Mijn zusjes vreten hem op met huid en haar. Om over de moeder niet te spreken. Die weet echt weg met dat soort ventjes. Slechts wat botjes en haar blijft er over van deze gewaardeerde user.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:54 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Pas op, zoiets kan je alleen tegen @:cockwhale zeggen als je geen zusje of moeder hebt. Als je die wel hebt, zou ik ze zo snel mogelijk overplaatsen naar een goed beveiligde kluis.
Jij weet niet wie @Cockwhale is, en wat hij kan. Ik zou maar rustig aan doen als ik jou was. Ik distantieer mij van dit gesprek, voordat ik zelf in de problemen kom.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mijn zusjes vreten hem op met huid en haar. Om over de moeder niet te spreken. Die weet echt weg met dat soort ventjes. Slechts wat botjes en haar blijft er over van deze gewaardeerde user.
quote:Op maandag 9 juni 2025 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mijn zusjes vreten hem op met huid en haar. Om over de moeder niet te spreken. Die weet echt weg met dat soort ventjes. Slechts wat botjes en haar blijft er over van deze gewaardeerde user.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |