abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217909708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je hebt van die "bepaalde users" een overzicht van alles wat ze in hun leven ooit gezegd of gedacht hebben over oorlogen of genocides?
Jazeker, de zoekfunctie op dit forum is een extreem hulpvaardig middel daarin.
  woensdag 11 juni 2025 @ 10:42:07 #52
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217909758
Wel weer mooi staaltje virtue signaling.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217909767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Jazeker, de zoekfunctie op dit forum is een extreem hulpvaardig middel daarin.
Gedachten staan ook in de search?
  woensdag 11 juni 2025 @ 10:45:25 #54
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217909793
Staat KKR voor kanker? :?

En verder staat het ze vrij ergens toch niet op te gaan treden, wat de reden ook is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217909801
Zoals een user hierboven al terecht aanhaalt: 'genocides'/massamoorden/oorlog zijn wereldwijd eigenlijk nooit gestopt, maar de hele Palestinakwestie is zo langzamerhand een beetje een trend/modedingetje geworden voor mensen om op aan te sluiten. Een beetje zonder kennis van zaken 'Free Palestina!' roepen.

Om nog maar te zwijgen over die autistische trut uit Zweden die met het eerste het beste vliegtuig terug is gestuurd :')
pi_217909823
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Gedachten staan ook in de search?
Het is goed om te weten dat mensen die kritiek op Israel hebben, en dat hier uitgebreid op het forum tentoonspreiden met dagenlange posts in het Israel Hamas topic, daarbij dan ook automatisch 'in gedachten' bij Darfur, de Oeigoeren, de Armenen, Cyprus en al die andere verschrikkelijke oorlogssituaties in de wereld zijn en daar "in gedachten" hun afschuw over uitspreken.

Het lijkt me echter vele malen logischer dat diegenen, als ze daar echt mee begaan zijn, met net zoveel enthousiasme, passie, vuur en inzet over posten als dat ze doen over Israel.

Maar als we kijken naar de feiten, zien we dat dat echter niet zo is, en ze daar vanzelfsprekend lang niet zoveel mee bezig zijn dan als met ze met de Israëlieten bezig zijn. Wat denk jij dat de reden is dat mensen "in gedachten" bij deze andere situaties zijn maar daar niet de behoefte over voelen te posten?
  Redactie Sport woensdag 11 juni 2025 @ 11:06:28 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217909998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:46 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het is goed om te weten dat mensen die kritiek op Israel hebben, en dat hier uitgebreid op het forum tentoonspreiden met dagenlange posts in het Israel Hamas topic, daarbij dan ook automatisch 'in gedachten' bij Darfur, de Oeigoeren, de Armenen, Cyprus en al die andere verschrikkelijke oorlogssituaties in de wereld zijn en daar "in gedachten" hun afschuw over uitspreken.

Het lijkt me echter vele malen logischer dat diegenen, als ze daar echt mee begaan zijn, met net zoveel enthousiasme, passie, vuur en inzet over posten als dat ze doen over Israel.

Maar als we kijken naar de feiten, zien we dat dat echter niet zo is, en ze daar vanzelfsprekend lang niet zoveel mee bezig zijn dan als met ze met de Israëlieten bezig zijn. Wat denk jij dat de reden is dat mensen "in gedachten" bij deze andere situaties zijn maar daar niet de behoefte over voelen te posten?
Open jij het darfur/oeigoeren/armenen/cyprus topic?

Er zijn 100 miljoen topics over Israël, nogal logisch dat dat dus vaker naar voren komt. Ik geef ook niet steeds mijn mening over het functioneren van de Libertarische Partij, terwijl ik het niet bepaald eens ben met hun ideeën.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217910022
quote:

[..]

Je hebt makkelijk lullen met een account van 3 maanden oud.
Waar jij al dan niet over gesproken hebt zullen we nooit weten.

Ik hang hier al 23 jaar rond zonder wegwerpaccount.

Dat ik niet overal mee post, betekent niet dat ik er geen mening over heb.
  woensdag 11 juni 2025 @ 11:12:52 #59
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217910053
Vind het wel mooi om te zien dat ze een standpunt hebben en daar naar handelen. Ik bedoel, zeker bij deze kwestie maakt het eigenlijk niet uit wat je mening is, je jaagt sowieso een hoop mensen tegen je in het harnas.
pi_217910088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 09:30 schreef Homey het volgende:
Antisemitisme kent een hoop meelopers, zo ging dat in de jaren '30 ook. Met een hele grote groep lekker haten op een mini gemeenschap van 18 miljoen joden wereldwijd.
Israël gelijkstellen aan iedere jood is anders ook niet zo fris.
pi_217910116
quote:

[..]

Niemand hier maakt topics over hoe geweldig het leger van Sudan wel niet is, dus discussiëren we er minder over.

Maar een complot tegen alle joden geeft je wel die lekker veilige slachtofferrol. Dus blijf er vooral in geloven. Heel dapper.
  Moderator woensdag 11 juni 2025 @ 11:27:55 #62
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217910226
Symboolpolitiek vind ik altijd een beetje treurig.
pi_217910231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je bent wel heel kritiekloos. Dat is meestal niet de beste opstelling in dit soort conflicten.

Ik erken echt wel wat het Joodse volk is aangedaan in de 2e Wereldoorlog en dat de bevolking van Israël het gezien hun geografische ligging echt niet altijd makkelijk heeft.

Maar dat ze slachtoffer zijn, betekent niet dat ze nooit dader kunnen zijn.

Blijf kritisch en (in het algemeen) noem niet iedereen die kritisch is een antisemiet. Want daar komt de discussie zeker niet verder mee.
"echt niet altijd makkelijk".

Lees dit eens: https://medium.com/@sigma(...)century-0ff1a8eb0ad0
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2025 @ 11:42:15 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217910359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hang hier al 23 jaar rond zonder wegwerpaccount.
Kutnewbie.
pi_217910419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niemand hier maakt topics over hoe geweldig het leger van Sudan wel niet is, dus discussiëren we er minder over.

Maar een complot tegen alle joden geeft je wel die lekker veilige slachtofferrol. Dus blijf er vooral in geloven. Heel dapper.
Er wordt in de media überhaupt niet over Sudan bericht.

Hoe kan dat denk je? Heb jij enig idee wat daar gebeurt?
pi_217910446
Maakt niet uit. Toch niet mijn merk boter. :6
pi_217910449
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Open jij het darfur/oeigoeren/armenen/cyprus topic?

Er zijn 100 miljoen topics over Israël, nogal logisch dat dat dus vaker naar voren komt. Ik geef ook niet steeds mijn mening over het functioneren van de Libertarische Partij, terwijl ik het niet bepaald eens ben met hun ideeën.
Bedankt dat je precies mijn punt onderschrijft; het doet blijkbaar lang niet zoveel met mensen die menen dat het hun na aan het hart gaat wat er in Darfur, Sudan of een ander conflictsituatie aan het andere einde van de wereld bezig is, om daar een topic over te creëren.
  woensdag 11 juni 2025 @ 11:54:24 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217910458
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Homey het volgende:

[..]
Jij gelooft wel in die complottheorie. Daarom denk jij elke dag aan joden. En elke dag aan joden denken en joden haten maakt jou wel degelijk een antisemiet.
Onderscheid maken tussen Israel en de Joden is niet mogelijk?
pi_217910466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Is je stelling in dit geval dat er een topic is waarin het leger van Israel wordt verheerlijkt en dat dit de reden is waarom men wekenlang achter elkaar kritiek op Israels vermeende gewelddadige handelingen heeft?
  woensdag 11 juni 2025 @ 11:56:22 #70
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217910477
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:49 schreef Homey het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik lees regelmatig een nieuwsbericht over Sudan.
Dat er niet over wordt bericht klopt dus niet.

Maar verder hebben we weinig binding met dat land, bijna niemand uit NL komt er, of kent er iemand.
In tegenstelling tot Israël. Dat ook nog eens een sterke binding heeft met het Westen. Dat heeft Sudan niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217910505
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jawel hoor, ik lees regelmatig een nieuwsbericht over Sudan.
Dat er niet over wordt bericht klopt dus niet.

Maar verder hebben we weinig binding met dat land, bijna niemand uit NL komt er, of kent er iemand.
In tegenstelling tot Israël. Dat ook nog eens een sterke binding heeft met het Westen. Dat heeft Sudan niet.
Er wonen zo'n 10.000 Israëliërs in Nederland op dit moment. Is jouw stelling dat deze zeer kleine groep mensen zo'n sterke band met Israel hebben de reden dat er zo uitvoerig over wordt bericht? Of doel je op een andere band, met een ander deel van de Nederlandse bevolking?
  woensdag 11 juni 2025 @ 12:01:33 #72
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217910524
Tjah als je goed zoekt kun je overal wel iets fout vinden en nergens meer optreden.
  woensdag 11 juni 2025 @ 12:02:51 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217910535
Kneuzen band, ken ze verder niet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 11 juni 2025 @ 12:05:41 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217910556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:01 schreef Homey het volgende:

[..]
Zie deze reactie waarom Sudan, Congo en Turkije overal mee wegkomen. Blijkbaar mag Noord-Cyprus gewoon bezet blijven. Blijkbaar mogen genocides in Sudan en Congo gewoon doorgaan. Kritiek op deze landen? nee hoor.
Waarom.blijf je zelf met whataboutisms komen? En ga je niet in op de vraag? Fucking lmao
  woensdag 11 juni 2025 @ 12:06:36 #75
486919 Swango
Just saying
pi_217910562
Dankzij Gaza heeft Goldband tijdens zwarte cross een (soort van) atv-dag.
pi_217910565
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waarom.blijf je zelf met whataboutisms komen? En ga je niet in op de vraag? Fucking lmao
Ik zal me niet in jullie discussie mengen maar laat ik jou dan de vraag stellen: waarom is het in Gaza zo ontzettend heftig en waarom gaat er niemand de straat op voor andere plekken in de wereld waar het gebeurt?
pi_217910591
Dat pro-Israëlische overheid figuren constant naar whataboutisms moeten grijpen (ook in de andere topics over dit onderwerp) zegt al voldoende. Ze slaan wanhopig om zich heen maar de feiten zeggen genoeg en zijn niet goed te praten met whataboutisms, wijzen naar het verleden of schuilen achter de Holocaust. De Israëlische overheid misdraagt zich gigantisch en dat moet stoppen. Goed om te zien dat allerlei Nederlandse bands hun steentje bijdragen om de druk op te voeren. BDS werkt, zolang de schaalgrootte maar groot genoeg is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 11 juni 2025 @ 12:12:35 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217910598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:07 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik zal me niet in jullie discussie mengen maar laat ik jou dan de vraag stellen: waarom is het in Gaza zo ontzettend heftig en waarom gaat er niemand de straat op voor andere plekken in de wereld waar het gebeurt?
Waarom kun je het niet gewoon hebben over de situatie in Gaza in plaats van naar een whataboutism te grijpen? Dat is de vraag die heel veel mensen hier zich moeten stellen.
pi_217910628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Waarom kun je het niet gewoon hebben over de situatie in Gaza in plaats van naar een whataboutism te grijpen? Dat is de vraag die heel veel mensen hier zich moeten stellen.
Ik heb mij vaak genoeg uitgesproken over de situatie in Gaza. En om heel eerlijk te zijn: ik betreur de slachtoffers aan de Israelische kant net zo goed als die aan de Palestijnse kant.

Maar de vraag: waarom hier wel zo'n landelijke verontwaardiging en elders niet is toch niet heel gek? Waarom zie ik mensen letterlijk huilen op straat terwijl er ook Oeigoeren afgeslacht worden, maar daar ligt niemand wakker van? Jij noemt het whataboutism (ook weer zo'n modeterm) maar ik vind het gewoon een logische gedachte.

Wat maakt deze volksmoord erger/heftiger dan de volksmoorden die elders plaatsvinden?
  woensdag 11 juni 2025 @ 12:24:36 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217910680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:16 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik heb mij vaak genoeg uitgesproken over de situatie in Gaza. En om heel eerlijk te zijn: ik betreur de slachtoffers aan de Israelische kant net zo goed als die aan de Palestijnse kant.

Maar de vraag: waarom hier wel zo'n landelijke verontwaardiging en elders niet is toch niet heel gek? Waarom zie ik mensen letterlijk huilen op straat terwijl er ook Oeigoeren afgeslacht worden, maar daar ligt niemand wakker van? Jij noemt het whataboutism (ook weer zo'n modeterm) maar ik vind het gewoon een logische gedachte.

Wat maakt deze volksmoord erger/heftiger dan de volksmoorden die elders plaatsvinden?
Het zal wellicht niet heftiger of erger zijn maar de aandacht ervoor is groter. Het probleem bestaat al tientallen jaren, iedereen kent het. We leren het op de scholen. We lezen het in de media. Israel/Palestina is toegangelijker dan Sudan of Oost-Congo. Is het fair? Nee. Ik denk dat er ook het gevoel is dat je meer invloed kan uitoefenen op de situatie in Gaza/Westbank dan dat je dat kan voor de Oeigoeren.

Maar los daarvan; in elk topic over Gaza wordt elke dag door zelfde groep mensen geroepen 'what about this...' waarmee je niet tot de kern van discussie komt. Er is bij die groep een reden waarom ze telkens naar iets anders willen grijpen zodat ze net die bepaalde woorden niet in mond hoeven te nemen. Het doet wellicht te veel pijn of gaat in tegen je eigen overtuiging? Ik weet het niet. Interessant is het wel.

Het zou fijn zijn als we niet elke dag zelfde rondje moeten lopen, wat weer ettelijke uren in beslag neemt voordat we hele rondje weer doen als er een ander nieuwsbericht wordt gepost. Zelfde rondje lopen voor elk Palestijnse dode. Dan hebben we nou inmiddels al 50.000 rondjes gelopen. Het mag wel eens ophouden.
pi_217910699
Zijn gewoon bang om gecanceld te worden en zo centjes mis te lopen. Hypocriete bn-ers wie had dat gedacht.
pi_217910779
Boeiend wat één of andere cokesnuivende junk vindt.
pi_217910795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:16 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maak dat de kat maar wijs.

quote:

Veel blanke Westerlingen hebben iets met Israël en veel mensen met Arabische roots hebben iets met de Palestijnen waardoor het hier meer aandacht krijgt dan bijv. Sudan of de Oeigoeren waar weinig mensen hier iets mee hebben. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen. De vraag is alleen wat maakt dat uit? Mensen geven meer om dingen waar ze iets mee hebben dan om dingen waar ze minder mee hebben.

Gisteren een massaslachting in Oostenrijk waar minder aandacht voor is dan als datzelfde zou gebeuren hier in Nederland. Gebeurt zoiets in Sri Lanka of Chili dan hoor je er nóg minder over. Gebeurt het in Suriname of Curacao dan is er ineens wel weer meer aandacht voor. Dat kun je hypocriet noemen maar zo werkt het gewoon. Door dat telkens te benoemen en daar zo de focus op te leggen ben je alleen maar aan het deflecteren en insinuaties aan het maken wat niet sterk over komt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 11 juni 2025 @ 12:50:39 #84
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217910850
Wie :? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217910881
Wat een stel schapen ook weer. Allemaal voorbde bühne en imago. Ga lekker Hamas pijpen joh.
  woensdag 11 juni 2025 @ 13:00:19 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217910921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:27 schreef Homey het volgende:

[..]
Jouw opmerkingen over israel is de whataboutism, alles om de aandacht af te leiden de Turkse bezetting van Noord-Cyprus.
Welke opmerking van mij over Israël??? Ik heb daar niks over gezegd :')

Je hebt de verkeerde voor je
pi_217911065
Dus het zijn Hamas aanhangers
  woensdag 11 juni 2025 @ 13:22:14 #88
3542 Gia
User under construction
pi_217911109
Dan treed je lekker niet op, geen inkomsten, klaar. Boeieh!
pi_217911117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Maak dat de kat maar wijs.
[..]
Veel blanke Westerlingen hebben iets met Israël en veel mensen met Arabische roots hebben iets met de Palestijnen waardoor het hier meer aandacht krijgt dan bijv. Sudan of de Oeigoeren waar weinig mensen hier iets mee hebben. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen. De vraag is alleen wat maakt dat uit? Mensen geven meer om dingen waar ze iets mee hebben dan om dingen waar ze minder mee hebben.

Gisteren een massaslachting in Oostenrijk waar minder aandacht voor is dan als datzelfde zou gebeuren hier in Nederland. Gebeurt zoiets in Sri Lanka of Chili dan hoor je er nóg minder over. Gebeurt het in Suriname of Curacao dan is er ineens wel weer meer aandacht voor. Dat kun je hypocriet noemen maar zo werkt het gewoon. Door dat telkens te benoemen en daar zo de focus op te leggen ben je alleen maar aan het deflecteren en insinuaties aan het maken wat niet sterk over komt.
Ik heb dan ook niet de intentie om hier sterk over te komen ;) Ik blijf bij mijn standpunt: deze selectieve verontwaardiging is gewoon raar (bijna misplaatst) en het is volgens mij vooral om de ego's van de zielige mensen in kwestie zelf te voeden ('kijk eens hoe erg ik geef om die arme mensen in de Gazastrook').
pi_217911160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Homey het volgende:

[..]
Jij gelooft wel in die complottheorie. Daarom denk jij elke dag aan joden. En elke dag aan joden denken en joden haten maakt jou wel degelijk een antisemiet.
:')
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:49 schreef Homey het volgende:

[..]

Ik volg het niet dagelijks, maar ik kan je de hoofdlijnen geven ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 11:54 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Is je stelling in dit geval dat er een topic is waarin het leger van Israel wordt verheerlijkt en dat dit de reden is waarom men wekenlang achter elkaar kritiek op Israels vermeende gewelddadige handelingen heeft?
Zeg voor de grap eens in het Gaza topic dat de IDF af en toe ook stoute dingen heeft gedaan en dat daders ook straf verdienen. Plunderingen, seksuele vernedering, verkrachting, schieten op kinderen. Het is allemaal vastgelegd (vaak door de soldaten zelf) of met veel buitenlandse getuigen vastgesteld en verkleint in dat topic. Sterker je bent een nazi als je tegen verkrachting bent.
  woensdag 11 juni 2025 @ 13:31:23 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217911161
Oh, oke.
pi_217911172
dit krijg je door gebrek aan economisch nationalisme. in nederland wordt zowat alles wat verkocht aan de amerikanen en moeten wij dus naar hun pijpen dansen
  Forum Admin woensdag 11 juni 2025 @ 13:36:33 #93
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217911184
Dat zijn toch die gasten die coke op het podium snuiven?

Leuk hoor, dat principieel zijn. Je zadelt de organisatie met een probleem en kosten op en wie is daar de dupe van? Juist.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 11 juni 2025 @ 13:45:32 #94
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_217911250
Lekker goedkoop scoren wat deze coke junks proberen te doen.
  woensdag 11 juni 2025 @ 13:51:51 #95
486919 Swango
Just saying
pi_217911305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 12:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[.
[..]

In de jaren 80 werd er gedemonstreerd tegen Argentinië ( de dwaze moeders ), tegen het bewind van Pinochet in Chili, werd er massaal kleding ingezameld voor Polen en Afrikaanse landen, was er een hit over de apartheid in Afrika en ik zal er vast nog wel een paar missen.
Toen gingen de mensen nog wel de straat op voor landen waar ze persoonlijk geen banden mee hadden. Er is iets veranderd.
pi_217911475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:

Leuk hoor, dat principieel zijn. Je zadelt de organisatie met een probleem en kosten op en wie is daar de dupe van? Juist.
Ja dat zijn die lui.

Die openlijk op het podium cocaine snuiven, daarmee hun fans ook eigenlijk aanzetten tot het gebruiken van harddrugs.
Ben blij dat ze zo moreel verheven zijn dat ze Zwarte Cross willen cancellen die zo goed als geen connectie heeft met deze KKR.
pi_217911515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:

Yeo, dat zijn die sukkels.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 11 juni 2025 @ 14:27:39 #98
486919 Swango
Just saying
pi_217911536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ja dat zijn die lui.

Die openlijk op het podium cocaine snuiven
, daarmee hun fans ook eigenlijk aanzetten tot het gebruiken van harddrugs.
Ben blij dat ze zo moreel verheven zijn dat ze Zwarte Cross willen cancellen die zo goed als geen connectie heeft met deze KKR.
Dus ze hebben er geen problemen mee hoe cocaïne gesmokkeld wordt.
pi_217911540
Wat een deugers bij elkaar zeg...
:')

Gaan ze nu alles wat ze doen,kopen, drinken,gebruiken onderzoeken of er een lijntje met Israël is?
  woensdag 11 juni 2025 @ 14:29:47 #100
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217911547
Ik kan er prima mee leven.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: