Biefstuk!quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met sperziebonen en een visje.
Oh jammer ik had eindelijk een leuke avondvulling gevonden maar ik begrijp hetquote:Op maandag 16 juni 2025 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier heb ik geen tijd voor, sorry.
Restjes Imam Bayildiquote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met sperziebonen en een visje.
We praten hier niet over voetbalquote:Op maandag 16 juni 2025 19:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wilde NAC feliciteren met het behalen van eredivisievoetbal, maar er zijn blijkbaar geen NAC fans, want toen ik de zoekfunctie gebruikte kreeg ik alleen 8 topics over de Nacompetitie.
Ach NAC
dat snap ik, maar bij gebrek aan NAC topic wilde ik het toch maar hier proberen ipv een nieuw topic te startenquote:
Fok! is dood, sorry maatquote:Op maandag 16 juni 2025 19:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat snap ik, maar bij gebrek aan NAC topic wilde ik het toch maar hier proberen ipv een nieuw topic te starten
Deed ik toch ook?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan je mensen met wie je een speciale band hebt een mention sturen als je de woordles post.
Lekker, ik heb dit recept gemaakt met een lekkere salsa verde https://miljuschka.nl/sne(...)en-mango-en-avocado/quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plaatpizza en dorito's.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een pech, Dolf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijdens het hardlopen heeft een vogel VOL in mijn nek gekakt.
Gelukkig ben ik dol op de natuur.
Met plakken kaas?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Met plakken kaas zeker, goorlap.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker met plakken kaas, geniet er van.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker met plakken kaas, geniet er van.
Ik eet biefstuk.
Gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je mij en Dombo nog even een like geven omdat we hebben gezegd wat we eten?
De enige firma’s die dat tot nu toe 100% op orde hebben gehad zijn bij mij de IKEA en de Media Markt/Saturn als ik iets direct moest hebben, die delen hun voorraad gewoon direct live op hun site ipv een refresh om de zoveel uur waarbij je net in het tijdvak aan kan komen dat je gewenste product dan nét uitverkocht is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bedrijven die volgens hun website op locatie x voorraad hebben en dit volgens niet zo blijk te zijn. Die bedrijven gun ik een faillissement.
KarweiGoden ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De enige firma’s die dat tot nu toe 100% op orde hebben gehad zij bij mij IKEA en de Media Markt/Saturn als ik iets direct moest hebben, die delen hun voorraad gewoon hun live op hun site ipv een refresh om de zoveel uur waarbij je net in het tijdvak aan kan komen dat je gewenste product dan nét uitverkocht is.
Gisteren sinds lange tijd ook weer eens pizza op. Met alles er op en er aan. Natuurlijk veel plakken kaas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:55 schreef Roesjesjager het volgende:
Pizza salami met champignons en paprika. Uiteraard met plakken kaas.
Ik mot heel die Advocaat niet. Conservatieve anti-voetbal Jodukus. Tevens zonder een greintje humor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 02:21 schreef 3rr0r het volgende:
Dick met een wegwerpgebaar richting de vrouwelijke scheids bij Curacao - El Salvador na een gele kaart @:tong80
(Gold Cup)
Netjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:35 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1460 3/6
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
1256 4/6
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen @:scrummie @:GGMM @:Wereldgozer
Veldwachter @GGMM en hulpje @onlogisch worden altijd een beetje krampachtig als er een vrouw meepost.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje @:onlogisch buigt direct onder opperbevelhebber @:ggmm
Check dit @:rambodirk
Pasta Pesto met kipquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en stokbroodje gezond.
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.quote:
Die @klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @shmoopy en Hermien?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:31 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe @:klaasweetalles is uit in NWS boys.
klaasweetalles in NWS / Conflict Israël - Iran #40
Klaas is een product van VBL en Feyenoord.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die @:klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @:shmoopy en Hermien?
Je bent een zwijn, een heel goor zwijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.
@:GGMM
Ik ben de naam kwijt, maar er is een Groningse FOK!er wiens moeder Nienke heet, en net zo oud is als ik iets mee "had" toen ik in een studentenflat een weekend sliep met the Nozems die daar in Simplon speelden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die @:klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @:shmoopy en Hermien?
Simplon goatedquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de naam kwijt, maar er is een Groningse FOK!er wiens moeder Nienke heet, en net zo oud is als ik iets mee "had" toen ik in een studentenflat een weekend sliep met the Nozems die daar in Simplon speelden.
Bami van de keurslager, met uitje, paprika en champignons uit eigen koekenpan en keuken.
Cool, de VERA is ook tof.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simplon goated
Ga ik binnenkort ook eens heen bro
Ben ik laatst ook geweest. Is ook mooi venue'tje.quote:
Ik heb jarenlang hun krantje ontvangen terwijl ik in Gelderland woon. Alleen de postzegel betaalde ik. Ze waren daar als eerste met nieuwe bandjes. Van Nirvana tot Dinosaur jr alles speelde daar als eerste of stond in hun alternatieve album TOP-30. Peter Weening de beste programmeur van Nederland. Er is/was ook een kelder met kleine of akoestische muziek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben ik laatst ook geweest. Is ook mooi venue'tje.
Punkrock beneden. Dansfeest boven. (ik ging maar naar het dansfeest) (lol)
Goede stuff maat. Zieke heritage hebben ze.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang hun krantje ontvangen terwijl ik in Gelderland woon. Alleen de postzegel betaalde ik. Ze waren daar als eerste met nieuwe bandjes. Van Nirvana tot Dinosaur jr alles speelde daar als eerste of stond in hun alternatieve album TOP-30. Peter Weening de beste programmeur van Nederland. Er is/was ook een kelder met kleine of akoestische muziek.
Geniet er maar even goed vanquote:
Jij buigt direct onder mij, opperbevelhebber @Anneloos. Dus wat zeg je precies?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje @:onlogisch buigt direct onder opperbevelhebber @:ggmm
Check dit @:rambodirk
Zo oud is de kleine toch niet?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.
Dat is geen geheimquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij buigt direct onder mij, opperbevelhebber @:Anneloos. Dus wat zeg je precies?
Jij hebt een zeer gezonde zoon.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zitten een paar steekjes los.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:36 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Els_rechts is van partij gewisseld @:Caland @:GGMM
https://x.com/Els_rechts/status/1935407802500980766
Al besprokenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:36 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Els_rechts is van partij gewisseld @:Caland @:GGMM
https://x.com/Els_rechts/status/1935407802500980766
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |