abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217918175
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 08:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Los van dat je liegt omdat de Jodenjacht al van tevoren was geënsceneerd via Telegram, doelde ik ook op wereldwijde zaken, zoals o.a. het doodgeschoten echtpaar in Amerika, cancellen van artiesten. En voor Joden in het algemeen: het niet meer veilig met een keppeltje over straat kunnen, Joodse instellingen die beveiliging nodig hebben.

Waar ik woon zijn twee Russische supermarkten en ik heb nog nooit een baksteen door de ruit gezien.

Je kunt je bekering echt niet meer verbergen he?
Rusland staat er zeker niet lekker op sinds hun inval in Oekraïne, maar de haat tegen Israël is idd van een heel ander niveau. Op het hypnotiserende af.
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:24:44 #152
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217918184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gezien hoe graag jij in de veilige leugen wil geloven, is religie meer een ding voor jou.
De veilige leugen dat Israëlische en Joodse mensen wel worden belaagd of vermoord als gevolg van Israël / Palestina en burgers uit welk ander land niet?

Logisch dat je je van plattitudes, zand in de ogen strooien en ambigue oneliners moet bedienen, omdat je inhoudelijk altijd aan het kortste eind trekt.
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:25:30 #153
396550 Richestorags
pi_217918190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:23 schreef Homey het volgende:

[..]
Rusland staat er zeker niet lekker op sinds hun inval in Oekraïne, maar de haat tegen Israël is idd van een heel ander niveau. Op het hypnotiserende af.
Rusland als land. Russen kunnen gewoon veilig over straat.
pi_217918226
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De veilige leugen dat Israëlische en Joodse mensen wel worden belaagd of vermoord als gevolg van Israël / Palestina en burgers uit welk ander land niet?

Logisch dat je je van plattitudes, zand in de ogen strooien en ambigue oneliners moet bedienen, omdat je inhoudelijk altijd aan het kortste eind trekt.
Nou bijvoorbeeld het idee dat twee stoere online ventjes op telegram een jodenjacht hebben georganiseerd. Kun je lekker wemelen in de slachtofferrol en verongelijkt zijn. Stevige oogkleppen op voor de hooligans die random mensen en pers aanvielen op straat terwijl ze dood aan de arabieren schreeuwden.
pi_217918239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Rusland als land. Russen kunnen gewoon veilig over straat.
Ook Russen krijgen wel te maken met haat van eencelligen en worden ook wel gediscrimineerd.

Bij Joden zit echter de haat waarmee ze te maken krijgen diep en wordt deze voor een belangrijk deel gevoed door de islam.
pi_217918250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou bijvoorbeeld het idee dat twee stoere online ventjes op telegram een jodenjacht hebben georganiseerd. Kun je lekker wemelen in de slachtofferrol en verongelijkt zijn. Stevige oogkleppen op voor de hooligans die random mensen en pers aanvielen op straat terwijl ze dood aan de arabieren schreeuwden.
Kijk hier heb je die Palestijnse omkering weer. In werkelijkheid gingen groepen Marokkanen en Turken op zoek naar joden die nacht.
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:34:02 #157
396550 Richestorags
pi_217918262
quote:

[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)%C3%A9n%20jaar%20was.

Je Pallywood trapt niemand meer in hoor.
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:35:56 #158
396550 Richestorags
pi_217918281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook Russen krijgen wel te maken met haat van eencelligen en worden ook wel gediscrimineerd.

Bij Joden zit echter de haat waarmee ze te maken krijgen diep en wordt deze voor een belangrijk deel gevoed door de islam.
Vast wel, maar valt in het niet vergeleken met de bedreigingen waar Joden mee te maken krijgen en daadwerkelijk geweld.

Terwijl Rusland zonder casus belli al drie jaar lang een land vernietigt en notabene ons bedreigt met nucleaire vernietiging.
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:40:19 #159
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217918312
quote:

[..]
En jij hebt die oogkleppen niet op?
pi_217918314
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Vast wel, maar valt in het niet vergeleken met de bedreigingen waar Joden mee te krijgen en daadwerkelijk geweld.

Terwijl Rusland zonder casus belli al drie jaar lang een land vernietigt en notabene ons bedreigt met nucleaire vernietiging.
De Russen die naar het Westen zijn gekomen hebben dat doorgaans gedaan omdat ze meer met het Westen op hebben dan met het land waar ze toevallig de nationaliteit van hebben. Dus op zichzelf zou het niet uit moeten maken.

Maar dat Joden met meer en vooral dieper gewortelde haat te maken hebben is een feit. Schreef ik ook al.
pi_217918400
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)%C3%A9n%20jaar%20was.

Je Pallywood trapt niemand meer in hoor.
Ik maakte een fout in mijn post. Ze vielen geen random mensen aan, maar mensen op basis van afkomst.
pi_217918510
Een buitenlandse voetbal club reist af naar een ander land en er zijn een paar incididenten met hooligans?
Dat gebeurt nooit!!!

Er zijn altijd wel wat incidenten met buitenlandse voetbalclubs, vergeleken met veel andere wedstrijden was er nog flink weinig aan de hand.

Het is verbazingwekkend te zien hoe de Media het narratief heeft omgedraaid in de weken na de Jodenjacht om de schuld bij de Macabi fans te leggen.
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:30:22 #163
396550 Richestorags
pi_217918660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik maakte een fout in mijn post. Ze vielen geen random mensen aan, maar mensen op basis van afkomst.
Kom er gewoon voor uit dat je een grafhekel hebt aan Israël en haar inwoners. Dat maakt het net wat makkelijker allemaal in plaats van deze dogwhistles telkens.
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:46:46 #164
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_217918791
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:11 schreef HowardRoark het volgende:
En 25 tot 30% van Israël zelf is nota bene Islamitisch
18% volgens wikipedia. En dit is dan ook nog inclusief het bezette Oost Jeruzalem waar voornamelijk moslims wonen.
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:46:50 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217918792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 06:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hamas heeft nooit een meerderheid aan stemmen gehad. Dat is gelul. Ze kregen 44% van de stemmen.

Daarnaast heeft het merendeel van de huidige bevolking niet op hamas gestemd en was niet eens stemgerechtigd bij de laatste verkiezingen.

Wat Israël over zichzelf roept door apartheid, ethnische zuiveringen en genocide is maar net begonnen. De grip op wat er de huiskamers in wordt geslingerd aan propaganda is Israël total kwijt. De waarheid ontvouwt zich voor de ogen van de camera's en komt zonder filter op het net. Ze zijn in Israël zo gewend om straffeloos overal mee weg te komen dat ze niet eens proberen om hun misdaden te verbergen of zich ervoor generen.
Je kunt geen verkiezingen winnen zonder meerderheid.

En van een apartheid, etnische zuiveringen en genocide is allemaal geen sprake. En we weten trouwens ook dat men in de Arabische en Islamitische wereld daar helemaal geen problemen mee heeft zolang dit maar uitvoert en niet het slachtoffer is.

Een volgende genocide op Joden en het etnisch zuiveren van Israël zou euforisch worden toegejuicht in de hele Arabisch en Islamitische wereld. Sterker nog, dit is voor velen een droom, vandaar ook dat men Israël hier ten onrechte van beschuldigt, dat is niets meer dan projectie. De tegenstander wordt beschuldigd van wat men zelf het liefst zou doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217918997
Een jongensbandje dat zich met politiek gaat bemoeien :')
pi_217919240
De echte apartheid is in Palestina zelf.

Waar in Palestina heb je een synagoge?

In Israël staan tig moskeeën.

In de islam is religieuze vrijheid letterlijk 1 kant op: alleen islam. Dat is apartheid.
  donderdag 12 juni 2025 @ 12:05:50 #168
396550 Richestorags
pi_217919427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 11:41 schreef Homey het volgende:

In de islam is religieuze vrijheid letterlijk 1 kant op: alleen islam. Dat is apartheid.
In Saudi-Arabië mag je geeneens een Bijbel bezitten. Zelfs in het "verlichte" Marokko worden met name Christenen maar ook Joden tegengewerkt.
  donderdag 12 juni 2025 @ 12:15:34 #169
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217919485
Ik neem aan dat al die mensen die al kaartjes hadden en nu niet meer willen gaan uit principe, hun kaartjes niet hebben doorverkocht toch? Ik bedoel, dat zou het doel een beetje voorbij schieten.
pi_217924514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Kom er gewoon voor uit dat je een grafhekel hebt aan Israël en haar inwoners. Dat maakt het net wat makkelijker allemaal in plaats van deze dogwhistles telkens.
Je gebruikt woorden die je niet begrijpt.
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:24:02 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925226
quote:

[..]
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:24:44 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925232
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Inderdaad... waarom dat gekronkel de hele tijd.

Dodelijk vermoeiend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:25:33 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je gebruikt woorden die je niet begrijpt.
Nog altijd minder erg dan iemand die helemaal NIETS begrijpt...

Je zult wel je redenen hebben voor deze achterlijkheid... fris zijn ze sowieso niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:26:29 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925247
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 08:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In Nederland zijn nog nooit Israëliërs aangevallen vanwege hun afkomst, totdat hooligans genocidale leuzen begonnen te roepen. Je lult dus.
_O-

Echt... en dan nog over oogkleppen durven hebben.

Maar leuk experiment voor je.

Loop een keer met een keppeltje door de grote steden.

Daarna met een Pallie-vlag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:30:42 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925279
quote:

Joh, dat hele Midden-Oosten is een aanfluiting van apartheid en grove schending van mensenrechten.

Dat boeit onze baarden en intersectionelen niet zoveel, totdat het allemaal goed past in de ideologie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:33:22 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925303
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 14:51 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Het gaat er voor veel mensen hier ook niet om of Israël nu wel of geen oorlogsmisdaden pleegt, het is tegen moslims, dus is het goed.

En als je tegen de acties van Israel bent, ben je pro Hamas en een antisemiet :')
Hou toch op man.

Dit werkt misschien nog op Joop en aan de UvA, daarbuiten echt niet meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217925311
quote:

Waar in Gaza heb je een moskee dan?
pi_217925324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nog altijd minder erg dan iemand die helemaal NIETS begrijpt...

Je zult wel je redenen hebben voor deze achterlijkheid... fris zijn ze sowieso niet.
Alleen al het feit dat ik een post kan maken laat zien dat ik meerdere dingen WEL begrijp. Schaakmat.
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:37:36 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 06:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hamas heeft nooit een meerderheid aan stemmen gehad. Dat is gelul. Ze kregen 44% van de stemmen.

Daarnaast heeft het merendeel van de huidige bevolking niet op hamas gestemd en was niet eens stemgerechtigd bij de laatste verkiezingen.

Wat Israël over zichzelf roept door apartheid, ethnische zuiveringen en genocide is maar net begonnen. De grip op wat er de huiskamers in wordt geslingerd aan propaganda is Israël total kwijt. De waarheid ontvouwt zich voor de ogen van de camera's en komt zonder filter op het net. Ze zijn in Israël zo gewend om straffeloos overal mee weg te komen dat ze niet eens proberen om hun misdaden te verbergen of zich ervoor generen.
Hoop wensdenken...

En dat snap ik ook, want dat komt de ideologie wel heel goed uit.

Echt... dat hele Midden-Oosten is een schoolvoorbeeld van de meest grove schending van mensenrechten. Al eeuwen. Maar oh wat toevallig dat media, academia, woke en islamisme ineens enorm veel moeite hebben daarmee, nu het Israël, dat ene niet-Islamitische land in de regio betreft.

Binnen jullie bubbel zal het allemaal ongetwijfeld kloppen. Daar buiten, in de echte wereld, walgt iedereen van jullie hypocrisie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:38:15 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925332
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Alleen al het feit dat ik een post kan maken laat zien dat ik meerdere dingen WEL begrijp. Schaakmat.
Een kinderhand is gauw gevuld.

Zoals ik al zei, je zal je redenen wel hebben.

7 oktober was nog nét geen daad van militair verzet, is het wel?

Smeerlapperlij, maar, opnieuw, met een reden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217925343
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
_O-

Echt... en dan nog over oogkleppen durven hebben.

Maar leuk experiment voor je.

Loop een keer met een keppeltje door de grote steden.

Daarna met een Pallie-vlag.
Wandel eens door Amsterdam en je ziet genoeg Israëlische vlaggen. Zullen we er eeneuk dagje uit van maken? Ik een wandeling door Amsterdam met een keppeltje en dan mag jij op Urk streaken met een pallievlag.
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:41:11 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wandel eens door Amsterdam en je ziet genoeg Israëlische vlaggen. Zullen we er eeneuk dagje uit van maken? Ik een wandeling door Amsterdam met een keppeltje en dan mag jij op Urk streaken met een pallievlag.
Bingo! Urk! Dá's pas erg!

Die homojacht in Staphorst, het staat me nog bij. Of die moslimjacht in Tholen.

En nee, jij gaat niet met een keppeltje door Amsterdam lopen. Niet eens met een regenboogvlag.

Omdat je zelf ook wel weet hoe de vork in de steel zit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217925417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een kinderhand is gauw gevuld.

Zoals ik al zei, je zal je redenen wel hebben.

7 oktober was nog nét geen daad van militair verzet, is het wel?

Smeerlapperlij, maar, opnieuw, met een reden.
Ik geloof niet dat jij de handelingen van oktober 7 echt erg vond. Jouw probleem is dat moslims het deden tegen voornamelijk joden. De IDF heeft sindsdien alle misdrijven dunnetjes overgedaan. Van verkrachting tot mikken op spelende kinderen en dan nog wat extra. Het meerendeel van de Hamas daders is dood, maar militairen delen hun misdrijven massaal op de socials en hun straf is dat sommigen moesten vluchten in een prive vliegtuig op buitenlandse vakanties.
pi_217925479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bingo! Urk! Dá's pas erg!

Die homojacht in Staphorst, het staat me nog bij. Of die moslimjacht in Tholen.

En nee, jij gaat niet met een keppeltje door Amsterdam lopen. Niet eens met een regenboogvlag.

Omdat je zelf ook wel weet hoe de vork in de steel zit.
Net begreep ik nog niks. Maak een keuze! Vind het jammer dat je geen citytrip met mij wil doen :(
pi_217925486
Sad smiley werd een rode smiley. Stomme fok emoticons. Ik begrijp er niks van.
pi_217925504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hou toch op man.

Dit werkt misschien nog op Joop en aan de UvA, daarbuiten echt niet meer.
Leg mij dan eens uit waarom Israël als heilig gezien wordt hier, terwijl ze hulpgoederen blokkeren, ziekenhuizen bombarderen en een hoop onschuldige burgers doden? Of denk je dat er geen onschuldige burgers in Gaza zijn?

En ja, ik weet dat Hamas ook een hoop onschuldige mensen vermoord, en ik vind de Jodenjacht in Amsterdam ook verschrikkelijk, maar dat maakt niet alles wat Israel uitvreet OK.

Wat mij betreft zijn ze allebei fout, maar dat schijnt niet te kunnen hier.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:58:30 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925530
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat jij de handelingen van oktober 7 echt erg vond. Jouw probleem is dat moslims het deden tegen voornamelijk joden. De IDF heeft sindsdien alle misdrijven dunnetjes overgedaan. Van verkrachting tot mikken op spelende kinderen en dan nog wat extra. Het meerendeel van de Hamas daders is dood, maar militairen delen hun misdrijven massaal op de socials en hun straf is dat sommigen moesten vluchten in een prive vliegtuig op buitenlandse vakanties.
Beledig mijn intellect niet, noch dat van eenieder met meer dan drie werkende hersencellen.

Mijn daadwerkelijke humanistische opvattingen spreken namelijk al jaren voor zich.

Dat je weet dat het anderen en mij opvalt dat je hier een buitengewoon merkwaardige act aan het opvoeren bent, waarbij je werkelijk alles wat met Israël van doen heeft wegzet als suspect, is vooral jouw probleem.

Dat je al zo ver afgegleden bent dat jij - niet ik - de gebeurtenissen van 7 oktober een beetje oppoetst, is niet heel verrassend, en hoort bij je verdere 'bekering' tot de diepste, meest duistere regionen van batshit insane woke, maar waag het niet je morele fluïditeit ('wanneer moet ik iets echt heel erg vinden en wanneer niet') op lieden te projecteren die wel weten waar de klepel hangt en zich noch door trendiness noch door tribalisme laten leiden.

Bij voorbaat dank.

PS: Dat je NIETS begrijpt betekent, in overdrachtelijke zin, dat je van de grote zaken des levens werkelijk nul verstand hebt. Ook niet van jodendom, christendom, of islam. Niet van geopolitiek. Niet van geschiedenis. Daarom moet je ook spetterpoepen met Urk wanneer het weer wat te moeilijk wordt, of denk je met je bij elkaar geschraapte Joop-'feiten' jezelf te moeten presenteren als hoeder der mensenrechten. Het is allemaal nogal bedroevend. Je hebt een kant gekozen, overduidelijk. Met een reden, ook overduidelijk. Dat het geheel niet getuigt van ook maar iets van een coherent wereldbeeld of ethisch kader maakt verder in de waan van de ideologische trend van de dag ook niet bijster veel uit. Je Deugt.

[ Bericht 9% gewijzigd door EttovanBelgie op 12-06-2025 23:05:15 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:58:55 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217925533
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Leg mij dan eens uit waarom Israël als heilig gezien wordt hier, terwijl ze hulpgoederen blokkeren, ziekenhuizen bombarderen en een hoop onschuldige burgers doden? Of denk je dat er geen onschuldige burgers in Gaza zijn?

En ja, ik weet dat Hamas ook een hoop onschuldige mensen vermoord, en ik vind de Jodenjacht in Amsterdam ook verschrikkelijk, maar dat maakt niet alles wat Israel uitvreet OK.

Wat mij betreft zijn ze allebei fout, maar dat schijnt niet te kunnen hier.
Door wie?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217925684
quote:

[..]
Noem eens wat straten dan waar de Israëlische vlag hangt.
pi_217925769
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Door wie?
@HowardRoark
pi_217925824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 23:18 schreef Homey het volgende:

[..]
dan ben jij afgelopen maanden niet op urk geweest. Ik was er een maand of 6 terug en zag in elke straat wel een paar Israel vlaggen, dus nu vandaag weet ik niet precies.

Nu moet ik zeggen dat ik in christelijke kring wel meer veroordeling hoor of het israel optreden terwijl dit een jaar geleden echt anders was, dus kan me voorstellen dat ook Urk die steun wat afneemt (Naast SGP stemt Urk ook CU bijv).
  Moderator vrijdag 13 juni 2025 @ 00:19:28 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217925876
Rond het emmaplein in den haag zit een fietsenwinkel die al sinds jaar en dag een israelisch vlag hangt

Gebruiderlijk naast een Palesteinse overigens O+
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 00:43:08 #193
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_217925909
Misschien moet Goldband eens gaan rekenen hoeveel slachtoffers hamas heeft gemaakt tijdens zijn bestaan onder onschuldige burgers in Israël.

Ik snap het heel goed dat Israël het nu echt zat is en dat ze hamas willen beëindigen. Bovendien gebruikt hamas - laten we niet vergeten dat het een terroristische organisatie is, die door Iran is geörganiseerd en gesubsidieerd - de burgers daar als menselijk schild. Vervolgens slingeren zij burgerdoden (die zij, in essentie, zelf hebben veroorzaakt) de ether in en presto! Het kabinet van Israël wordt vervolgd, terwijl Israël gigantisch zijn best doet om burgerslachtoffers te voorkomen. Als Israël geen rekening had gehouden met burgers in hun militaire campagne dan was het aantal burgerslachtoffers nu een stuk groter geweest.

Denk daar maar eens over na. Iets wat Goldband en anderen blijkbaar niet hebben gedaan.
pi_217926062
Haha kneuzen, janken dat ze tegen geweld en oorlog zijn. Hoe denken ze dat dat witte poeder in hun neus kont, dat heeft een spoor van dood en verderf achterzich. Maar dat is dan wel weer oké.
pi_217926275
@Paul, misschien een idee het land Paulestina te noemen
  vrijdag 13 juni 2025 @ 07:08:09 #196
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217926589
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:33 schreef Mubassie het volgende:
Ga lekker optreden voor je publiek en laat die Palestina discussie over aan anderen. Stumpers.
Dit dus.
Straks kan ik niet eens meer een rol schijtpapier kopen omdat de directeur van popla ooit eens op vakantie is geweest in Jeruzalem.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 07:08:22 #197
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_217926592
Een of ander talentloos bandje met een mening :')

Gelukkig voor de bezoekers hoeven zij die kutband niet te zien of horen. Hebben zij mazzel.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 13 juni 2025 @ 07:20:27 #198
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217926703
quote:

[..]
Wandel eens door Amsterdam en je ziet genoeg Israëlische vlaggen.
Het belangrijkste is dat het je er zelf geloof in hebt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217926728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 07:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Het belangrijkste is dat het je er zelf geloof in hebt.
Ik vind 0 vlaggen genoeg. Hahaha!!!
pi_217926757
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 23:18 schreef Homey het volgende:

[..]
Johan de Wittlaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')