quote:
Ja dat is een nogal dubieus verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zolang de eigenaar belooft de beelden te wissen vind je het oke om in de badkamer gefilmd te worden?
Facebook van de zaak is inmiddels ook op slotquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef Perrin het volgende:
Je kijkt dan toch met een andere blik naar dit soort beelden.
[ afbeelding ]
Geniale post!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een schoft.
Staan de beelden ergens online zodat we zelf kunnen beoordelen of hij te ver ging?
Geplaatst door (onze?) @Giaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:03 schreef kitano het volgende:
Interessante reviews ook...
[..]
https://www.eet.nu/werkendam/cafetaria-marco
Jij kan niet zoveel meer joh, Eric Schreurs is al een tijdje dood.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als ik vader was van één van die meiden daar zou ik die vent met zijn kin in zijn eigen frituurpan duwen.
quote:Vreselijke tent. Lijkt wel een buurthuis voor asociale jongeren. Eigenaar ziet er onhygiënisch uit en is erg brutaal. Patat was slap, kroket zat vol met bakolie. Geen aanrader!!
Eten & drinken 1
Sfeer 1
Service 1
Prijs / kwaliteit 1
1
Als je dr mossel wilt zien, weet je nu waar je moet aankloppen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 02:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ken een dame uit Werkendam. Komt wel erg dichtbij zo.²
Ja die naïviteit snap ik ook niet. Je flikkert toch een pan frituurvet over hem heen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zolang de eigenaar belooft de beelden te wissen vind je het oke om in de badkamer gefilmd te worden?
Banshee, zo praat je niet over vrouwen… ‘uit elkaar trekken’. Zeer onbeschoft.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
De gestoordheid van sommige mannen. Je hebt zoveel opties om aan je trekken te komen. De meest normale is je eigen vrouw uit elkaar trekken. Maar nee hoor, het mannetje in kwestie wil per se beelden van onbekende vrouwen die een grote boodschap doen.²
Ok, dank voor de uitleg, politie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:29 schreef maily het volgende:
Daarbij nemen ze zogenoemde gegevensdragers in beslag. “Denk dan aan computer, harde schijf en telefoon”, verduidelijkt de politie.
Oh? Ik hoor Gijp dit regelmatig zeggen en heeft nooit tegengas gehad van de heren van stand. Dus dat lijkt mee te vallen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Banshee, zo praat je niet over vrouwen… ‘uit elkaar trekken’. Zeer onbeschoft.
Het laat wel een beetje zien hoe misstanden in zo'n gemeenschap kunnen voortbestaan. Wapens en drugs in je toko? De bewoners springen voor je in de bres. Stiekem naaktbeelden filmen en opslaan? Ach, daar zeggen we liever niets over.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja die naïviteit snap ik ook niet. Je flikkert toch een pan frituurvet over hem heen.
Wij hebben dat ook. Worden nooit gebruikt dus mijn camera's staan daar te verpieterenquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Een douche in een snackbar!
Toonbeeld van goed werkgeverschap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |