Er kan ook zo weinig verbruikt zijn dat je onder de minimale afnamehoeveelheid van het tankstation zou blijven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je er mee rijdt tank je het weer vol, die zusjes vonden het vol genoeg. Ja duhh ...... Die zijn wel sneaky hoor.
Ze wilden wel tanken, maar vonden het nog vol genoeg. Dat zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er kan ook zo weinig verbruikt zijn dat je onder de minimale afnamehoeveelheid van het tankstation zou blijven.
Ik vind hem zowaar grappig somsquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
Mark en zijn zelfreflectie: " Die kikkererwten vind ik altijd een feest." En hij houdt niet van toneelspelletjes, en mea culpa..
Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wilden wel tanken, maar vonden het nog vol genoeg. Dat zegt mij genoeg.
Ik werd al nerveus als dat ding onder het midden zat.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
[ afbeelding ]
Ik ga hier nog niet eens tanken.
En al tank je bij die stand met drie tientjes blijft de meter nog op diezelfde stand staan, zeker in een diesel bakwagen, ze discussieren dus over tientjes.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
[ afbeelding ]
Ik ga hier nog niet eens tanken.
Ja en? Dus die zusjes hoeven niet te betalen voor die bakwagen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En al tank je bij die stand met drie tientjes blijft de meter nog op diezelfde stand staan, zeker in een diesel bakwagen, ze discussieren dus over tientjes.
Natuurlijk wel, maar het zijn twee knieperds en gaan niet betalen voor wat er niet te zien is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en? Dus die zusjes hoeven niet te betalen voor die bakwagen.
Nou ja er is ook nog een kilometerstand, maar idd het is maar een paar tientjes die iemand anders voor hun betaald. Sneaky bitchesquote:Op donderdag 12 juni 2025 00:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het zijn twee knieperds en gaan niet betalen voor wat er niet te zien is.
Deed ik ook ooit (of best wel vaak) kreeg een vervangende auto mee van de garage, reed er hooguit 10 km mee, denk maar niet dat ik die ging aftanken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja er is ook nog een kilometerstand, maar idd het is maar een paar tientjes die iemand anders voor hun betaald. Sneaky bitches
Dat is onzin natuurlijk, nu betalen anderen voor het ritje van de zusjes. Dat is gewoon de boel flessen. En je garage ziet zelf ook wel dat er 10 km mee gereden is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Deed ik ook ooit (of best wel vaak) kreeg een vervangende auto mee van de garage, reed er hooguit 10 km mee, denk maar niet dat ik die ging aftanken.
Zij niet alleen, begreep ook dat Faisel er een handje van had.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk, nu betalen anderen voor het ritje van de zusjes. Dat is gewoon de boel flessen. En je garage ziet zelf ook wel dat er 10 km mee gereden is.
Dat werd ontkracht volgens mij. Die twee tantes hadden het erover, maar ik weet het allemaal niet zeker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij niet alleen, begreep ook dat Faisel er een handje van had.
En dan is het morgen al bloedverziekend warm als ik de hele Blok-week ga bingen...quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
Knap van Marit om met een flinke tenniselleboog toch een minuut een demonstratie paalhangen te doen. @:peterkelder valt nu al flauw.
Waarom krijgt de Roze-Tuinbroek-Tantrum-Kleuter dan geen boete van Ray?quote:
Hij houdt van aandacht, als een groot kind... Als je een camera op hem richt, gaat ie een act opvoeren. Dit keer een 'Maarten van Rossem basht vegans'-imitatie. Ik nomineer hem voor de jury-stoel in de Slimste Mensquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
Mark en zijn zelfreflectie: " Die kikkererwten vind ik altijd een feest." En hij houdt niet van toneelspelletjes, en mea culpa..
Omdat hij weet dat hij daarmee scoort bij Vickie. Plus omdat hij waarschijnlijk in zijn hele kakkers-cocon-leventje nog nooit iemand van de Antillen is tegen gekomen. Het enige wat je dan hebt, is je sneue vooroordeeltjesquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, ben hypergevoelig misschien voor ingebakt rascisme, maar Maurits die zich het betaald georganiseerd hulpje van Victor vindt zeg op een gegeven moment: "Behalve bij die Antillianen, dat wist ik niet zeker." Waarom zegt hij niet gewoon: 'Behalve bij Chris en Faissel." ?
Gotsamme wat krijg ik een hekel aan die piepende nepkakker.
Faisal had het excuus dat er maar 200 euro op de tankpas stond. Ja, en dan houdt het op natuurlijk. Want een beetje tanken kost tegenwoordig al gauw rond de 500 a 600 euroquote:Op donderdag 12 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werd ontkracht volgens mij. Die twee tantes hadden het erover, maar ik weet het allemaal niet zeker.
Minder dan 200.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Faisal had het excuus dat er maar 200 euro op de tankpas stond. Ja, en dan houdt het op natuurlijk. Want een beetje tanken kost tegenwoordig al gauw rond de 500 a 600 euro![]()
Zelfs Chris stond versteld van deze smoes van zijn pa..
Kijk, dat wist ik niet, mij bad en thx. Was wel handig als Harm dat even aan de kijker had uitgelegd, maar ok.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
Minder dan 200.
Bij de onbemande pomp wordt er voor het tanken een bedrag gereserveerd tussen de 100 en 200euro. Als er niet genoeg de rekening staat kan je niet tanken.
Terechte vraag. Maar volgens mij had ie die bus voor een maand gehuurd en misschien is die maand nu voorbij en was zijn bussiness plan toch niet zo rendabel...quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Elleska het volgende:
Ik heb gemist waarom Faisel zijn eigen huurbus niet meer heeft. was dat toch te duur??
Elk jaar weer gedoe met die gedeelde bakwagen maar dat onderdeel van het spel vind ik wel leuk.
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan pratenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, ben hypergevoelig misschien voor ingebakt rascisme, maar Maurits die zich het betaald georganiseerd hulpje van Victor vindt zeg op een gegeven moment: "Behalve bij die Antillianen, dat wist ik niet zeker." Waarom zegt hij niet gewoon: 'Behalve bij Chris en Faissel." ?
Gotsamme wat krijg ik een hekel aan die piepende nepkakker.
Nee, was altijd al wel een beetje zo, maar in het begin leek het meer op droge humor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |