 1 kant op: alleen islam. Dat is apartheid.
Je gebruikt woorden die je niet begrijpt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kom er gewoon voor uit dat je een grafhekel hebt aan Israël en haar inwoners. Dat maakt het net wat makkelijker allemaal in plaats van deze dogwhistles telkens.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Inderdaad... waarom dat gekronkel de hele tijd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kom er gewoon voor uit dat je een grafhekel hebt aan Israël en haar inwoners. Dat maakt het net wat makkelijker allemaal in plaats van deze dogwhistles telkens.
Nog altijd minder erg dan iemand die helemaal NIETS begrijpt...quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je gebruikt woorden die je niet begrijpt.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In Nederland zijn nog nooit Israëliërs aangevallen vanwege hun afkomst, totdat hooligans genocidale leuzen begonnen te roepen. Je lult dus.
Joh, dat hele Midden-Oosten is een aanfluiting van apartheid en grove schending van mensenrechten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:41 schreef Homey het volgende:
In de islam is religieuze vrijheid letterlijk 1 kant op: alleen islam. Dat is apartheid.
Hou toch op man.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:51 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Het gaat er voor veel mensen hier ook niet om of Israël nu wel of geen oorlogsmisdaden pleegt, het is tegen moslims, dus is het goed.
En als je tegen de acties van Israel bent, ben je pro Hamas en een antisemiet
Waar in Gaza heb je een moskee dan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:41 schreef Homey het volgende:
Alleen al het feit dat ik een post kan maken laat zien dat ik meerdere dingen WEL begrijp. Schaakmat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan iemand die helemaal NIETS begrijpt...
Je zult wel je redenen hebben voor deze achterlijkheid... fris zijn ze sowieso niet.
Hoop wensdenken...quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas heeft nooit een meerderheid aan stemmen gehad. Dat is gelul. Ze kregen 44% van de stemmen.
Daarnaast heeft het merendeel van de huidige bevolking niet op hamas gestemd en was niet eens stemgerechtigd bij de laatste verkiezingen.
Wat Israël over zichzelf roept door apartheid, ethnische zuiveringen en genocide is maar net begonnen. De grip op wat er de huiskamers in wordt geslingerd aan propaganda is Israël total kwijt. De waarheid ontvouwt zich voor de ogen van de camera's en komt zonder filter op het net. Ze zijn in Israël zo gewend om straffeloos overal mee weg te komen dat ze niet eens proberen om hun misdaden te verbergen of zich ervoor generen.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik een post kan maken laat zien dat ik meerdere dingen WEL begrijp. Schaakmat.
Wandel eens door Amsterdam en je ziet genoeg Israëlische vlaggen. Zullen we er eeneuk dagje uit van maken? Ik een wandeling door Amsterdam met een keppeltje en dan mag jij op Urk streaken met een pallievlag.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Echt... en dan nog over oogkleppen durven hebben.
Maar leuk experiment voor je.
Loop een keer met een keppeltje door de grote steden.
Daarna met een Pallie-vlag.
Bingo! Urk! Dá's pas erg!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wandel eens door Amsterdam en je ziet genoeg Israëlische vlaggen. Zullen we er eeneuk dagje uit van maken? Ik een wandeling door Amsterdam met een keppeltje en dan mag jij op Urk streaken met een pallievlag.
Ik geloof niet dat jij de handelingen van oktober 7 echt erg vond. Jouw probleem is dat moslims het deden tegen voornamelijk joden. De IDF heeft sindsdien alle misdrijven dunnetjes overgedaan. Van verkrachting tot mikken op spelende kinderen en dan nog wat extra. Het meerendeel van de Hamas daders is dood, maar militairen delen hun misdrijven massaal op de socials en hun straf is dat sommigen moesten vluchten in een prive vliegtuig op buitenlandse vakanties.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld.
Zoals ik al zei, je zal je redenen wel hebben.
7 oktober was nog nét geen daad van militair verzet, is het wel?
Smeerlapperlij, maar, opnieuw, met een reden.
Net begreep ik nog niks. Maak een keuze! Vind het jammer dat je geen citytrip met mij wil doenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bingo! Urk! Dá's pas erg!
Die homojacht in Staphorst, het staat me nog bij. Of die moslimjacht in Tholen.
En nee, jij gaat niet met een keppeltje door Amsterdam lopen. Niet eens met een regenboogvlag.
Omdat je zelf ook wel weet hoe de vork in de steel zit.
Leg mij dan eens uit waarom Israël als heilig gezien wordt hier, terwijl ze hulpgoederen blokkeren, ziekenhuizen bombarderen en een hoop onschuldige burgers doden? Of denk je dat er geen onschuldige burgers in Gaza zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou toch op man.
Dit werkt misschien nog op Joop en aan de UvA, daarbuiten echt niet meer.
Beledig mijn intellect niet, noch dat van eenieder met meer dan drie werkende hersencellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij de handelingen van oktober 7 echt erg vond. Jouw probleem is dat moslims het deden tegen voornamelijk joden. De IDF heeft sindsdien alle misdrijven dunnetjes overgedaan. Van verkrachting tot mikken op spelende kinderen en dan nog wat extra. Het meerendeel van de Hamas daders is dood, maar militairen delen hun misdrijven massaal op de socials en hun straf is dat sommigen moesten vluchten in een prive vliegtuig op buitenlandse vakanties.
Door wie?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom Israël als heilig gezien wordt hier, terwijl ze hulpgoederen blokkeren, ziekenhuizen bombarderen en een hoop onschuldige burgers doden? Of denk je dat er geen onschuldige burgers in Gaza zijn?
En ja, ik weet dat Hamas ook een hoop onschuldige mensen vermoord, en ik vind de Jodenjacht in Amsterdam ook verschrikkelijk, maar dat maakt niet alles wat Israel uitvreet OK.
Wat mij betreft zijn ze allebei fout, maar dat schijnt niet te kunnen hier.
Noem eens wat straten dan waar de Israëlische vlag hangt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wandel eens door Amsterdam en je ziet genoeg Israëlische vlaggen. Zullen we er eeneuk dagje uit van maken? Ik een wandeling door Amsterdam met een keppeltje en dan mag jij op Urk streaken met een pallievlag.
dan ben jij afgelopen maanden niet op urk geweest. Ik was er een maand of 6 terug en zag in elke straat wel een paar Israel vlaggen, dus nu vandaag weet ik niet precies.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:18 schreef Homey het volgende:
[..]
Noem eens wat straten dan waar de Israëlische vlag hangt.
Dit dus.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:33 schreef Mubassie het volgende:
Ga lekker optreden voor je publiek en laat die Palestina discussie over aan anderen. Stumpers.
Het belangrijkste is dat het je er zelf geloof in hebt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wandel eens door Amsterdam en je ziet genoeg Israëlische vlaggen.
Ik vind 0 vlaggen genoeg. Hahaha!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat het je er zelf geloof in hebt.
Johan de Wittlaan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:18 schreef Homey het volgende:
[..]
Noem eens wat straten dan waar de Israëlische vlag hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |