Ze zijn kneuterig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
En die kluszussen ... met dat recht van overpad
Ik word hier wel zuur van
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Is vanavond de oplevering van de woonkamer?
De hal, gemeenschappelijke ruimtes (moesten ze vorige keer ook gezamenlijk doen), alles wat niet is gehaald inhalen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...
En de keuken!quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...
Over dat inhalen, hoe doen Knabbel en Babbel dat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De hal, gemeenschappelijke ruimtes (moesten ze vorige keer ook gezamenlijk doen), alles wat niet is gehaald inhalen.
Misschien nog één keer…quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja!Mooi, dat is dan toch nog iets gelukkig.
Ik was al bang dat we een hele week naar Hamertje Tik zouden moeten kijken
Nou, dat kan ik nog wel aan. Ben benieuwd of ze dan weer zo vervelend doenquote:
Oplevering is toch altijd op vrijdag?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Is vanavond de oplevering van de woonkamer?
Eén keer was het op een maandag dacht ik. Maar in het voorstukje werd er niets over gezegd gister.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oplevering is toch altijd op vrijdag?
Kloptquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén keer was het op een maandag dacht ik. Maar in het voorstukje werd er niets over gezegd gister.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond ook want het wordt een slagveld denk ik!
Ja, omdat ze toen uitstel hadden aangevraagd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén keer was het op een maandag dacht ik.
Ja inderdaad. Nou dan zou het vanavond ook moeten zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, omdat ze toen uitstel hadden aangevraagd.
En dat vervolgens weer oneerlijk vonden toen het werd goedgekeurd.
Morgen toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nou dan zou het vanavond ook moeten zijn.
Uhh.......quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee het is vrijdag, weekends is geen Blok!
Ga er nu extra op letten, hij heeft een nasale stem. Het ergerde mij ook alquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |