Het is een stukje rijden maar je mag mijn sleutel wel lenen om deze te gebruikenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op dit moment kan ik ook wel zo'n afvalplaats gebruiken
Tja, ach. Er zijn nog steeds mensen die wachten tot hun Beanie Babies iets waard worden. Iedere generatie heeft z'n lege hype.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar daar is hij niet zo goed in
quote:
Ik zit nu heel hard te denken welke knuffels een basisschool vriendin van me spaarde. Zaten van die hart vormige kaartjes aan hun oren en die mochten er niet afquote:Op maandag 9 juni 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ach. Er zijn nog steeds mensen die wachten tot hun Beanie Babies iets waard worden. Iedere generatie heeft z'n lege hype.
Dat zijn denk ik die beanie babies.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te denken welke knuffels een basisschool vriendin van me spaarde. Zaten van die hart vormige kaartjes aan hun oren en die mochten er niet af
Kleine knuffels waren het
Hmm, enige wat ik kan bedenken is Diddl?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te denken welke knuffels een basisschool vriendin van me spaarde. Zaten van die hart vormige kaartjes aan hun oren en die mochten er niet af
Ik denk dat een grotere container dan waarschijnlijk goedkoper isquote:Op maandag 9 juni 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een stukje rijden maar je mag mijn sleutel wel lenen om deze te gebruiken
Oh dat was er ook nog, dat was blaadjes sparenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, enige wat ik kan bedenken is Diddl?
Als ik die Google lijkt het niet o wat ik denkquote:Op maandag 9 juni 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb die beanie babies nog nooit gezien
Oh toch wel, er is alleen een nieuwe vorm nuquote:Op maandag 9 juni 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik die Google lijkt het niet o wat ik denk
Mezelfquote:Op maandag 9 juni 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie nog iets in huis van vroeger, waarvan je denkt/hoopt dat het ooit nog wat meer waard wordt? Ik niet.
Tja. Keer op keer leren mensen er niet van. Als iedereen iets koopt in de hoop dat het meer waard wordt, zijn er teveel van om ooit nog in waarde toe te nemen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb Disney en Efteling pins waarvan sommige meer waard zijn dan toen ik ze kochtquote:Op maandag 9 juni 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie nog iets in huis van vroeger, waarvan je denkt/hoopt dat het ooit nog wat meer waard wordt? Ik niet.
Van die grijze beren?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal primaire levensbehoeftenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je hebt mij
En eten
En de sportschool
En gamen
En mtg
Ik ben daar zo niet mee bezig. Speculatie verziekt hobbies ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Op het moment de Pokémon kaartenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Keer op keer leren mensen er niet van. Als iedereen iets koopt in de hoop dat het meer waard wordt, zijn er teveel van om ooit nog in waarde toe te nemen.
Datzelfde geintje heeft toen bijna de Amerikaanse comics industrie om zeep geholpen.
Deze blijkbaarquote:Op maandag 9 juni 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |