Dit wordt nog leuk in Tour. Merlier kan niet positioneren, Philipsen te weinig snelheid, Milan uit vorm, Girmay met een pruts team. Gaat Wout alles winnen?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bebloede vinger bij Remco
Graag liveblog van HLN.be bij ziekenhuis Herentals
Fransen zijn altijd rotslecht in grand tours.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Tank is alweer helemaal leeg bij Thieu, ik voorzie weer een horror Tour.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fransen zijn altijd rotslecht in grand tours.
Jij zegt dat Cavendish een comeback moet overwegen met al het gepruts?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit wordt nog leuk in Tour. Merlier kan niet positioneren, Philipsen te weinig snelheid, Milan uit vorm, Girmay met een pruts team. Gaat Wout alles winnen?
Maar zou dat als een verrassing komen? Denk dat ze heel bewust voor enkel Milan hebben gekozen en niet Milan + Mads. Beiden leek me vanaf het begin al wel een logische optie, ook als Milan wel beter gaat klimmen (alsnog zijn er dan ritten waar hij niet overleeft en Mads wel)quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef Faraday01 het volgende:
Zei het eerder deze week al maar als je ziet hoe slecht Milan heuvels op rijdt, is het toch een no brainer om Pedersen alsnog mee te nemen naar de Tour?
Matige sprint vandaag, maar de tijdrit van gisteren was meer dan prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Tank is alweer helemaal leeg bij Thieu, ik voorzie weer een horror Tour.
Wordt dat zelfs voor Pedersen niet wat te veel van het goede?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zou dat als een verrassing komen? Denk dat ze heel bewust voor enkel Milan hebben gekozen en niet Milan + Mads. Beiden leek me vanaf het begin al wel een logische optie, ook als Milan wel beter gaat klimmen (alsnog zijn er dan ritten waar hij niet overleeft en Mads wel)
Maar Skjelmose is een groot vraagteken (die rijdt ook niet in Zwitserland), misschien dat ze dan Mads alsnog meenemen en Skjelmose voor de Vuelta laten gaan
Het wordt qua programma dan wel heel druk inderdaad met ook al een vol voorjaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wordt dat zelfs voor Pedersen niet wat te veel van het goede?
Waar is Sarah de Bie Oumi?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)bruyne-aan~ac70eab9/quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je ziet ook wel het dilemma voor een evenepoel. Maandag bekritiseerd worden omdat je op een cruciaal punt te ver naar achteren zit, donderdag vallen omdat je aan het vechten voor je plekje bent.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:14 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)helm-heeft-me-gered/
Evenepoel heeft zo te lezen toch wel een flinke smak gemaakt.
Altijd tegen mijquote:
Volgens mij stond hier eerder een ander artikel dan nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:14 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)helm-heeft-me-gered/
Evenepoel heeft zo te lezen toch wel een flinke smak gemaakt.
Je persiste et signe:quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook geen wedstrijd of dat er een prijs aan vast zit ofzo. Het is gewoon een mijlpaal voor het team zelf, lekker boeiend dat een paar mensen op een zolderkamer net wat anders tellen.
Ook de tweede klim is niet te zien. Volgens het tijdschema komen ze 14.22 boven op de Croix-de-Fer, terwijl de uitzending begint om 14.30quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:18 schreef Dutch_view het volgende:
Jammer dat morgen niet de hele rit in beeld is![]()
De eerste beklimming en afdaling mis je dan al.
Wat een flop van de ASO.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook de tweede klim is niet te zien. Volgens het tijdschema komen ze 14.22 boven op de Croix-de-Fer, terwijl de uitzending begint om 14.30
Evenepoel liggen pitten of al last ? We weten het over een uurtje of 2quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:53 schreef franklop het volgende:
Ondertussen Van der Poel en Bardet in kopgroep en Evenepoel miste even de slag in peloton
Matje maakt er vooral een trainingsweek van vanaf hier en misschien hoopt hij het tussensprintje te halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:53 schreef franklop het volgende:
Ondertussen Van der Poel en Bardet in kopgroep en Evenepoel miste even de slag in peloton
Geen ruimte helaasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Matje maakt er vooral een trainingsweek van vanaf hier en misschien hoopt hij het tussensprintje te halen.
En hup Bardet voor een mooi afscheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |