abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2025 @ 14:46:06 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217911666
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:43 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat het vooral het totaal vernietigen van een gebied is waar men problemen mee heeft en voor zover mij bekend doet Israel dat.

Alle 'maar wat vind je dan van X of Y' zijn niet relevant voor dit topic.
Je hebt hier duidelijk niet heel diep over nagedacht, wat kan.

Ten eerste: als het alleen daar om zou draaien zouden we al die ruis niet zien. Ruis in de vorm van Joodse instellingen die extra beveiliging nodig hebben, Joodse artiesten die worden gecancelled, ontkenning van de terreur op 7 oktober, het doodschieten van het Ambassade-echtpaar en het gooien met granaten naar vredesactivisten. Joodse professoren en studenten die worden bedreigd op universiteiten. Etc. Etc. Etc.

Ten tweede: de éénzijdige, bovenproportionele aandacht wekt het beeld dat Israël (en daarmee in extensie Joden) uniek bloeddorstig, kwaadgezind en maniakaal is. Het negeren van andere conflicten wekt de indruk dat Israël hét kwaad op de wereld is en versterkt vervolgens weer het antisemitisme. Frames die verder worden versterkt door onwaarheden over dat de nazaten van Holocaustoverlevenden nu zelf een Holocaust plegen. Beide zijn niet waar en berust op een grondig gebrek aan kennis van a)de Holocaust en b) de demografie van Israël zelf.

Dat gezegd hebbende, heeft de oorlog inmiddels wel een punt bereikt waarop de proportionaliteit wat mij betreft im frage is. De wereld moet zich over het Hamasvraagstuk buigen, want door oorlog gaat Hamas niet weg en Gaza is geen gebied waar je oneindig oorlog kunt voeren.
pi_217911676
Goede zaak. Uitmuntend! Voor vrede, voor mensenlevens!
Allah Al Watan Al Malik
pi_217911701
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is helemaal geen sprake van een genocide.

En als men daadwerkelijk tegen genocide is, zoals er in China al jaren aan de gang is, waarom zien we dat niet talloze boycots tegen Chinese bedrijven, universiteiten en evenementen waarbij China of Chinese bedrijven betrokken zijn?

Dat is natuurlijk omdat het helemaal niet om genocide draait, het gaat om een diepe, diepe, rancuneuze haat en afkeer tegen Israël, mede omdat het een Joods land is.
Het gaat er voor veel mensen hier ook niet om of Israël nu wel of geen oorlogsmisdaden pleegt, het is tegen moslims, dus is het goed.

En als je tegen de acties van Israel bent, ben je pro Hamas en een antisemiet :')
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  woensdag 11 juni 2025 @ 14:54:11 #104
396550 Richestorags
pi_217911721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 14:51 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Het gaat er voor veel mensen hier ook niet om of Israël nu wel of geen oorlogsmisdaden pleegt, het is tegen moslims, dus is het goed.

En als je tegen de acties van Israel bent, ben je pro Hamas en een antisemiet :')
Wat moet het heerlijk zijn om zo simpel te zijn.
pi_217911739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 14:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat moet het heerlijk zijn om zo simpel te zijn.
Ja, blijkbaar wel, want veel mensen zijn zo simpel
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2025 @ 15:05:49 #106
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217911827
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 14:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je hebt hier duidelijk niet heel diep over nagedacht, wat kan.
Zo diep als ik kan, sorry dat het niet aan je standaard voldoet en mijn mening afwijkend is van de jouwe.

Ik heb het idee dat we ook best wel tegen Rusland zijn, dat buitenproportioneel handelt, met embargos enzo. Ook zijn russen niet heel populair.
Ditzelfde met Noord Korea en deels met de vs momenteel.

Dus beetje raar om te zeggen dat 'we' alleen maar tegen joden zijn. Zoals ik al zei, ben ik tegen alle geweld en is religie wat mij betreft ook kansloos.

Maar ja ieder zijn ding.
  woensdag 11 juni 2025 @ 15:11:51 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217911907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 14:51 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]

Wie heeft dit argument gemaakt? Niemand dus. En 25 tot 30% van Israël zelf is nota bene Islamitisch, waarvan duizenden mensen vrijwillig in het Israëlische leger dienen ondanks dat zij die verplichting helemaal niet hebben.
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:05 schreef Kreator het volgende:

[..]
Zo diep als ik kan, sorry dat het niet aan je standaard voldoet en mijn mening afwijkend is van de jouwe.

Ik heb het idee dat we ook best wel tegen Rusland zijn, dat buitenproportioneel handelt, met embargos enzo. Ook zijn russen niet heel populair.

Dus beetje raar om te zeggen dat 'we' alleen maar tegen joden zijn. Zoals ik al zei, ben ik tegen alle geweld en is religie wat mij betreft ook kansloos.

Maar ja ieder zijn ding.
Rusland is dan natuurlijk ook de aanstichter van de oorlog met Oekraïne. Iedereen begrijpt dat, maar in een oorlog waar de Palestijnen de aanstichters zijn werd op de dag dat de Palestijnse terroristen nog slachtend door Israëlische dorpen trokken, al met de vinger naar Israël gewezen. Dáár zit het grote verschil. Het is simpelweg een dubbele standaard.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217911929
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël pleegt geen terreur, Israël verdedigt zichzelf tegen terreur en dit terreur komt van de Palestijnen.
Dit vat het wel een beetje samen. Israël kan niet weg blijven komen met een verdedigende actie. Op dit moment zijn ze verworven van verdediger tot agressor.
pi_217911972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat zijn toch die gasten die coke op het podium snuiven?

Dit is ook het enige waar ik ze van ken, ja... :')
pi_217912011
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:37 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is natuurlijk omdat het helemaal niet om genocide draait, het gaat om een diepe, diepe, rancuneuze haat en afkeer tegen Israël, mede omdat het een Joods land is.
Je stropop maar weer even buiten beschouwing gelaten want dat slaat gewoon helemaal nergens op.

Maar ik ga de stelling heel even zwart/wit poneren.

Als het al zo zij zijn dat de hele wereld tegen Israël is puur en alleen omdat ze joods zijn (niet mijn mening), zou het dan niet zo kunnen zijn dat als je naar de geschiedenis kijkt, waarbij joden al stelselmatig als schuldige worden aangewezen voor van alles en nog wat, dat er iets moet zijn wat een bepaalde afkeer oproept?
  Forum Admin woensdag 11 juni 2025 @ 15:27:51 #111
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217912034
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:23 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je stropop maar weer even buiten beschouwing gelaten want dat slaat gewoon helemaal nergens op.

Maar ik ga de stelling heel even zwart/wit poneren.

Als het al zo zij zijn dat de hele wereld tegen Israël is puur en alleen omdat ze joods zijn (niet mijn mening), zou het dan niet zo kunnen zijn dat als je naar de geschiedenis kijkt, waarbij joden al stelselmatig als schuldige worden aangewezen voor van alles en nog wat, dat er iets moet zijn wat een bepaalde afkeer oproept?
Zijn argument is geen stropop, maar die van jou wel. Met een antisemitisch smaakje ook nog.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217912060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zijn argument is geen stropop, maar die van jou wel. Met een antisemitisch smaakje ook nog.
Elk argument, of dat gaat over Oeigoeren of Sudanezen, is precies wat een stropop in deze kwestie inhoudt. Dan concludeer ik dat je niet weet wat de term stropop inhoudt.

En ik heb geen argument maar een stelling. Een stelling hoeft geen mening en/of argument te zijn.

Maar ga vooral door met lezen wat je wil lezen. FA onwaardig als je het mij vraagt.
  Forum Admin woensdag 11 juni 2025 @ 15:38:43 #113
pi_217912144
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Elk argument, of dat gaat over Oeigoeren of Sudanezen, is precies wat een stropop in deze kwestie inhoudt. Dan concludeer ik dat je niet weet wat de term stropop inhoudt.

En ik heb geen argument maar een stelling. Een stelling hoeft geen mening en/of argument te zijn.

Maar ga vooral door met lezen wat je wil lezen. FA onwaardig als je het mij vraagt.
Dat is pas een zwaktebod.

En die stelling komt niet zomaar in je op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 11 juni 2025 @ 15:45:04 #114
338319 ZarB
Piña colada
pi_217912193
Leuk stukje getikt door AI.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_217912228
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is pas een zwaktebod.

En die stelling komt niet zomaar in je op.
Probeer eens inhoudelijk te reageren of is dat te lastig voor je?
Je had er ook voor kunnen kiezen om gewoon helemaal niet te reageren.
  Forum Admin woensdag 11 juni 2025 @ 16:00:14 #116
pi_217912351
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:49 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Probeer eens inhoudelijk te reageren of is dat te lastig voor je?
Je had er ook voor kunnen kiezen om gewoon helemaal niet te reageren.
Dat bepaal ik zelf wel. Jij komt met een van de oudste antisemitische complotten die er is. Dat doe je niet voor niets.

Bovendien maak jij het direct persoonlijk door mijn rol op het forum er bij te halen. Iets wat er totaal niet toe doet. Dat doe je ook maar omdat je geen inhoudelijk verweer heb, vandaar dat je om je heen begint te schoppen en slaan.
  woensdag 11 juni 2025 @ 16:39:20 #117
396550 Richestorags
pi_217912762
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 15:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar ja ieder zijn ding.
Russen worden alleen niet aangevallen wereldwijd niet? Noord-Koreanen kunnen met hun vlag zwaaien zonder klappen te krijgen.
pi_217913199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 16:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Russen worden alleen niet aangevallen wereldwijd niet? Noord-Koreanen kunnen met hun vlag zwaaien zonder klappen te krijgen.
Ik post niet meer negatief over Israël zodra de EU landen wapens aan Palestijnen gaan doneren.

Of wil je alleen maar de goede kanten van hoe we Rusland en Noord Koreanen behandelen?
  woensdag 11 juni 2025 @ 17:37:53 #119
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217913217
Mooi man, lopen ze ook even door naar Darfur?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 11 juni 2025 @ 18:10:39 #120
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217913531
Of artiesten nou wel of niet optreden, er is een massa online die over je heen valt.
pi_217913552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 17:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik post niet meer negatief over Israël zodra de EU landen wapens aan Palestijnen gaan doneren.

Of wil je alleen maar de goede kanten van hoe we Rusland en Noord Koreanen behandelen?
We hebben allemaal apparatuur voor irrigatie gedoneerd waar ze raketten van maakten, telt dat ook?
pi_217913584
We kunnen ons ook afvragen of alles, en in dit geval festivals, in handen moet komen van dergelijke investeringstoko's. Lijkt me funest voor de prijzen en de creatieve richtingen die je als festival op kan gaan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 11 juni 2025 @ 18:18:27 #123
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217913619
quote:

[..]

En waarom zou de EU wapens aan Islamitische en antisemitische terreurgroeperingen gaan leveren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 11 juni 2025 @ 18:21:59 #124
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_217913670
Mooi, een kutband minder _O_
pi_217913779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Homey het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord. Zou jij Turkse producten boycotten vanwege hun bezetting van Noord-Cyprus?
turken plegen geen genocide op cyprus. israeliers wel in gaza

een beter voorbeeld zou zijn genocide tegen Armeniers door turken.. maar dat was 100 jaar geleden, daar ga ik nu geen turken voor boycotten, netzoals ik ook geen duitsers boycot
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_217914059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Wie :? :')
Ja Ja Nee Nee
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_217914086
Zeg een flauw optreden op bij een festival vol halven waar je toch geen zin in had en ontvang 1000 deugpunten!
Doe het vandaag nog!!!
Voor je het weet krijg je het verschrikkelijke nieuws dat die oorlog over is en moet je andere deugmanieren bedenken.
Vakman pur sang
  woensdag 11 juni 2025 @ 19:38:54 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217914556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:29 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

een beter voorbeeld zou zijn genocide tegen Armeniers door turken.. maar dat was 100 jaar geleden, daar ga ik nu geen turken voor boycotten, netzoals ik ook geen duitsers boycot
Nee hoor, er is geen sprake van een genocide.
pi_217914882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:29 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Turken ontkennen nog steeds dat ze genocide op de Armenen hebben gepleegd, dus dat kan wel een reden zijn.

Ik boycot zelf Palestijnse producten vanwege hun geweld op 7 oktober. Zolang Palestijnen daar geen excuses voor hebben aangeboden en een plan presenteren hoe ze hun haat jegens ‘de ander’ te lijf gaan, blijf ik dat doen.
pi_217915067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:12 schreef ReplaR het volgende:

[..]
We hebben allemaal apparatuur voor irrigatie gedoneerd waar ze raketten van maakten, telt dat ook?
Nee.
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En waarom zou de EU wapens aan Islamitische en antisemitische terreurgroeperingen gaan leveren?
Geen idee. Waarom zou Israël een uitzondering van sancties moeten behouden?
  woensdag 11 juni 2025 @ 20:47:12 #131
396550 Richestorags
pi_217915329
quote:

[..]

Waarom zouden we wapens moeten doneren aan de Palestijnen om tegen Israël te vechten? We zouden Israël en de Palestijnen moeten helpen met Hamas daar weg te krijgen.
pi_217916711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 20:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waarom zouden we wapens moeten doneren aan de Palestijnen om tegen Israël te vechten? We zouden Israël en de Palestijnen moeten helpen met Hamas daar weg te krijgen.
Ik was niet degene die klaagde dat Russen zoveel beter werden behandeld. Ik maak alleen maar duidelijk dat dat niet zo is.
  donderdag 12 juni 2025 @ 00:05:16 #133
396550 Richestorags
pi_217916723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik was niet degene die klaagde dat Russen zoveel beter werden behandeld. Ik maak alleen maar duidelijk dat dat niet zo is.
Bullshit. Absolute bullshit. Ik had het over burgers en dat weet je best.
pi_217916780
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 20:07 schreef Homey het volgende:

[..]
Turken ontkennen nog steeds dat ze genocide op de Armenen hebben gepleegd, dus dat kan wel een reden zijn.

Ik boycot zelf Palestijnse producten vanwege hun geweld op 7 oktober. Zolang Palestijnen daar geen excuses voor hebben aangeboden en een plan presenteren hoe ze hun haat jegens ‘de ander’ te lijf gaan, blijf ik dat doen.
Ik ''boycot'' ook Palestijnse producten. Waarschijnlijk al heel mijn leven. Niet uit overtuiging maar omdat ik geen idee heb welke producten er uit Palestina komen. Volgens mij sowieso geen enkele.
  donderdag 12 juni 2025 @ 01:03:46 #135
396550 Richestorags
pi_217916802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:38 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik ''boycot'' ook Palestijnse producten. Waarschijnlijk al heel mijn leven. Niet uit overtuiging maar omdat ik geen idee heb welke producten er uit Palestina komen. Volgens mij sowieso geen enkele.
Raketten :X
pi_217916803
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 01:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Raketten :X
Die haal ik dan wel uit Israël of Rusland
pi_217916804
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeg een flauw optreden op bij een festival vol halven waar je toch geen zin in had en ontvang 1000 deugpunten!
Doe het vandaag nog!!!
Voor je het weet krijg je het verschrikkelijke nieuws dat die oorlog over is en moet je andere deugmanieren bedenken.
Jammer voor hen dat het deugpunten betreft bij een marginaal (maar wel zeer luid) groepje betreft.

Ze zullen dat wel prettig vinden, of zo.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217916833
Overigens de reden moeten ze zelf maar uit zoeken. Vind het ook wel een beetje flauwekul.
Maar ik ben blij dat er eens wat artiesten zijn die ten faveure van hun eigen inkomen ook gewoon eens principieel ergens op tegen zijn en gewoon niet gaan.

Daar kunnen die slappe voetballers bijvoorbeeld nog wat van leren.
pi_217917122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat is zo goed als iedereen. Alleen is bij lange na niet iedereen het er over eens dat Israël een genocide pleegt. En gelijk heeft 'bij lange na niet iedereen'.
Dat is het hele probleem. Sommigen vinden het niet erg genoeg dat mensen uitgehongerd worden en van de kaart geveegd worden.
Willen het liefst nog 20 jaar wachten tot een rechter zegt dat het genocide was.

Het feit dat Palestijnen zo behandeld worden zou al erg genoeg moeten zijn om daar in te grijpen.

Maar het is genocide wat daar plaats vindt. De groep genocide wetenschappers die het alleen genocidaal geweld vinden en geen genocide noemen, wordt met de dag kleiner.
pi_217917139
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:50 schreef Homey het volgende:

[..]
En mensen blijven Turks eten, terwijl Turken een deel van Cyprus illegaal bezetten. Zou Turkije dan niet geboycot moeten worden?
Je zou bijna om een SCIL test vragen bij dit soort opmerkingen.
pi_217917151
Goldband?? Klinkt als een Kutband
pi_217917171
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
We kunnen ons ook afvragen of alles, en in dit geval festivals, in handen moet komen van dergelijke investeringstoko's. Lijkt me funest voor de prijzen en de creatieve richtingen die je als festival op kan gaan.
Wat een heerlijk genuanceerd geluid in dit topic vol drammers.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217917200
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hamas is een Palestijnse terreurbeweging (een van de vele die er is)

De Palestijnse bevolking steunt het achterliggende gedachtegoed van Hamas op grote schaal en heeft decennialang driftig meegedaan aan het terreur. De Palestijnen hebben nota bene Hamas zelf met een meerderheid verkozen. Daarom krijgen zij nu wat ze over zichzelf hebben afgeroepen. Jezelf maar naïef blijven voorhouden dat dit twee totaal verschillende groepen zijn hou je alleen jezelf maar mee voor de gek.
Hamas heeft nooit een meerderheid aan stemmen gehad. Dat is gelul. Ze kregen 44% van de stemmen.

Daarnaast heeft het merendeel van de huidige bevolking niet op hamas gestemd en was niet eens stemgerechtigd bij de laatste verkiezingen.

Wat Israël over zichzelf roept door apartheid, ethnische zuiveringen en genocide is maar net begonnen. De grip op wat er de huiskamers in wordt geslingerd aan propaganda is Israël total kwijt. De waarheid ontvouwt zich voor de ogen van de camera's en komt zonder filter op het net. Ze zijn in Israël zo gewend om straffeloos overal mee weg te komen dat ze niet eens proberen om hun misdaden te verbergen of zich ervoor generen.
pi_217917479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 06:38 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is het hele probleem. Sommigen vinden het niet erg genoeg dat mensen uitgehongerd worden en van de kaart geveegd worden.
Willen het liefst nog 20 jaar wachten tot een rechter zegt dat het genocide was.

Het feit dat Palestijnen zo behandeld worden zou al erg genoeg moeten zijn om daar in te grijpen.

Maar het is genocide wat daar plaats vindt. De groep genocide wetenschappers die het alleen genocidaal geweld vinden en geen genocide noemen, wordt met de dag kleiner.
Maar dat doet Israël ook; zij pakken namelijk de grote schuldige van het gedoe, Hamas, aan.

Maar schijnbaar is dat niet afdoende voor velen. Zij willen liever dat de ellende voor de Gazanen blijft doorgaan.
pi_217917732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Bullshit. Absolute bullshit. Ik had het over burgers en dat weet je best.
Toen ik zei dat op 7 oktober 1/3e van de slachtoffers veiligheidsdiensten waren werd je boos want dienstplichtigen zaten er ook tussen. Een nu vindt je het bij de Russen en Noord Koreanen het onderscheid tussen burgers en soldaten opeens wel belangrijk. Terwijl dat ook dienstplichtigen zijn. Iets met cake eten
pi_217917820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 06:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Er is daar geen sprake van genocide. Punt.

De enige groeperingen daar die genocidaal zijn, zijn uiteraard weer organisaties als Hamas die gedreven door de meest kutte religie aller tijden, de islam, alle Joden willen uitroeien (en daarna de Christenen).

Israël staat al ruim 70 jaar bloot aan de islamitische terreur. En kennelijk is men het nu beu en gaat men niet weer zich terugtrekken in afwachting van de volgende barbaarse slachtpartij die zo extreem is, dat narcistische Hamas supporters die legaal van een bootje zijn geplukt en meteen ‘ik ben gegijzeld!!!’ roepen (wat zeg ik: al voordat het gebeurde), niet eens durven te kijken wat onschuldige burgers bewust is aangedaan.
  donderdag 12 juni 2025 @ 08:44:35 #147
396550 Richestorags
pi_217917892
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 08:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Toen ik zei dat op 7 oktober 1/3e van de slachtoffers veiligheidsdiensten waren werd je boos want dienstplichtigen zaten er ook tussen. Een nu vindt je het bij de Russen en Noord Koreanen het onderscheid tussen burgers en soldaten opeens wel belangrijk. Terwijl dat ook dienstplichtigen zijn. Iets met cake eten
Omdat het een walgelijke insinuatie was dat 7 oktober een daad van militaire relevantie was in plaats van een terreurdaad.

Daarnaast wijs ik hier op het simpele feit dat Israëlische burgers wereldwijd een target zijn ongeacht ideologie of militaire status en Russen, Soedanezen, Noord-Koreanen (voorzover die het land uit kunnen), Syriërs en Saudi-Arabiërs niet. Je vergelijking raakt dus kant noch wal en je gaat aan de hal met wat ik zei.
pi_217917952
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 08:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Omdat het een walgelijke insinuatie was dat 7 oktober een daad van militaire relevantie was in plaats van een terreurdaad.

Daarnaast wijs ik hier op het simpele feit dat Israëlische burgers wereldwijd een target zijn ongeacht ideologie of militaire status en Russen, Soedanezen, Noord-Koreanen (voorzover die het land uit kunnen), Syriërs en Saudi-Arabiërs niet. Je vergelijking raakt dus kant noch wal en je gaat aan de hal met wat ik zei.
In Nederland zijn nog nooit Israëliërs aangevallen vanwege hun afkomst, totdat hooligans genocidale leuzen begonnen te roepen. Je lult dus.
  donderdag 12 juni 2025 @ 08:56:50 #149
396550 Richestorags
pi_217917974
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 08:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In Nederland zijn nog nooit Israëliërs aangevallen vanwege hun afkomst, totdat hooligans genocidale leuzen begonnen te roepen. Je lult dus.
Los van dat je liegt omdat de Jodenjacht al van tevoren was geënsceneerd via Telegram, doelde ik ook op wereldwijde zaken, zoals o.a. het doodgeschoten echtpaar in Amerika, cancellen van artiesten. En voor Joden in het algemeen: het niet meer veilig met een keppeltje over straat kunnen, Joodse instellingen die beveiliging nodig hebben.

Waar ik woon zijn twee Russische supermarkten en ik heb nog nooit een baksteen door de ruit gezien.

Je kunt je bekering echt niet meer verbergen he?
pi_217918161
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 08:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Los van dat je liegt omdat de Jodenjacht al van tevoren was geënsceneerd via Telegram, doelde ik ook op wereldwijde zaken, zoals o.a. het doodgeschoten echtpaar in Amerika, cancellen van artiesten. En voor Joden in het algemeen: het niet meer veilig met een keppeltje over straat kunnen, Joodse instellingen die beveiliging nodig hebben.

Waar ik woon zijn twee Russische supermarkten en ik heb nog nooit een baksteen door de ruit gezien.

Je kunt je bekering echt niet meer verbergen he?
Gezien hoe graag jij in de veilige leugen wil geloven, is religie meer een ding voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')