Frustratie na relatie die op de klippen is gelopen eruit beukenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Je wilt gewoon onschuldige mensen in elkaar rammen
Netjes ! Ja steeds als ik dekking op mn hoofd hou word mn lever helemaal kapot getraptquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:19 schreef Marsenal het volgende:
Ik kickboks zelf al een behoorlijke tijd en kan als amateur wel één tip geven: Blijf los op je voeten staan, en laat de ander dan maar even z'n gang gaan. Zonder dekking wordt het niks. Als de ander beter is, dan kan je je verdediging oefenen, en moet je niet denken dat je er veel tussen krijgt.
Ik vind het altijd wel leuk om tegen een betere te sparren. Veel blocken. Kan je trots zijn op het feit dat je niet kapotgebeukt werd, en er toch een tikkie tussen kreeg die in elk geval connecte.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:58 schreef jigggy het volgende:
Ik doe al een aantal jaartjes Jiujitsu, maar deed vandaag een MMA lesje mee
Als alles naar de grond gaat gaat het me prima af maar Jezus mina ik ben echt een boksbal als het om stoten en trappen gaat, weet niet waar ik m’n rust kan pakken of hoe ik goed dekking kan houden zeg
Ben weer even goed gehumbled
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:50 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze kerel legt uit hoe het moet.
Ik vind kickboksen niet leuk, moet wel erin ontwikkelen maar vind Grapplen 20000x leukerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:36 schreef the-eye het volgende:
Je moet natuurlijk niet omdat het een avondje kut gaat gelijk zo je hoofd laten hangen. Ga eens een tijdje alleen kickboksen.
Okee dan zijn we er uitquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik vind kickboksen niet leuk, moet wel erin ontwikkelen maar vind Grapplen 20000x leuker
100quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Okee dan zijn we er uit
Jij boekt komende zomer een maand in een Thaise gym
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |