Pat probeert te minderen met de alcohol.quote:Ook de renners steken het niet onder stoelen of banken dat het aandeel van Lefevere niet te overschatten is. Ook Remco Evenepoel bedankte zijn voormalige ploegbaas haast meteen na de finish. "Hij zal er wel ne goeie op drinken", grapte hij ook nog.
"Ach, ik drink inderdaad wel graag iets, maar ik ben alleen thuis en dan doe ik dat toch niet", reageert Lefevere. "Ik zit in een periode dat ik ook wat aan het diëten ben – proberen, althans – dus ik zal er vanavond eentje op drinken, maar ik zal niet meer uitgaan in het feestgedruis."
"Eerlijk, eigenlijk had ik dit het liefst met mijn ploeg gevierd, maar door omstandigheden kon ik er niet bij zijn."
Evenepoel had wel al gedacht aan Lefevere voordat er nog maar van een feestje gesproken kon worden. "Hij had me vanmorgen al gestuurd: 'Als ik deze win, dan is die voor jou, patron', schreef hij. En zoals hij meestal doet, hield hij nog maar eens zijn woord."
Als Don Pat 'eentje' zegt, bedoelt hij een doosquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Pat probeert te minderen met de alcohol.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Don Pat 'eentje' zegt, bedoelt hij een doos
Ja, meende bij de Brabantse pijl al iets te zien op de arm van Tattoo Remco.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het wordt als nieuw(s) gebracht op HLN, maar idd hij heeft hem schijnbaar al een tijdje.
Dit was blijkbaar aanleiding om het nogmaals als nieuws te brengen....
https://www.hln.be/wielre(...)on-aan-oumi~a0c0c954
[ afbeelding ]
En Jonas Creteur is ziedend.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Steef heeft een paar zeges van Carlos Barredo doorgestreept.
Je moet wat om het leuk te houdenquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:13 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijp ik goed dat Remco en Mathieu al tijden geleden op training een kleine onderlinge strijd van de tijdrit van gisteren gemaakt hebben met richtverschil 1 minuut![]()
Van het openen van een champagnefles.quote:“Ik brak ‘m bijna”: Remco Evenepoel wil champagne ontkurken na tijdritzege, maar dat loopt bijna mis
Derde seizoenszege, gele trui én 1000ste overwinning voor Quick-Step: Remco Evenepoel had woensdagavond genoeg redenen om de champagne te ontkurken na zijn tijdrit in de Dauphiné. Al blijkt dat niet meteen het grootste talent van de wereldkampioen tijdrijden...
Op beelden van Soudal-Quick-Step is te zien is hoe een goedlachse Evenepoel de champagnefles tevergeefs probeert te openen via de grond en even later met een mes. Het is zelfs even schrikken wanneer een halfgeopende fles zich plots zelf ontkurkt. Met veel moeite slaagt de kopman er uiteindelijk in om de staf en zijn ploegmaats van een glaasje bubbels te voorzien.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:50 schreef wimderon het volgende:
Een analyse.
[..]
Van het openen van een champagnefles.
DIe is inderdaad compleet over de rooiequote:
Z'n pauper-ads vertragen heel de boel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rokende server midden op de dag, zou onze digitale nomade het langzaam opgeven?
Zou het? Dat zou wel hilarisch zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Z'n pauper-ads vertragen heel de boel.
Abondon Lowie Vervaeke na een valpartij, die kan weer krantenknipsels gaan verzamelen.
Maar als dat zo is, moet Mou dat als echte Pogi-insider toch al weten voor gisteren? Nee, vooraf is het is een zekerheidje dat hij iedereen weg gaat blazen bergop en dat hij ook in de tijdrit gaat vliegen. En als het dan niet zo is, komen de excuses..quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens Mou zitten Remco en Jonas op 99% en is Pogi alleen maar aan het trainen.
Het is ook wel een klein detail wat nu wel heel groot wordt gemaakt dan.. volgens de ploeg staan ze op 1.000, maar door een andere methode qua meetellen van koersen kan het zijn dat ze daar nog met onder zitten.. in dat geval halen ze vast binnen een maand die 1.000e wel binnen.. dat boeit ook niet enormquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
DIe is inderdaad compleet over de rooie![]()
[ x ]
Heeft ook wat tweets waarin hij het aantal overwinningen betwistte gewist.
Ging dacht ik over een Classica San Sebastian die al dan niet aan Garate was toegekend + 1 of 2 al dan niet geschrapte koersen van Carlos Barredo. En of je olympische en wereldtitels meetelt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook wel een klein detail wat nu wel heel groot wordt gemaakt dan.. volgens de ploeg staan ze op 1.000, maar door een andere methode qua meetellen van koersen kan het zijn dat ze daar nog met onder zitten.. in dat geval halen ze vast binnen een maand die 1.000e wel binnen.. dat boeit ook niet enorm
Het is niet zo dat ook allerlei kermiskoersen worden meegenomen of doelpunten in een vriendschappelijke wedstrijd waarvan niemand weet of die ooit heeft plaatsgevonden
Het is ook geen wedstrijd of dat er een prijs aan vast zit ofzo. Het is gewoon een mijlpaal voor het team zelf, lekker boeiend dat een paar mensen op een zolderkamer net wat anders tellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook wel een klein detail wat nu wel heel groot wordt gemaakt dan.. volgens de ploeg staan ze op 1.000, maar door een andere methode qua meetellen van koersen kan het zijn dat ze daar nog met onder zitten.. in dat geval halen ze vast binnen een maand die 1.000e wel binnen.. dat boeit ook niet enorm
Het is niet zo dat ook allerlei kermiskoersen worden meegenomen of doelpunten in een vriendschappelijke wedstrijd waarvan niemand weet of die ooit heeft plaatsgevonden
Voor autisten is dit heel heel heel heel belangrijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook geen wedstrijd of dat er een prijs aan vast zit ofzo. Het is gewoon een mijlpaal voor het team zelf, lekker boeiend dat een paar mensen op een zolderkamer net wat anders tellen.
Het is ook vol wind tegen na de klim.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met dit tempo gaat Milan er niet af.
Die hebben hier ook wel een matige ploeg opgesteld, gokken dat Mathieu het zelf wel oplost.. (wat voorlopig telkens net misgaat)quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef Faraday01 het volgende:
Haha, Alpecin ex Matje lost collectief tegen een knakworst
Ook wel benieuwd of ze in de bergritten gaan spelen met dat collectief of dat ze het 1 tegen 1 laten worden. Jorgenson staat in ieder geval in de ideale positiequote:Op donderdag 12 juni 2025 16:34 schreef The_Undertone het volgende:
Evenepoel met nog 1 mannetje en dan collectief VIsma.
Weten ze meteen dat ze volgend jaar een groot probleem hebben want de hele tweede laag gaat ongeveer weg.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben hier ook wel een matige ploeg opgesteld, gokken dat Mathieu het zelf wel oplost.. (wat voorlopig telkens net misgaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |