Dat lijkt mij wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Was dit een poging voor geel van Van der Poel?
Gisteren dom gereden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
Wel jammer voor Lipowitz. Heel vaak net niet.
Had hij gisteren maar niet zo dom moeten rijden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
Euro? Fietsen? Dwergen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
De Grootmeester in het geel, De Grootmeester zorgt voor 1.000.
Typisch voor de Wilco Keldermansiaanse renners in het wieltjerennen, teveel hinken op 2 gedachten en dan overal tekort komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
28' verliezen op Vinge is ook geen sinecure. Tijd voor de betere kuren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Pogacar-topic zit al in meltdown modus, erg mooi.
Heeft Mou al gereageerd?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Pogacar-topic zit al in meltdown modus, erg mooi.
Ik juich dit toe.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu de Fransen met Seixas een goede tijdrijder hebben, kunnen we de Tour weer gaan vullen met een tijdrit van 50 km.
Behalve de ramptoerist uithangen kom ik daar eigenlijk nooit meer, maar volgens mij heeft mou daar een perm.quote:
PCS is al maanden kapot met die vreselijke ads.quote:
Remco = Geir Karlstad?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
Renaat weer met z'n zelfverzonnen grenzen. Onder de 14 minuten, alsof het een magische barrière is die geslecht is.
Pogacar moet toch wel weten wie in zijn entourage lekt naar deze totale mongool? Dat wil je toch niet aan je hebben hangen?quote:
Van The Clinic. Welke WLR user is dit?quote:Guess who's back, back again. Fish oil's back, tell a friend
Paar zakken bloed afgenomen voor de Dauphine, die gaan er tijdens de Tour natuurlijk weer in.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja. Nu gaat hele voorraad erin bij UAE. Die gaan gloeien vanaf start van de Tour
Of UCI is langsgeweest en hun voorraad is reeds weggekaapt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja. Nu gaat hele voorraad erin bij UAE. Die gaan gloeien vanaf start van de Tour
ach en daar ligt de Visafslag op dag 2 met een bungelend armpje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:45 schreef TommyL0204 het volgende:
Dat wordt genietOn jongens in de Tour. Niet normaal zin in. Dichter bij de zon zijn we nog niet geweest. Thermo nucleaire tijden
En Remco die een bocht mistquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ach en daar ligt de Visafslag op dag 2 met een bungelend armpje.
Waardoor Carlos Rodriguez de Tour wint?quote:
Lipowitz!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waardoor Carlos Rodriguez de Tour wint?
Oh, oké, wel een excuus dus.quote:De Sloveen heeft wel een idee waar het exact misliep. “Ik denk dat ik mijn tempo misschien een beetje verkeerd heb ingeschat. Ik ben aan het vlakkere eerste deel wat te conservatief begonnen, daar had ik eigenlijk meer kracht moeten zetten.”
In het laatste gedeelte verloor hij nog meer, zat hij toen ook nog te slapen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerlijke Tadej Pogacar zoekt geen excuses na tijdsverlies in Dauphiné-chrono
Ten eerste, welke mongool gebruikt het woord chrono in het Nederlands, maar ten tweede, laten we toch maar even lezen wat hij dan wél te zeggen heeft.
[..]
Oh, oké, wel een excuus dus.
Wel bijzonder dat de tactisch briljante Pogacar niet op het idee kwam om simpelweg wat harder te trappen.
Steef heeft een paar zeges van Carlos Barredo doorgestreept.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef franklop het volgende:
STEEF had het ergens in een liveblog over dat Soudal 997 zeges zou hebben voor vandaag.
Weer desinformatie willen delen z of welke zeges telt hij niet mee?
Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blunder van Tadej Pogacar in Dauphiné-tijdrit: hij vergat meer kracht te zetten
Zie dat zeges op WK, EK en OS ook zijn meegeteld. Toch bijzonder dat die bij de ploegen worden meegeteld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Steef heeft een paar zeges van Carlos Barredo doorgestreept.
Dat hij na die totaal mislukte bocht in de Strade gewoon zonder problemen weer opstapte, blijkt bijzonder..quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:16 schreef Blik het volgende:
Pogacar mist anders ook regelmatig een bocht, maar vaak zonder erg (muv LBL een paar jaar geleden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |