Heerlijk, jouw opmerkzaamheid voor details.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: wat mij iedere keer weer opvalt is dat het dakje van de linker-pilaar van de toegangspoort nog steeds niet terug is gezet.. De rechterpilaar heeft wel een hoedje, de linker niet. Vind ik niet kunnen.
Thanksquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk, jouw opmerkzaamheid voor details.
Raam was verrot, dus dan maakt het niet zo veel uit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre: waarom krijgt Koning Victor niet een boete omdat hij een raam kapot gemaakt heeft en nu een ander koppel benadeeld?
Ik bedoel: Ray weet ervan...
Jawel. Want nu zitten MauNouk met een dichtgemaakt raam bij de oplevering, waardoor ze (meer) mogelijk niet gaan winnen. En anders het vervangen van het raam later gebeurd, na de oplevering.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Raam was verrot, dus dan maakt het niet zo veel uit.
Dat raam viel al uit elkaar dat hadden ze niet voor de leuk even terug kunnen zetten ergens anders. MauNouk wist dat het raam eruit moest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel. Want nu zitten MauNouk met een dichtgemaakt raam bij de oplevering. En anders was dat later gebeurd.
Wat Marit voordeed kan het Naomi-mormel vast niet.... Marit was nog best sterk in haar armen...quote:
Gaat het niet om. Het gaat om het tijdstip dat het eruit moest. Terecht dat Miezerig Mautje daar geirriteerd over was. Natuurlijk niet teveel, want dan raakt ie zijn bouwvriend Vic kwijt en dan is ie hulpeloos...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat raam viel al uit elkaar dat hadden ze niet voor de leuk even terug kunnen zetten ergens anders. MauNouk wist dat het raam eruit moest.
Het raam MOEST er uit volgens Ray, waarom weet ik ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het gaat om het tijdstip dat het eruit moest. Terecht dat Miezerig Mautje daar geirriteerd over was. Natuurlijk niet teveel, want dan raakt ie zijn bouwvriend Vic kwijt en dan is ie hulpeloos...
Van deze mensen, of mensen in het algemeen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ik zou echt knettergek worden van al het gezeik in het pand.
Ben al niet zo'n fan van mensen, en dat wordt in elke uitzending bevestigd.
Mijn enige hoop is dat het MisselijkMannetje Mau slecht gaat. Maar ik vrees dat Vic dat wel weer zal oplossen...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Een beetje saaie aflevering. Vic gaat té goed
En Roelie vond ik al een tijdje niet interessant meer... Dus dan blijft er niet veel over...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind Faisal en Wilfred en Edith niet interessant meer. Drie zoutzakken.
Sowieso van mensen (met uitzonderingenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Van deze mensen, of mensen in het algemeen?
Niet alles gezien nog, maar volgens mij ook weinig gemist.
Dat redt Mau toch niet? Het had die dag allemaal gestuct moeten worden. Is dus niet gebeurd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat het MisselijkMannetje Mau slecht gaat. Maar ik vrees dat Vic dat wel weer zal oplossen...
Geen idee... ik sluit niet uit dat Vic dat zelf nog ff gaat doen die avond.. met zijn matties uit De Schie....quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat redt Mau toch niet? Het had die dag allemaal gestuct moeten worden. Is dus niet gebeurd.
https://pauliesginger.com(...)t-original-raw-700mlquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
'Gember shots' ? Ga ik dat googelen?
Die Marit die 'verbinding' zoekt terwijl ze zelf regelmatig een splijtzwam isDie snapt er echt niet veel van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |