Distributiecentra zijn vandaag dicht hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:24 schreef 2dope het volgende:
Bedankt weer voor het sorteren van de pallets TS
Werk je ook in de zorg?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:22 schreef roos94 het volgende:
En al die kantoorpikkies maar vrij zijn![]()
Heel mijn schouders kapot.
Alsof de wereld niet verder draait vragen ze vol verbazing: o ben je niet vrij met pinksteren?
We hebben niet allemaal een thuiswerkbaantje
Bedankt voor de goede werken Rosa.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:22 schreef roos94 het volgende:
Alsof de wereld niet verder draait vragen ze vol verbazing: o ben je niet vrij met pinksteren?
Je maakt er altijd wel werk van om zo bot en ongenuanceerd mogelijk over te komen. Als een brute domme Hork. Maar misschien hoort dat wel zo hier.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:40 schreef Cockwhale het volgende:
Had je maar niet van oude vrouwenkutten en oude mannenlullen wassen je beroep moeten maken.
Dat heb ik wel gedaan maar dat doe ik nu niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:40 schreef Cockwhale het volgende:
Had je maar niet van oude vrouwenkutten en oude mannenlullen wassen je beroep moeten maken.
Nee hoor, supers moeten gewoon bevoorraad worden.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Distributiecentra zijn vandaag dicht hoor.
Distributiecentra zijn tijdens Pinksteren (zondag 8 juni en maandag 9 juni) vaak gesloten. Dit is de officiële feestdag in Nederland, waardoor veel bedrijven, waaronder distributiecentra, deuren sluiten.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee hoor, supers moeten gewoon bevoorraad worden.
Persoonlijk begeleider, kwaliteitsverpleegkundige?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan maar dat doe ik nu niet meer.
Jij snapt wel meer niet hè.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Distributiecentra zijn tijdens Pinksteren (zondag 8 juni en maandag 9 juni) vaak gesloten. Dit is de officiële feestdag in Nederland, waardoor veel bedrijven, waaronder distributiecentra, deuren sluiten.
Maar ik werk soms 30 uur in 3 dagen, jij ook?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je parttime 2 a 3 dagen werkt zoals TS heb je helemaal geen recht van spreken tov de bikkels die wekelijks 40u ploeteren en nu toevallig een dag vrij hebben. Dan werk je elke week al minder tov de rest.
Pas op, zoiets kan je alleen tegen @Cockwhale zeggen als je geen zusje of moeder hebt. Als je die wel hebt, zou ik ze zo snel mogelijk overplaatsen naar een goed beveiligde kluis.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je maakt er altijd wel werk van om zo bot en ongenuanceerd mogelijk over te komen. Als een brute domme Hork. Maar misschien hoort dat wel zo hier.
Nee maar wel 1800 uur in een jaar jij ook?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar ik werk soms 30 uur in 3 dagen, jij ook?
En dan ook nog dubbel betaald krijgen omdat feestdag. Had vandaag ook wel willen werken voor meer geld dan normaal vanwege kutfeestdag. Wat boeit mij die dag ik plan m'n vrije dagen liever zelf.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:06 schreef Evangelion het volgende:
KLB / Wie moet ook werken vandaag?
KLB / Waarom geen feestdagtoeslag op goede vrijdag klootzakken
KLB / Vandaag werken.
Het zit diep
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |